Test zimowej opony Yokohama Advan Winter V907 w alpejskich warunkach. Sprawdzamy zachowanie na śniegu oraz na mokrym i suchym asfalcie.
Pakiet stylistyczny VZ Cup ma nadać konserwatywnej stylizacji Leona trochę więcej ostrości.
Cupra Leon to szybki hatchback, który był często krytykowany za zbyt konserwatywny design jak na to, co oferuje pod względem dynamiki i osiągów. W odpowiedzi na te uwagi Cupra będzie oferować do Leona pakiet stylistyczny VZ Cup dostępny ze wszystkimi wersjami silnikowymi.
Omawianie tych subtelnych zmian możemy zacząć od kół - miedziano-czarne felgi 19-calowe nie były do tej pory dostępne w gamie. Pojawiło się także kilka nowych dodatków z włókna węglowego, w tym większy tylny spojler i nowe nakładki na lusterka, a poszerzone progi boczne dopełniają zmian na zewnątrz.
W środku kolorystyka pozostała typowa dla marki Cupra - niebiesko-szare wnętrze z miedzianymi dodatkami, ale pojawiły się inne fotele. To lekkie fotele kubełkowe do tej pory dostępne tylko w modelu Formentor z najmocniejszym motorem VZ5. Nie tylko polepszają trzymanie boczne w zakrętach, ale także mają niżej umieszczone siedzisko, co poprawia wrażenia z jazdy.

Przyciski na kierownicy zarezerwowane do tej pory dla Formentorów z wyższej półki i Leona ST310 są teraz dostępne również w pozostałych modelach. To może wydawać się trywialne, ale dzięki dodatkowym dwóm elementom sterującym, z których jeden służy do uruchamiania silnika, a drugi zapewnia natychmiastowy dostęp do trybów jazdy Cupra, proces dostosowywania Leona do własnego nastroju jest o wiele prostszy niż przekopywanie się przez menu na ekranie dotykowym.

Niestety za stylistyką nie poszły żadne zmiany w układzie jezdnym i zawieszeniu Leona, więc aż tak bardzo nie szkoda, że tej wersji nie będzie w sprzedaży w Polsce. To jednak nie wyklucza, że i w naszym kraju doczekamy się jakichś wersji specjalnych od marki Cupra. Jedna już była - Cupra Ateca Limited Edition.
Test zimowej opony Yokohama Advan Winter V907 w alpejskich warunkach. Sprawdzamy zachowanie na śniegu oraz na mokrym i suchym asfalcie.
Nowe projekty wokół klasycznych aut w Europie i Polsce. Community, emocje i kultura zamiast konkursów i inwestycji
Unikatowe auta, supercary, klasyki i ikony motorsportu wracają na PGE Narodowy. Odkryj nową edycję Wystawy Castrol Ikony Motoryzacji.
Kalendarz Pirelli 2026 „Elements” Sundsbø to filmowa opowieść o żywiołach, naturze i emocjach redefiniujących „The Cal”.
Poddana fabrycznej renowacji Carrera GT składa hołd zwycięzcom 1970 24h Le Mans w Porsche 917.
Tylko 10 lojalnych klientów Rimaca dostało przywilej nabycia dedykowanej Nevery R Founder’s Edition.
Silniki i skrzynie biegów BMW już od 25 lat stanowią podstawę napędów wszystkich modeli Morgana.
Nowoczesne powłoki ceramiczne, folie PPF i innowacyjne rozwiązania Ceramic Pro chronią lakier, zmieniają wygląd auta i podkreślają jego styl.
Test zimowej opony Yokohama Advan Winter V907 w alpejskich warunkach. Sprawdzamy zachowanie na śniegu oraz na mokrym i suchym asfalcie.
Testujemy GAC Hyptec HT – elektrycznego SUV-a z Chin, który stawia na komfort, jakość i dojrzały styl.
Nowe projekty wokół klasycznych aut w Europie i Polsce. Community, emocje i kultura zamiast konkursów i inwestycji
Sezon 2026 Formuły 1 będzie pierwszym dla Audi jako samodzielnego producenta, a ambicje są ogromne.
F.A. “Butzi” Porsche - twórca sylwetki 911 - został uhonorowany w edycji specjalnej modelu GT3.
Nie tylko AMG i Porsche, ale także Bentley Continental GT stał się obiektem zainteresowania Brabusa.
MSO i brytyjska artystka Nat Bowen stworzyli McLarena 750S pokrytego innowacyjną warstwą lakieru.
Projekty takie jak G90 Wingback Concept Genesis mają podkreślić sportowe aspiracje marki Genesis.