Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
Intrygujący prototyp BMW M2 z dodatkowym aero to nie nowy CSL, a jedynie pakiet płatnych dodatków M.
BMW oficjalnie zapowiedziało nowy pakiet ciekawych torowych dodatków do aktualnej generacji M2. Nie jest to jednak pakiet z gatunku drogich, a mało efektywnych fajerwerków - tym razem chodzi o coś, co realnie poprawia osiągi.
Pakiet nazwany “track day pack” pokazano na zdjęciu zamaskowanego prototypu M2 w social mediach BMW. Po co to zrobili? Aby zapobiec fali oczywistych spekulacji gdy rzeczony prototyp pojawi się w obiektywach spotterów gdzieś w okolicach toru Nürburgring.
Ma to być ruch wyprzedzający nieuniknione plotki o “nowym M2 GT3” lub “M2 CSL”, których pojawienie się w mediach byłoby oczywiste. Czy jednak odrobina więcej atencji nie jest czymś dobrym? To pytanie należałoby zadać marketingowcom BMW…
Zajmijmy się tym co widać na oficjalnych zdjęciach. To aktualne M2 CS z nowym zderzakiem, błotnikami i maską z przodu oraz dość standardową lotką na krawędzi bagażnika z tyłu, za to z dołożonym ogromnym stałym skrzydłem. Błotniki być może są nieco szersze, co tylko podpowiada jaki zakres zmian zastosowano pod spodem. To większa robota niż tylko splitter i spoiler.

Samochód może mieć jakieś zmiany w zawieszeniu, o których BMW na razie nie wspomina, choć byłoby to sprzeczne z dotychczasowym etosem M Performance, które oferuje części nadwoziowe i wykończeniowe. Nie ma też żadnych danych czy silnik został wzmocniony względem 530 KM i 650 Nm w normalnym M2 CS, co i tak jest wartością większą niż w zwykłym M2 o mocy 480 KM. Dla wersji CS producent podaje przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną 302 km/h.
Tak czy inaczej, wkrótce pojawi się więcej informacji, np. na temat siły docisku generowanej przez ten "Trackday Pack", możliwości zamontowania go w istniejących modelach M2 oraz jego ceny. Premiera zestawu przewidziana jest na 2026 r.
Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
Na 14 listopada wyznaczono datę premiery lekkiego tylnonapędowego Bentleya serii Supersports.
MINI prezentuje specjalną edycję stworzoną z Paulem Smithem – elegancja, detale i limitowany styl.
Forch Racing by Atlas Ward bezkonkurencyjne w Porsche Sports Cup Deutschland 2025
Lamborghini świetnie radzi sobie na zmiennym rynku i notuje zysk operacyjny ponad 592 mln euro.
Na rok modelowy 2026 elektryczny wariant Maserati Grecale zyska istotne aktualizacje.
Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
OCHNIK w sezonie jesień–zima 2025 stawia na ponadczasową elegancję i miejski styl. Skórzane kurtki, płaszcze, torby i dodatki dla mężczyzn, którzy cenią klasę i komfort.
Nie GT R i nie Black Series - nowy torowy Mercedes-AMG nazywa się Track Sport i już rozpoczął testy.
Dwurotorowy silnik Wankla jest elementem nowego typu napędu PHEV do przyszłych modeli Mazdy.
Novitec prezentuje pakiet modyfikacji do Ferrari 12Cilindri obejmujący stronę wizualną i techniczną.
Wyjątkowy Mercedes 190E 2.3-16 trafi pod młotek. Pierwszym właścicielem był sam Ayrton Senna.