BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Po fazie testów torowych Ducati zaprezentuje produkcyjne motocykle terenowe, dostępne dla każdego entuzjasty.
Producent z Bolonii od dwóch lat pracuje nad prototypem, który zadebiutuje w przyszłym sezonie Mistrzostw Włoch w Motocrossie. To znana strategia Ducati w rozwoju sportowych i wyczynowych modeli. Początkowo motocykle rywalizują w różnych seriach wyścigowych w celu sprawdzenia rozwiązań technicznych na torach, a następnie, na podstawie zebranego doświadczenia, Ducati tworzy modele produkowane seryjnie, ku uciesze swoich entuzjastów. W ramach wieloletniego projektu powstanie pełna gama silników i motocykli terenowych.
Firma z Bolonii podpisała umowę z dziewięciokrotnym mistrzem świata w Motocrossie, Antonio Cairolim. Będzie on pełnił funkcję kierowcy testowego nowego projektu, a dzięki swojemu talentowi, szybkości i doświadczeniu wniesie ważny wkład w rozwój nowego motocykla.
Claudio Domenicali, dyrektor generalny Ducati Motor Holding, skomentował: „Z dumą ogłaszam wejście Ducati do Motocrossu. Jest to całkowicie nowy świat dla Ducati, do którego chcemy wnieść nasz talent w projektowaniu lekkich motocykli, z doskonałymi komponentami i wysokimi osiągami, które będą ekscytować coraz więcej motocyklistów. Wierzymy, że tor jest najlepszym laboratorium do opracowywania i testowania motocykli, które następnie będą dostępne dla klientów i entuzjastów. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z niekwestionowanym mistrzem, takim jak Tony Cairoli, który wraz z zespołem pasjonatów, przyczyni się do tego, aby Ducati oferowało produkty o bardzo wysokich osiągach w terenie. Pragniemy tym samym rozszerzać naszą obecność na nowe światy, a także nawiązywać kontakty z nowymi motocyklistami i rozwijać społeczność Ducati.”
Antonio Cairoli dodał: „Jestem niezwykle szczęśliwy, że mogę stać się częścią wszechświata Ducati i rozpocząć tę nową, ekscytującą przygodę w całkowicie włoskim projekcie. Możliwość wniesienia mojego wkładu w rozwój nowego segmentu dla Ducati to dla mnie spełnienie marzeń i powód do wielkiej dumy.”
Ducati podpisało także wieloletnią umowę z Maddii Racing, jednym z najbardziej doświadczonych teamów w padoku motocrossowym. W sezonie 2024 zespół weźmie udział w Mistrzostwach Włoch w Motocrossie z Alessandro Lupino, ośmiokrotnym mistrzem Włoch i zwycięzcą MXoN 2021.
Ducati jest tak naprawdę jedyną firmą na świecie, która stosuje ten sam system sterowania zaworami w jednostkach napędowych motocykli produkcyjnych o najwyższych osiągach, jak również w pojazdach wyścigowych, które startują między innymi w MotoGP.
Wejście do specjalistycznego sektora motocykli terenowych stanowi dla Ducati bardzo ważny i wymagający wybór strategiczny, możliwy dzięki doskonałym wynikom osiągniętym w ostatnich latach. Decyzja ta potwierdza chęć rozszerzenia obecności marki o nowe segmenty rynkowe. Zupełnie nowi motocykliści będą mogli zbliżyć się do marki z Borgo Panigale i tym samym wejść do licznej społeczności Ducatisti.
Wydajność to jedna z trzech podstawowych wartości marki, obok stylu i wyrafinowania. W Borgo Panigale i wśród pracowników Ducati na całym świecie jest wielu miłośników jazdy terenowej, którzy nie mogą doczekać się, aż Desmo pokaże swój potencjał podczas jazdy poza asfaltem!
Więcej informacji na stronie ducatipolska.pl, a także na profilach Ducati Polska na Facebooku i Instagramie. Wyłącznym dystrybutorem marki Ducati w Polsce jest Liberty Corp 2 Sp. z o. o.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Więcej jest teraz supersamochodów V12 niż aut miejskich. Do tego grona zamierza dołączyć Garagisti.
Temerario ma wysokoobrotowe V8 i trzy e-motory, ale czy technologia nie pozbawiła go duszy Lambo?
Porsche testuje poszerzony i wyposażony w ogromne skrzydło prototyp Tacyana. Pytanie tylko po co?
Może nie wygląda, ale to całkiem nowy Ariel Atom. Stanowi ogromny krok naprzód względem poprzednika.
Nowe Ducati V4 RS: Diavel i Multistrada w numerowanych seriach. Styl, lekkość i osiągi inspirowane MotoGP.
Analogue Automotive prezentuje projekt na bazie Elise z podobnym podejściem do lekkości jak w GMA.
W Europie póki co nie zobaczymy GR Yarisa z dodatkowym pakietem aero. To opcja tylko na Japonię.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Najmocniejsze Lamborghini w historii! Fenomeno 2025 z V12 i hybrydą ma 1080 KM, osiąga 350 km/h i powstanie tylko 29 egzemplarzy.
McLaren 750S JC96 – 61 egzemplarzy tylko dla Japonii. Limitowana edycja upamiętnia zwycięstwo McLarena F1 GTR w JGTC 1996.
Do katalogu części historycznych Toyoty dołączyły bloki i głowice do jednostki 4A-GE.
Lukę w gamie powstałą po wycofaniu linii SF90 Ferrari wypełnia nowym modelem 849 Testarossa.
Technologia T-Hybrid posłużyła Porsche do stworzenia najmocniejszego cywilnego 911 w historii.
Niby to tylko kolejny elektryczny SUV, ale realnie iX3 to początek nowej strategii produktowej BMW.