Był F1, P1 i teraz jest… W1. Zadaniem nowego McLarena jest rywalizacja z hipersamochodem Ferrari.
Limitowana edycja zestawu do personalizacji Ducati Scrambler Icon bazuje na specjalnej wersji stworzonej na potrzeby Scrambler Next-Gen Tour.
Po ogromnym sukcesie europejskiej trasy Next-Gen Tour, zestaw wymiennych nakładek dla motocykla Ducati Scrambler Icon zaprojektowany przez Van Orton Design staje się teraz edycją limitowaną, dostępną tylko w 50 egzemplarzach.
Ta pierwsza ekskluzywna kolekcja wymiennych nakładek potwierdza znaczenie koncepcji personalizacji we wszechświecie Scrambler Ducati, w którym można cieszyć się przyjemnością z jazdy i wyrażania siebie. Ta ostatnia koncepcja szczególnie zainspirowała talent Van Orton Design, czyli włoskiego duetu należącego do najważniejszych przedstawicieli europejskiej sztuki cyfrowej, do stworzenia tego wyjątkowego i kolorowego zestawu nakładek, w którym ich artystyczna tożsamość łączy się z kreatywnością Scrambler Ducati.
Współpraca między Scrambler Ducati i Van Orton Design ewoluuje wraz z wprowadzeniem nowej kolekcji odzieży, charakteryzującej się współczesnym wzornictwem i wyrażaniem silnej osobowości. Niepowtarzalne ubrania unisex inspirowane są sztuką uliczną.
Zestaw "Van Orton x Scrambler Ducati" można zamawiać u dealerów Ducati. Zostanie on dostarczony w specjalnym pudełku z dedykowaną grafiką, certyfikatem autentyczności i niespodziankami w stylu "Land of Joy", a w tym kilka kolekcjonerskich naklejek do wykorzystania przy każdej okazji lub w celu uczynienia motocykla jeszcze bardziej wyjątkowym. Kolekcja odzieży będzie wkrótce dostępna do kupienia zarówno w salonach Ducati.
Modele Scrambler z gamy Ducati to idealny wybór dla tych, którzy chcą wyrazić swoją osobowość poprzez motocykl o unikalnym i rozpoznawalnym designie. Jest dynamiczny i wyjątkowy poprzez swój wygląd, a jednocześnie bezpieczny i przyjazny w codziennym użytkowaniu.
Silnik Desmodue w nowej generacji Scrambler Ducati został zmodernizowany i jest teraz wyposażony w nowe ośmiopłytkowe, bardziej kompaktowe sprzęgło, które działa zdecydowanie płynniej. Nowy Ducati Scrambler został również odchudzony łącznie o 4 kg, dzięki czemu jest jeszcze łatwiejszy w prowadzeniu.
Nowy Scrambler Ducati jest jeszcze przyjemniejszy i bezpieczniejszy dzięki wprowadzeniu systemu Ride by Wire. Rozwiązanie to sprawia, że reakcja silnika jest szybka, ale zarazem przewidywalna przy każdej prędkości i kącie otwarcia przepustnicy. Dodatkowo umożliwia zmianę osobowości motocykla za pomocą dwóch trybów jazdy. Standardowe wyposażenie uzupełnia system Cornering ABS, który jest niezbędny do jeszcze bezpieczniejszej jazdy.
Więcej informacji na stronie scramblerducati.pl, a także na profilach Scrambler Ducati Polska na Facebooku i Instagramie.
Był F1, P1 i teraz jest… W1. Zadaniem nowego McLarena jest rywalizacja z hipersamochodem Ferrari.
Maro Engel raz jeszcze zasiadł za kierownicą hypercara AMG z silnikiem F1 i ustanowił czas 6:29,09.
Ducati Multistrada Pikes Peak V4 ocieka sportem, dzięki wprowadzonym innowacjom i nowemu zawieszeniu Öhlins.
Czytelnicy wybierają cel, my ruszamy w drogę – te proste zasady zmieniły się dla nas w wymarzoną przygodę.
Władze Alpine sugerują, że ich nowy flagowy supersamochód może być zasilany wodorem.
Dostępność opon do Ferrari 288 GTO to problem, który Pirelli chce rozwiązać modelem P7 Cinturato.
Był F1, P1 i teraz jest… W1. Zadaniem nowego McLarena jest rywalizacja z hipersamochodem Ferrari.
Wkrótce Ioniq 6 N dołączy do elektrycznej gamy sportowych Hyundaiów obok znakomitego Ioniq’a 5 N.
Wraz z premierą Mercedesa-AMG CLE63 zakończymy spekulacje na temat źródła jego napędu.
Maro Engel raz jeszcze zasiadł za kierownicą hypercara AMG z silnikiem F1 i ustanowił czas 6:29,09.
Nowoczesne coupe Caterhama z elektryczną technologią Yamahy zakończy proces rozwojowy w 2025 r.
Mulliner to wersja specjalna dla klientów, którym zwykły Continental GT wydaje się zbyt pospolity.
RS5 następnej generacji zastąpi jednocześnie modele RS4 Avant i RS5 Sportback.
McLaren zapowiada premierę nowego hipersamochodu W1 - duchowego następcy F1 i P1.
Nasilają się plotki o powrocie na rynek Nissana Silvia opartego o elektryczną architekturę Alpine.
Toyota testuje Corollę GR na Nürburgringu, co wywołało lawinę spekulacji o przyszłości tego modelu.