Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Pakiet stylistyczny VZ Cup ma nadać konserwatywnej stylizacji Leona trochę więcej ostrości.
Cupra Leon to szybki hatchback, który był często krytykowany za zbyt konserwatywny design jak na to, co oferuje pod względem dynamiki i osiągów. W odpowiedzi na te uwagi Cupra będzie oferować do Leona pakiet stylistyczny VZ Cup dostępny ze wszystkimi wersjami silnikowymi.
Omawianie tych subtelnych zmian możemy zacząć od kół - miedziano-czarne felgi 19-calowe nie były do tej pory dostępne w gamie. Pojawiło się także kilka nowych dodatków z włókna węglowego, w tym większy tylny spojler i nowe nakładki na lusterka, a poszerzone progi boczne dopełniają zmian na zewnątrz.
W środku kolorystyka pozostała typowa dla marki Cupra - niebiesko-szare wnętrze z miedzianymi dodatkami, ale pojawiły się inne fotele. To lekkie fotele kubełkowe do tej pory dostępne tylko w modelu Formentor z najmocniejszym motorem VZ5. Nie tylko polepszają trzymanie boczne w zakrętach, ale także mają niżej umieszczone siedzisko, co poprawia wrażenia z jazdy.
Przyciski na kierownicy zarezerwowane do tej pory dla Formentorów z wyższej półki i Leona ST310 są teraz dostępne również w pozostałych modelach. To może wydawać się trywialne, ale dzięki dodatkowym dwóm elementom sterującym, z których jeden służy do uruchamiania silnika, a drugi zapewnia natychmiastowy dostęp do trybów jazdy Cupra, proces dostosowywania Leona do własnego nastroju jest o wiele prostszy niż przekopywanie się przez menu na ekranie dotykowym.
Niestety za stylistyką nie poszły żadne zmiany w układzie jezdnym i zawieszeniu Leona, więc aż tak bardzo nie szkoda, że tej wersji nie będzie w sprzedaży w Polsce. To jednak nie wyklucza, że i w naszym kraju doczekamy się jakichś wersji specjalnych od marki Cupra. Jedna już była - Cupra Ateca Limited Edition.
Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Zawarta w nazwie „ochrona”, to niejedyna zaleta folii ochronnych. Sprawdź jak poprawić komfort użytkowania ekranów dotykowych.
„WE RIDE AS ONE” – hasło łączące dziesiątki tysięcy Ducatisti, czyli miłośników marki z Borgo Panigale.
Mazury to wymarzony kierunek na wakacyjną przygodę. Bawiliśmy się fantastycznie.
Inspirowany modelami Carrera 2.7 RS i GT3 RS 4.0 nowy European RS jest ultra-analogowym Porsche 911.
Zmodernizowane wersje dotychczasowego Porsche Cayenne na benzynę pozostaną w ofercie obok nowego EV.
Wykorzystując sztuczki z 765LT McLaren stworzył jeden z najlepszych supersamochodów naszych czasów.
Nabywcy hybrydowego BMW M5 będą mogli dokupić do niego karbonowe dodatki z palety M Performance.
Dwa Aston Martiny Valkyrie kategorii LMH pojawią się w stawce WEC podczas pełnego sezonu 2025.
Następca LaFerrari będzie pomostem między zespołem wyścigowym, a działem drogowym marki Ferrari.
Nowy napęd i liczne poprawki podwozia sprawiły, że 992 Carrera GTS powróciła do optymalnej formy.
Zmiana W12 na V8 plug-in spowoduje, że nowy Flying Spur będzie miał tyle mocy co Panamera Turbo S.
Panamera GTS i Panamera Turbo S E-Hybrid dołączają do gamy nowej generacji limuzyny Porsche.
W gamie Porsche Macan pojawiły się dwa nowe warianty: bazowy model z jednym motorem oraz mocne 4S.
Zmiany w nazewnictwie marki Audi spowodowały, że A4 sedan i kombi będą teraz nosić oznaczenie A5.
Większa moc, lepsze chłodzenie i opony Cup 2R mają zrobić z Mercedesa-AMG GT zabawkę na tor.