Zamów najnowsze wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Szkolenie Heels on The Track skierowane wyłącznie dla kobiet po raz kolejny odbyło się na łódzkim torze.
Heels on The Track, czyli szkolenie jazdy sportowej z elementami jazdy bezpiecznej tylko dla kobiet miało miejsce 02.04.2023 na Torze w Łodzi pod patronatem Fastline Racing Academy.
Magdalena Miękoś kolejny raz zorganizowała event łączący rzeszę kobiet, które nie tylko lubią motorsport i sportowe samochody, ale przede wszystkim chcą poprawić swoje umiejętności za kierownicą i spróbować swoich sił na torze.
W tę niedzielę na wydarzeniu pojawiło się 20 dziewczyn. Szkolenie rozpoczęło się godzinnym wykładem teoretycznym na temat techniki jazdy sportowej i ważnych aspektach prawidłowych zachowań w sytuacjach awaryjnych. Po teorii uczestniczki przeszły do indywidualnych sesji szkoleniowych z instruktorami w samochodach z floty Fastline Racing Academy, czyli Porsche 911 Carrera 4 GTS, Mercedes AMG A45S, Toyota GR Supra, Ford Focus RS czy Alpine A110.
W czasie przerw między sesjami na uczestniczki czekały dodatkowe atrakcje tj. Trening psychomotoryczny, porady makijażystki oraz trenerki personalnej. Event uświetniły Partnerzy wydarzenia: EVO, Noble Place, Fieri oraz Poupee Marilyn. Wieczór Panie spędziły w swoim gronie podczas kolacji w restauracji.
Kolejne szkolenie Heels on The Track odbędzie się już 21 Maja - gorąco zapraszamy!
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Podstawowy Mercedes-AMG GT 43 ma pod maską dwulitrowe serce o mocy 422 KM.
Elektryczny Taycan przeszedł kurację w dziale GT. Efekt to najmocniejsze seryjne Porsche w historii.
Już za tydzień Porsche pokaże flagową wersję Taycana, jakiej jeszcze nie było.
Mate Rimac wyraził swoje zastrzeżenia do zapowiadanych przez Elona Muska osiągów Tesli Roadster.
Najtańsze BMW i4 ma mniejszą baterię, mniej mocy i kosztuje 259 tysięcy. Czy warto go wybrać?
Koncern JLR opublikował zdjęcia z testów pierwszego w historii elektrycznego Range Rovera.
Od roku modelowego 2024 Aston Martin DBX dostanie nowe wnętrze inspirowane nowym Vantage.
Najlepsze rzeczy z Cayenne Turbo GT poprzedniej generacji znalazły drugie życie w nowym Cayenne GTS.
Mercedes-AMG dodał flagowe coupe GT do gamy modeli z napędem hybrydowym E-Performance.
Jeździmy najnowszym DB12 Volante, którego misją jest przywrócić Aston Martina na właściwe tory.
Elektryczne GranCabrio Folgore to pierwszy na rynku kabriolet segmentu GT z napędem bezemisyjnym.
Kariera Alfy Romeo Milano trwała kilka dni. Włoski rząd zmusił producenta do zmiany nazwy na Junior.
Torowy GMA T.50 oznaczony literą ‘s’ jest lżejszy, mocniejszy i ma lepsze aero niż model drogowy.
Zbliża się debiut najmocniejszej Corvette w historii - nowego ZR1 generacji C8.
Pagani wraz z Instituto Europeo di Design stworzyło wizję Zondy w roli hipersamochodu przyszłości.
Toyota GT86 zmieniła rynek sportowych coupe, a późniejsze GR86 doprowadziło tę formułę do perfekcji.