Redakcja Evo
BMW M3 kolejnej generacji dostanie napęd elektryczny. A to nie koniec złych wieści.
Nowa ładowarka Lotusa ma oferować 450 kW i niesamowicie szybkie ładowanie. Przynajmniej w teorii.
Hondę ostatnio już niemal głównie kojarzymy z autami o wyższym prześwicie. Do gamy dołącza ZR-V, które powinno być bestsellerem japońskiego producenta.
Nowa Dacia Duster jest praktyczna, rozsądna i wygląda o wiele lepiej niż dwie poprzednie generacje.
SF90 XX Stradale z hybrydą na pokładzie jest najszybszym samochodem drogowym na torze Fiorano.
McLaren Automotive potwierdził, że przystępuje do rywalizacji w WEC z modelem 720S GT3.
Dzięki hybrydzie z V6 następny flagowiec Ferrari połączy świat samochodów drogowych i wyścigowych.
Po liftingu Panamera zyskała design i technologie upodabniające ten model do Porsche Taycana.
Imola to najbardziej radykalne drogowe Pagani w historii, a teraz debiutuje jej wersja Roadster.
Przyszedł czas na prawdziwie rasowy wariant Range Rovera, który rozbudzi emocje jak żadne inne auto w tym segmencie.
Nowy hypercar Bugatti ma być znacznie bardziej ekstremalny niż pozostałe modele z silnikiem W16.
Limitowany do 99 sztuk Abt XGT to zdolne do jazdy po drogach R8 GT2, którego Audi nigdy nie zrobiło.
W najbliższy weekend w Abu Zabi zakończy się sześcioletnie partnerstwo teamu Sauber F1 z Alfą Romeo.
Elektryczny, terenowy łazik to pierwszy koncept samochodu stworzony przez pracownię Iana Calluma.
Elektryczne GT Audi w przyszłym roku przejdzie facelifting obejmujący design i technologię napędu.
Dwa lata po wejściu na rynek Audi szykuje rutynowy facelifting modelu RS3.
Nowe podwozie, podkręcone V8 i większe wnętrze mają pozwolić nowemu AMG GT rywalizować z najlepszymi.
Na rok 2024 Ginetta przygotowała poprawki modelu G56 GT4 pod kątem użyteczności i żywotności.
Doradca techniczny Hyundaia, Albert Biermann, tonuje emocje w sprawie kolejnych spalinowych modeli N.
Niemiecka firma HWA zapowiada restomoda wzorowanego na Mercedesie 190E 2.5-16 Evo II.
M2 G87 to już w standardzie mocne auto sportowe. Kuracja AC Schnitzer jeszcze wzmocniła jego zalety.
Dla jednego z klientów Lamborghini stworzyło specjalnego, jeszcze bardziej ekstremalnego Huracana STO.
Jeśli plany Polestara nabiorą realnego kształtu, marka może pokusić się o własny supersamochód.
Na 60. urodziny McLarena dział Special Operations stworzył limitowanego, ręcznie malowanego 750S.
Firma odpowiedzialna za Clio V6 i Jaguara XJ220 wraca z własnym wcieleniem klasycznego Jaguara XJS.
AMG niedługo wprowadzi do oferty czteromiejscowe coupe i kabriolet CLE z napędem E-Performance.
Topowy Countryman na rok 2024 zyskał nowy wygląd i technologie, ale stracił nieco mocy.