Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
BMW żegna roadstera Z4 limitowaną edycją dla miłośników marki i modelu.
BMW zaprezentowało wyjątkową, ostatnią już wersję swojego legendarnego roadstera - Z4 Final Edition. To dobra okazja, aby zamówić to sportowe auto, zanim jego produkcja zakończy się w marcu 2026 roku. Final Edition wyróżnia się unikalnymi detalami stylistycznymi oraz bogatym wyposażeniem, które podkreślają ekskluzywny charakter tej edycji. Z4 zawsze było dobrym sposobem, aby się wyróżnić, ale akurat ten model może z czasem nabrać jeszcze większej wartości.
Wyjątkowy wygląd Z4 Final Edition to przede wszystkim lakier Frozen Black Metallic, dostępny wyłącznie w tej edycji. Auto można też zamówić w innych kolorach z palety BMW Z4 bez dopłaty. W standardzie otrzymujemy pakiet detali M Shadowline oraz sportowe czerwone zaciski hamulców M Sport. Całość dopełniają wyraziste detale, które przyciągają wzrok i podkreślają dynamiczną sylwetkę roadstera.
Wnętrze limitowanej edycji zachwyca czerwonymi przeszyciami na desce rozdzielczej, konsoli środkowej i drzwiach oraz sportowymi fotelami M Sport wykończonymi skórą Vernasca i alcantarą. Kierownica M obszyta alcantarą z kontrastowymi szwami wzmacnia sportowy charakter samochodu. Ekskluzywne listwy progowe z grawerem podkreślają limitowany charakter Final Edition. Wszystko to tworzy spójną, sportową atmosferę, idealną dla entuzjastów marki.
BMW Z4 Final Edition dostępne jest w trzech wersjach napędowych. Najsłabsza to Z4 sDrive20i z silnikiem 2.0 turbo o mocy 197 KM. Wyżej plasuje się Z4 sDrive30i (również 2.0) o mocy 258 KM, a topowa wersja M40i oferuje aż 340 KM z rzędowej “szóstki” 3.0 połączonej z manualną lub automatyczną skrzynią biegów. BMW nie podaje jakie ta wersja ma osiągi, ale skoro moc się nie zmieniła, topowy wariant powinien być równie szybki co normalne M40i przyspieszające do 100 km/h w 4,5 s (Steptronic) lub 4,6 s (manual).

Pakiet Final Edition kosztuje w Niemczech 4 200 euro (polskiej ceny nie znamy) i obejmuje wszystkie wersje silnikowe oraz skrzynie biegów. W przypadku słabszej odmiany sDrive20i konieczne jest dokupienie pakietu M Sport (łącznie 7 400 euro), który w mocniejszych modelach jest już standardem. BMW przewiduje krótki, kilkutygodniowy okres zamówień na tę wyjątkową edycję, który ruszy pod koniec stycznia 2026 roku. Oferta skierowana jest do osób szukających niepowtarzalnego, sportowego auta z potencjałem kolekcjonerskim.
Historia BMW Z4 sięga 2002 roku, kiedy to zaprezentowano pierwszą generację modelu. Przez lata roadster zdobył uznanie za ponadczasową stylistykę, dobre osiągi i zaawansowane technologie. Najnowsza, trzecia generacja, to w pewnym sensie powrót do korzeni, gdyż ma miękki dach i typowo sportowy charakter. Final Edition to godne zwieńczenie historii tego kultowego modelu, który na zawsze pozostanie symbolem motoryzacyjnej pasji spod znaku BMW.
Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
BMW żegna roadstera Z4 limitowaną edycją dla miłośników marki i modelu.
Land Rover jako oficjalny partner Dakaru 2026 nie mógł pominąć okazji do posłania w bój Defendera.
Nowy Mercedes CLA Shooting Brake łączy sportowy styl z praktycznością kombi i wydajnym napędem.
Pustynia w Emiratach i bulwary w Monako - Brabus XL 800 Cabrio świetnie pasuje do obu tych miejsc.
Nowe Porsche 911 GT3 z Manthey Kit urywa kolejne kilka sekund z wyniku na torze Nürburgring.
Genesis GV60 Magma bazuje na rozwiązaniach Hyundaia Ioniq 5 N, ale aspiruje do segmentu premium.
443 kW - tyle mocy Lotus wycisnął ze swojej elektrycznej architektury 800V w modelu Emeya.
Z mocą 1156 KM nowe Cayenne w wersji Turbo jest najmocniejszym seryjnym Porsche w historii.
Podczas Grand Prix Las Vegas McLaren zaprezentuje wyjątkowy model 750S Spider od MSO.
Limitowany model Leon VZ TCR to najbardziej torowo nastawiona Cupra w historii.
Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Nowy Supersports nie jest szybszy od poprzednika, ale to najbardziej sportowy Bentley od 100 lat.