Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
W przypadku Gtechniq jakość premium jest poparta badaniami, technologią i nauką.
 
    Gtechniq to światowy lider w powłokach zabezpieczających lakier i produktach do auto detailingu. Koledzy z brytyjskiego EVO mieli niedawno okazję odwiedzić główną siedzibę firmy nieopodal Northampton w Wielkiej Brytanii. Jak większość osób, dość bezrefleksyjnie podchodzili do tematu chemii pielęgnującej auto. Wizyta w Gtechniq diametralnie zmieniła to podejście.
Gtechniq mieści się w nowoczesnym kompleksie, którego częścią są lśniąco białe, sterylne laboratoria, jakich nie powstydziłyby się największe ośrodki badań biomolekularnych. W tych laboratoriach niewielki zespół chemików pasjonatów w białych fartuchach Gtechniq na poziomie nanochemii i chemii supramolekularnej nieprzerwanie i zawzięcie walczy o to, aby lakiery (oraz wnętrza) samochodów lśniły coraz trwalszym blaskiem i nieustannie wyglądały lepiej niż po wyjeździe z salonu. Gtechniq, jak żadna inna marka, doskonale zdaje sobie sprawę, że zwycięski skład produktów – jak dobry by nie był – należy nieustannie udoskonalać, a podstawą do tego jest nauka wsparta technologią. Dzięki takiemu podejściu Gtechniq oferuje produkty, które z pełnym przekonaniem określa mianem „premium”.

W świecie auto detailingu, podobnie jak wśród producentów samochodów, „premium” to często pojęcie uznaniowe i marketingowa wydmuszka. Gtechniq podpiera ten aspekt nauką i wymiernymi wartościami, będącymi wynikami zaawansowanych testów, badań i porównań z konkurencją. Do gry wchodzą tu zaawansowane urządzenia, które redaktorzy EVO poznali w laboratoriach Gtechniq. Największe wrażenie zrobił na nich tensometr, nawet jeszcze zanim zrozumieli, jak działa. Służy do cyfrowego pomiaru kąta, który tworzą pojedyncze krople wody na styku z powierzchnią lakieru. Kąt mierzony jest komputerowo i na jego podstawie określa się tzw. hydrofobowość powłoki, a więc to, z jaką siłą odpycha kropelki wody. Okazuje się więc, że nawet tak pozornie błahy aspekt, jak to, ile wody zostaje na samochodzie po spłukaniu, dla Gtechniq nie jest kwestią przypadku, lecz wynikiem badań laboratoryjnych i nauką w czystej postaci.

Oczywiście, równie ważne są testy produktów poza laboratorium, w „warunkach bojowych”. Wie o tym doskonale dyrektor zarządzający Gtechniq – w deszczu wyraźnie widać, że każdy fragment nadwozia jego Giulii Quadrifoglio pokryty jest szachownicą eksperymentalnych powłok o innym stopniu hydrofobowości. Gtechniq ma sieć ponad 3000 akredytowanych instalatorów na całym świecie. To oddziały, które na bieżąco testują i sprawdzają działanie nowych produktów w zróżnicowanych warunkach pod każdą szerokością geograficzną.
Dzięki naukowemu podejściu, ponad 20-letniemu doświadczeniu i oferowaniu produktów, których jakość premium poparta jest konkretnymi badaniami, Gtechniq budzi zaufanie konsumentów i liderów branży. Jego powłoki znajdziecie nie tylko na bolidach F1, są też fabrycznie nakładane na unikatowe superauta BAC Mono oraz hipersamochody Zenvo. Współpraca z takimi partnerami to najlepsze świadectwo uznania dla produktów Gtechniq.
Oferta specjalna dla Czytelników EVO: Przekonaj się sam, czym jest jakość premium poparta technologią. Sprawdź ofertę produktów na gtechniq.pl i skorzystaj z 23% rabatu dla Czytelników Evo – kod: Evo23! Kod promocyjny ważny do końca sierpnia 2022
 
    Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
 
    Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
 
    Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
 
    BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
 
    Nie GT R i nie Black Series - nowy torowy Mercedes-AMG nazywa się Track Sport i już rozpoczął testy.
 
    Dwurotorowy silnik Wankla jest elementem nowego typu napędu PHEV do przyszłych modeli Mazdy.
 
    Novitec prezentuje pakiet modyfikacji do Ferrari 12Cilindri obejmujący stronę wizualną i techniczną.
 
    Wyjątkowy Mercedes 190E 2.3-16 trafi pod młotek. Pierwszym właścicielem był sam Ayrton Senna.
 
    Prelude powraca jako zgrabne coupe z wydajnym napędem hybrydowym i sportowym charakterem.
 
    Chery świętuje w Polsce dostarczenie 5-milionowego auta i prezentuje dwa nowe modele – Tiggo 4 HEV oraz Tiggo 9 PHEV.
 
    Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
 
    Rolls-Royce świętuje 100 lat Phantoma limitowaną, wyjątkową edycją Centenary Private Collection.
 
    Między Macana 4S i Turbo Porsche wprowadza nowy wariant GTS o typowo sportowym charakterze.
 
    Dział projektów specjalnych Ferrari przedstawia SC40 - one-off jawnie inspirowany kultowym F40.
 
    Stylowy SUV Alfy Romeo przeszedł lifting obejmujący wygląd, wyposażenie i technologie pokładowe.
 
    Cupra jeszcze nie żegna się z silnikiem 2.5 TFSI i przywraca model Formentor VZ5 do czasowej oferty.