Zamów najnowsze wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Pakiet stylistyczny VZ Cup ma nadać konserwatywnej stylizacji Leona trochę więcej ostrości.
Cupra Leon to szybki hatchback, który był często krytykowany za zbyt konserwatywny design jak na to, co oferuje pod względem dynamiki i osiągów. W odpowiedzi na te uwagi Cupra będzie oferować do Leona pakiet stylistyczny VZ Cup dostępny ze wszystkimi wersjami silnikowymi.
Omawianie tych subtelnych zmian możemy zacząć od kół - miedziano-czarne felgi 19-calowe nie były do tej pory dostępne w gamie. Pojawiło się także kilka nowych dodatków z włókna węglowego, w tym większy tylny spojler i nowe nakładki na lusterka, a poszerzone progi boczne dopełniają zmian na zewnątrz.
W środku kolorystyka pozostała typowa dla marki Cupra - niebiesko-szare wnętrze z miedzianymi dodatkami, ale pojawiły się inne fotele. To lekkie fotele kubełkowe do tej pory dostępne tylko w modelu Formentor z najmocniejszym motorem VZ5. Nie tylko polepszają trzymanie boczne w zakrętach, ale także mają niżej umieszczone siedzisko, co poprawia wrażenia z jazdy.
Przyciski na kierownicy zarezerwowane do tej pory dla Formentorów z wyższej półki i Leona ST310 są teraz dostępne również w pozostałych modelach. To może wydawać się trywialne, ale dzięki dodatkowym dwóm elementom sterującym, z których jeden służy do uruchamiania silnika, a drugi zapewnia natychmiastowy dostęp do trybów jazdy Cupra, proces dostosowywania Leona do własnego nastroju jest o wiele prostszy niż przekopywanie się przez menu na ekranie dotykowym.
Niestety za stylistyką nie poszły żadne zmiany w układzie jezdnym i zawieszeniu Leona, więc aż tak bardzo nie szkoda, że tej wersji nie będzie w sprzedaży w Polsce. To jednak nie wyklucza, że i w naszym kraju doczekamy się jakichś wersji specjalnych od marki Cupra. Jedna już była - Cupra Ateca Limited Edition.
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Design inspirowany Ferrari Daytona i wolnossące V12 - oto 12Cilindri, nowe super-GT od Ferrari.
Ustępująca zima sprzyja planowaniu motoryzacyjnych eskapad. Dokąd zabierzemy Was w tym roku?
Czy testowanie i recenzowanie nowych modeli samochodów to praca marzeń? A może praca jak każda inna? Pora spojrzeć na życie redaktora EVO od kuchni.
Podstawowy Mercedes-AMG GT 43 ma pod maską dwulitrowe serce o mocy 422 KM.
28 maja poznamy wszystkie szczegóły pierwszego w historii zelektryfikowanego Porsche 911.
Alpenglow Hy4 to jeżdżące laboratorium dla przyszłych wyścigowych prototypów marki Alpine.
Caterham stworzy 85 sztuk modelu Seven 485 zanim wycofa ten wyjątkowy model z rynku europejskiego.
Produkcja silnika W12 ma się ku końcowi, ale Bentley ma już dla niego godne, hybrydowe zastępstwo.
Szef inżynierii Lamborghini podzielił się z mediami kontrowersyjną tezą na temat przyszłości marki.
Nowe BMW X5 M ma 625 KM pędzone na cztery koła i jeździ jak… podwyższone M5?
Defender otrzymał pakiet aktualizacji, w tym uproszczenie oferty, mocnego diesla i luksusowe fotele.
Większa moc, mniejsza masa i ulepszone zawieszenie mają pomóc BMW M4 CS rywalizować z Porsche 911.
Batur Convertible z silnikiem W12 jest trzecim modelem specjalnym Bentleya w ostatnich latach.
Volvo coraz mniej wspólnego ma ze Szwecją, ale ciągle uchodzi za premium.
Już od lat synonimem auta elektrycznego jest Tesla - jak sprawdza się w życiu codziennym?
Design inspirowany Ferrari Daytona i wolnossące V12 - oto 12Cilindri, nowe super-GT od Ferrari.