2023 Kia EV6 GT - koreański rywal Tesli Model Y
Najnowsza Kia EV6 to duży, elektryczny crossover, ale pod literami GT kryje się prawdziwa petarda.
Najnowsza Kia EV6 to duży, elektryczny crossover, ale pod literami GT kryje się prawdziwa petarda.
Trzecie Porsche Cayenne sprawdza się w roli dużego SUV-a, ale niektóre wersje nie są godne polecenia.
Najtańsze GT Ferrari to jednak dalej Ferrari - Portofino M posiada naprawdę mało słabych punktów.
Alpine A110 nie przestaje nas zadziwiać, a w wersji S ten mały gokart jest jeszcze lepszy.
Czy Zonda po 23 latach wciąż ma “to coś”? Sprawdzamy jeżdżąc prywatną Zondą F Horacio Paganiego.
Kombi z dieslem nadal sprawdza się znakomicie, a nowe C300d to aktualnie jeden z liderów klasy średniej.
Nowy Civic Type R dużo kosztuje, ale niezmiennie należy do światowej czołówki hot hatchy.
Brak stałego dachu tylko wzmacnia wrażenia jakie oferuje duże GT od Aston Martina
DBS ma świetne osiągi i wybitnie sprawdza się w roli komfortowego GT - czy to Aston Martin doskonały?
Arteon udanie wykorzystuje podzespoły Golfa R, ale nie jest aż tak atrakcyjny jak rywale z segmentu premium.
Za odpowiednią dopłatą Maserati MC20 może mieć zdejmowany dach. Tym razem nie ma żadnego haczyka.
GTS w niczym nie ustępuje Berlinetcie - Ferrari 296 należy do czołówki otwartych supersamochodów.
Nowe 911 GT3 RS to technologiczne arcydzieło, które stawia kierowcę w samym centrum wydarzeń.
Doładowane sprężarką V8, 677 KM i ręczna skrzynia - czy te atrybuty wznoszą CT5-V na poziom BMW M5?
Nowe ustawienia podwozia wystarczyły do stworzenia najlepiej jeżdżącej wersji Bentaygi.
Mazda modelem CX-60 wykonuje krok w stronę klasy premium, ale czekamy na coś bardziej w stylu Evo.
Miała skończyć w cieniu M3, a skradła nasze serca - Giulia Quadrifoglio to najlepsza współczesna Alfa.
Najnowsza Honda Civic FL5 w wersji Sport jest swoistym przedsmakiem nowego Type R.
Kiedyś Audi S3 było cenione za swój charakter premium, dziś to po prostu kolejne szybkie A3.
1000 koni w otwartym Ferrari to przepis na jeszcze bardziej intensywne wrażenia za kierownicą.
Najlepsze coupe w gamie BMW jest wyposażone w xDrive - skreślanie tej wersji M4 to poważny błąd.
GT3 to coś więcej niż tylko droga zabawka, to samochód wyścigowy serii Supercup na drogi publiczne.
Skoda Octavia RS jest nie tylko praktyczna, ale też bardziej stylowa i dopracowana niż Golf GTI.
Silnik V8 daje Maserati Ghibli Trofeo odpowiednie osiągi, choć w zupełnie innym stylu niż rywale.
Laureat Evo Car of the Year 2017 nadal ma „to coś” i w 5 lat nie zestarzał się nawet o jeden dzień.
Drugie w historii 911 Sport Classic łączy klasyczne detale i styl retro z unikalnym układem napędowym.
W odpowiednich warunkach SF90 pokazuje co naprawdę potrafi, a pomaga w tym pakiet Assetto Fiorano.