Zamów czwarte wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
W przypadku Gtechniq jakość premium jest poparta badaniami, technologią i nauką.
Gtechniq to światowy lider w powłokach zabezpieczających lakier i produktach do auto detailingu. Koledzy z brytyjskiego EVO mieli niedawno okazję odwiedzić główną siedzibę firmy nieopodal Northampton w Wielkiej Brytanii. Jak większość osób, dość bezrefleksyjnie podchodzili do tematu chemii pielęgnującej auto. Wizyta w Gtechniq diametralnie zmieniła to podejście.
Gtechniq mieści się w nowoczesnym kompleksie, którego częścią są lśniąco białe, sterylne laboratoria, jakich nie powstydziłyby się największe ośrodki badań biomolekularnych. W tych laboratoriach niewielki zespół chemików pasjonatów w białych fartuchach Gtechniq na poziomie nanochemii i chemii supramolekularnej nieprzerwanie i zawzięcie walczy o to, aby lakiery (oraz wnętrza) samochodów lśniły coraz trwalszym blaskiem i nieustannie wyglądały lepiej niż po wyjeździe z salonu. Gtechniq, jak żadna inna marka, doskonale zdaje sobie sprawę, że zwycięski skład produktów – jak dobry by nie był – należy nieustannie udoskonalać, a podstawą do tego jest nauka wsparta technologią. Dzięki takiemu podejściu Gtechniq oferuje produkty, które z pełnym przekonaniem określa mianem „premium”.
W świecie auto detailingu, podobnie jak wśród producentów samochodów, „premium” to często pojęcie uznaniowe i marketingowa wydmuszka. Gtechniq podpiera ten aspekt nauką i wymiernymi wartościami, będącymi wynikami zaawansowanych testów, badań i porównań z konkurencją. Do gry wchodzą tu zaawansowane urządzenia, które redaktorzy EVO poznali w laboratoriach Gtechniq. Największe wrażenie zrobił na nich tensometr, nawet jeszcze zanim zrozumieli, jak działa. Służy do cyfrowego pomiaru kąta, który tworzą pojedyncze krople wody na styku z powierzchnią lakieru. Kąt mierzony jest komputerowo i na jego podstawie określa się tzw. hydrofobowość powłoki, a więc to, z jaką siłą odpycha kropelki wody. Okazuje się więc, że nawet tak pozornie błahy aspekt, jak to, ile wody zostaje na samochodzie po spłukaniu, dla Gtechniq nie jest kwestią przypadku, lecz wynikiem badań laboratoryjnych i nauką w czystej postaci.
Oczywiście, równie ważne są testy produktów poza laboratorium, w „warunkach bojowych”. Wie o tym doskonale dyrektor zarządzający Gtechniq – w deszczu wyraźnie widać, że każdy fragment nadwozia jego Giulii Quadrifoglio pokryty jest szachownicą eksperymentalnych powłok o innym stopniu hydrofobowości. Gtechniq ma sieć ponad 3000 akredytowanych instalatorów na całym świecie. To oddziały, które na bieżąco testują i sprawdzają działanie nowych produktów w zróżnicowanych warunkach pod każdą szerokością geograficzną.
Dzięki naukowemu podejściu, ponad 20-letniemu doświadczeniu i oferowaniu produktów, których jakość premium poparta jest konkretnymi badaniami, Gtechniq budzi zaufanie konsumentów i liderów branży. Jego powłoki znajdziecie nie tylko na bolidach F1, są też fabrycznie nakładane na unikatowe superauta BAC Mono oraz hipersamochody Zenvo. Współpraca z takimi partnerami to najlepsze świadectwo uznania dla produktów Gtechniq.
Oferta specjalna dla Czytelników EVO: Przekonaj się sam, czym jest jakość premium poparta technologią. Sprawdź ofertę produktów na gtechniq.pl i skorzystaj z 23% rabatu dla Czytelników Evo – kod: Evo23! Kod promocyjny ważny do końca sierpnia 2022
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
V12 to moc, dźwięk i prestiż. Sprawdzamy które marki są wciąż wierne dwunastocylindrowym silnikom.
Giulia SWB Zagato to unikalny projekt Alfy Romeo stworzony na 100-lecie współpracy obu marek.
Według najnowszych informacji od Forda nowy Mustang w najmocniejszej wersji przekroczy 500 KM.
Czy Zonda po 23 latach wciąż ma “to coś”? Sprawdzamy jeżdżąc prywatną Zondą F Horacio Paganiego.
Wersja specjalna GranTurismo PrimaSerie ma także uhonorować 75 lat produkcji dużych GT od Maserati.
Podwozie Caymana GT4 RS posłużyło do stworzenia współczesnej interpretacji klasycznego Porsche 356.
Najnowsza Kia EV6 to duży, elektryczny crossover, ale pod literami GT kryje się prawdziwa petarda.
BMW zaprezentowało nowe M3 CS - model który dołączy do znakomitych poprzedników: M2 CS i M5 CS.
Polestar 2 po modernizacji ma aż 476 KM i potrafi pokonać do 636 km na jednym ładowaniu.
Trzecie Porsche Cayenne sprawdza się w roli dużego SUV-a, ale niektóre wersje nie są godne polecenia.
Najtańsze GT Ferrari to jednak dalej Ferrari - Portofino M posiada naprawdę mało słabych punktów.
V12 to moc, dźwięk i prestiż. Sprawdzamy które marki są wciąż wierne dwunastocylindrowym silnikom.
Alpine A110 nie przestaje nas zadziwiać, a w wersji S ten mały gokart jest jeszcze lepszy.
Wzrasta zainteresowanie klientów marką Alpine, która w kolejnych latach planuje globalną ekspansję.
Mercedes CLA przeszedł lifting, a w gamie pojawiły się zaktualizowane wersje napędowe AMG.
Kobiety przejęły Tor Łódź! Za nami 6 edycja wydarzenia organizowanego przez Fastline Racing Academy.