Hybrydowe Porsche 911 (992.2) zadebiutuje w tym miesiącu
28 maja poznamy wszystkie szczegóły pierwszego w historii zelektryfikowanego Porsche 911.
28 maja poznamy wszystkie szczegóły pierwszego w historii zelektryfikowanego Porsche 911.
Przejechaliśmy się nowym Porsche Macan w dwóch wersjach: podstawowej i Turbo o mocy 639 KM.
Najlepsze rzeczy z Cayenne Turbo GT poprzedniej generacji znalazły drugie życie w nowym Cayenne GTS.
Model GT3 Touring także przeszedł torową konwersję w wykonaniu Manthey Racing.
Karbonowe panele i mocna “szóstka” za plecami tworzą z Porsche 911 Targa restomoda z osiągami GT3.
Z wyglądu nowy Taycan przypomina starego, ale jego osiągi, wydajność i dynamika to już nowa jakość.
Elektryczny Taycan przeszedł kurację w dziale GT. Efekt to najmocniejsze seryjne Porsche w historii.
Już za tydzień Porsche pokaże flagową wersję Taycana, jakiej jeszcze nie było.
Po liftingu Panamera zyskała design i technologie upodabniające ten model do Porsche Taycana.
W ramach modernizacji w gamie Porsche 911 prawdopodobnie pojawi się wersja hybrydowa.
Większość teorii na temat aut elektrycznych jest równie względna, jak pojęcia ruchu oraz spoczynku, i w dużej mierze zależy od punktu odniesienia. Jak jest naprawdę?
Nowe Porsche Taycan wygląda znajomo, ale dysponuje lepszą dynamiką i praktycznością niż kiedykolwiek.
Porsche Macan drugiej generacji został zbudowany od podstaw jako EV na nowej platformie PPE.
Porsche 911 przejdzie w tym roku duży lifting. Wniesie on dużo nowości, być może napęd hybrydowy.
Tylko 2,25 s zabrakło, aby Porsche Taycan w nowej wersji Turbo GT pobił rekord Rimaca Nevera.
Porsche pokazało jak będzie wyglądać wnętrze nowej Panamery wyposażone w aktualną technologię marki.
911 S/T zaprojektowano jako najlepsze Porsche na drogi publiczne i jest w tym sporo prawdy.
Carrera T jest najlepszym 911 z dolnej części gamy, ale czy to samo dotyczy Macana?
Porsche zaprezentowało ekskluzywną wersję Caymana GT4 RS inspirowaną wyścigiem Carrera Panamericana.
Porsche wzięło 911 GT3 i stworzyło wyjątkowy wóz wymykający się wszelkim regulacjom - GT3 R Rennsport.
Rodzina Cayenne po liftingu powiększyła się o nową, mocną hybrydę z 3-litrowym silnikiem V6.
Pod nieobecność Cayenne Turbo GT, wersja Turbo E-Hybrid została flagowym SUV-em w gamie Porsche.
Spyder RS to pożegnanie ze spalinowym Boxsterem w kompletnie bezkompromisowym stylu.
Limitowane do 1963 egzemplarzy 911 S/T jest kwintesencją drogowego Porsche.
W ramach przyszłorocznej modernizacji Porsche Panamera otrzyma design zbliżony do modelu Taycan.
Najbardziej ekstremalnego drogowego Caymana da się jeszcze poprawić. Manthey Racing ma na to sposób.
Koncept Vision 357 Speedster jest hołdem dla pierwszego produkcyjnego Porsche sprzed 75 lat.