BMW wprowadza nowe, hybrydowe 530e i 550e xDrive
BMW serii 5 ósmej generacji dostało zupełnie nowy wygląd, napędy i wnętrze inspirowane serią 7.
BMW serii 5 ósmej generacji dostało zupełnie nowy wygląd, napędy i wnętrze inspirowane serią 7.
Elektryczna seria 4 po liftingu zadebiutuje w przyszłym roku z nowym wyglądem i multimediami.
W przyszłym roku zadebiutuje nowe BMW M4 CS z zawieszeniem i napędem przejętym od M3 CS.
Nadchodząca nowa generacja BMW M5 otrzyma nadwozie Touring po raz pierwszy od czasów serii 5 E61.
Ledwo poznaliśmy nowe BMW M2, a już w fazie testów jest jego wersja rozwojowa CS.
Nowa seria 5 ma bliźniaka w postaci elektrycznej limuzyny i5 M60, której moc przekracza 600 KM.
Nowy SUV XM imponuje mocą, ale pod względem jazdy mocno rozmija się ze standardami znanymi z BMW M.
Kolejne BMW M5 zadebiutuje w 2024 i będzie hybrydą plug-in o parametrach zbliżonych do SUV-a XM.
BMW uzupełnia ofertę limuzyny i7 elektrycznym wariantem o mocy 660 KM.
Z mocą 748 KM nowy SUV BMW XM Label Red z łatwością obejmuje pozycję lidera w swojej klasie.
BMW M2 powraca jako mniejszy i zwinniejszy brat M3/M4. Na pierwszy rzut oka to strzał w dziesiątkę.
Dzięki odświeżeniu najszybsze SUV-y BMW mają skutecznie rywalizować z Porsche Cayenne Turbo GT.
BMW X5 po liftingu ma gruntownie zmodernizowane wnętrze, odświeżoną stylizację i nowe napędy.
AC Schnitzer kompleksowo zajął się wyglądem i napędem najnowszego BMW M3 w odmianie Touring.
Fani czekali na prawdziwe M3 Touring kilka dekad, ale czy warto go kupić? Odpowiedź brzmi: TAK!
BMW zaprezentowało nowe M3 CS - model który dołączy do znakomitych poprzedników: M2 CS i M5 CS.
Koncepcyjne iVision Dee pokazuje design i technologię wszystkich przyszłych modeli EV od BMW.
Najlepsze coupe w gamie BMW jest wyposażone w xDrive - skreślanie tej wersji M4 to poważny błąd.
Nieco w cieniu innych premier od BMW M powstaje zaktualizowana wersja SUV-a X5 M.
Audi RS4 i Mercedes C63 mają nowego rywala - BMW M3 Touring Competition xDrive.
Jeśli istnieje racjonalny usportowiony SUV, to właśnie BMW X3 M40d może dumnie nosić ten tytuł.
BMW obchodzi okrągłą rocznicę dywizji M wypuszczając limitowaną serię specjalną M4 50 Jahre.
M4 CSL waży 100 kg mniej niż M4 Competition, ma napęd na tylną oś i aż 550 KM.
Najostrzejsze coupe BMW ponownie będzie nosić oznaczenie CSL. Debiut tego modelu to kwestia dni.
W segmencie limuzyn konkurencja się zaostrza. Po nowym Mercedesie klasy S i EQS debiutuje BMW serii 7 oraz i7.
Przy braku wersji CS to Competition jest najmocniejszym i najbardziej dopracowanym modelem BMW M5.
M240i nie jeździ jak najlepsze BMW z przeszłości, ale niewątpliwie jest szybki i atrakcyjny.