Redakcja Evo
Najbardziej analogowy model z rodziny Venoma F5 nadal ma 1842 KM, ale obsługiwane trzema pedałami.
Silniki elektryczne w połączeniu z V8 twin turbo skutkują najmocniejszym sedanem w historii Bentleya.
Najważniejszym zadaniem Adriana Neweya będzie przygotowanie bolidu Aston Martin na sezon 2026.
Pięć lat po prezentacji konceptu, drogowa Ginetta z wolnossącym silnikiem V8 wchodzi do produkcji.
Elektryczne Renault R17 to jeden z tych konceptów, które bardzo byśmy chcieli zobaczyć w produkcji.
Nowy wóz Alonso brzmi lepiej niż bolid i jest prawie tak samo szybki. Ale ma tablice rejestracyjne…
Cupra Terramar to sportowy kuzyn VW Tiguana z silnikiem od Golfa GTI lub hybrydą plug-in.
Aston Martin Vanquish w 2024 roku powraca z nowym designem i podwójnie uturbionym V12 o mocy 835 KM.
Czytelnicy wybierają cel, my ruszamy w drogę – te proste zasady zmieniły się dla nas w wymarzoną przygodę.
Audi wprowadza zmodernizowanego SUV-a Q5 oraz sportowe SQ5 z 3-litrowym V6 TFSI o mocy 367 KM.
Hyundai na poważnie przymierza się do produkcji modelu N Vision 74. Padła nawet data: 2030 r.
Speedster PureSpeed będzie pierwszym z serii ultra-ekskluzywnych modeli specjalnych AMG.
Audi S3 po liftingu zyskało na dynamice jazdy i znacząco zbliżyło się do Mercedesa-AMG A35.
Brytyjski Kingsley wprowadza serię personalizowanych Defenderów V8 w wersjach 90 i 110.
Nomad z napędem elektrycznym to najnowszy pomysł Ariela na uniwersalne buggy do zabawy w terenie.
Włoski hot hatch na bazie Fiata 500 miał długie i owocne życie, ale nadszedł czas pożegnania.
Lifting Audi RS3 ‘8Y’ objął między innymi design, podwozie, wnętrze i technologię.
Aston Martin chce wykorzystać doświadczenia z F1, aby rywalizować z Ferrari na polu supersamochodów.
Prędkość na prostej to jedno, ale Koenigsegg Jesko potrafi też skręcać, co udowodnił na Laguna Seca.
Porsche świętuje 50 lat modeli Turbo wypuszczając limitowaną wersję 911 Turbo 50 Years.
Rimac Nevera imponuje przyspieszeniem, ale wersja R ma być jeszcze szybsza i bardziej hardkorowa.
Po ponad dekadzie na rynku Huracána zastępuje wyposażone w hybrydowe V8 Lamborghini Temerario.
Maserati wykorzystało swój program wyścigowy, aby stworzyć najostrzejsze drogowe MC20.
Brytyjska firma Kalmar Automotive prezentuje światu swoją wizję następcy Porsche 959 z lat 80.
Tuthill - specjaliści od historycznych Porsche - podjęli się wskrzeszenia kultowego 911 klasy GT1.
BMW nie produkowało M5 Touring od 2010 roku, gdy wycofano E61. Teraz model powraca jako hybryda.
Podczas Monterey Car Week debiutuje unikalna Pininfarina Battista stworzona na specjalne zamówienie.