Zamów najnowsze wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Szkolenie Heels on The Track skierowane wyłącznie dla kobiet po raz kolejny odbyło się na łódzkim torze.
Heels on The Track, czyli szkolenie jazdy sportowej z elementami jazdy bezpiecznej tylko dla kobiet miało miejsce 02.04.2023 na Torze w Łodzi pod patronatem Fastline Racing Academy.
Magdalena Miękoś kolejny raz zorganizowała event łączący rzeszę kobiet, które nie tylko lubią motorsport i sportowe samochody, ale przede wszystkim chcą poprawić swoje umiejętności za kierownicą i spróbować swoich sił na torze.
W tę niedzielę na wydarzeniu pojawiło się 20 dziewczyn. Szkolenie rozpoczęło się godzinnym wykładem teoretycznym na temat techniki jazdy sportowej i ważnych aspektach prawidłowych zachowań w sytuacjach awaryjnych. Po teorii uczestniczki przeszły do indywidualnych sesji szkoleniowych z instruktorami w samochodach z floty Fastline Racing Academy, czyli Porsche 911 Carrera 4 GTS, Mercedes AMG A45S, Toyota GR Supra, Ford Focus RS czy Alpine A110.
W czasie przerw między sesjami na uczestniczki czekały dodatkowe atrakcje tj. Trening psychomotoryczny, porady makijażystki oraz trenerki personalnej. Event uświetniły Partnerzy wydarzenia: EVO, Noble Place, Fieri oraz Poupee Marilyn. Wieczór Panie spędziły w swoim gronie podczas kolacji w restauracji.
Kolejne szkolenie Heels on The Track odbędzie się już 21 Maja - gorąco zapraszamy!
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Mariusz Miękoś pokonuje Grzegorza Grzybowskiego w pierwszym wyścigu sezonu 2023 Wyścigowych Samochodowych Polski.
Nevera ma 1914 KM i mimo napędu elektrycznego zaliczamy go do czołówki "prawdziwych" samochodów.
Najbardziej ekstremalne Lamborghini Huracán okazuje się najbardziej użyteczne i sprawia dużo frajdy.
Otwieramy sezon razem z najwspanialszymi kąskami nieprzeciętnej motoryzacji.
Potężny pickup, który za nic ma sobie grawitację vs. równie gibka, ale jednak kobieta. Czy dogadają się ze sobą na 1000 km asfaltów, pól i bezdroży?
Zazwyczaj półśrodki typu X-Line cz Y-pakiet bywają mocnym nadużyciem ze strony producentów. Hyundai wybrał własną drogę.
Z okazji 75. urodzin Porsche samo sobie sprawiło prezent - elektryczny hipersamochód nowej generacji.
Na stulecie wyścigu 24h Le Mans Alpine przygotowało limitowaną edycję specjalną modelu A110 R.
Caterham chce zacząć erę napędów EV od zgrabnego sportowego coupe o współczesnej sylwetce.
Tesla Plaid ponownie jest najszybszym samochodem seryjnym z napędem elektrycznym na Nürburgringu.
Wzmocnione torowe SF90 otrzyma najbardziej agresywną aerodynamikę w historii drogowych Ferrari.
Nowy hypercar Bugatti ma być znacznie bardziej ekstremalny niż pozostałe modele z silnikiem W16.
Z okazji okrągłej rocznicy założenia firmy słynna tarcza Porsche otrzymała nowy design.
Golf R stał się mocniejszy niż kiedykolwiek - nowa limitowana do 333 sztuk wersja ma równo 333 KM.
Włoski startup chce wypuścić dwa nowe modele EV. Jeden z nich będzie konkurował z Porsche Taycan.
Dział SVO stworzył szybszą i bardziej muskularną wersję Range Rovera Sport z motorem V8.