Unikatowe auta, supercary, klasyki i ikony motorsportu wracają na PGE Narodowy. Odkryj nową edycję Wystawy Castrol Ikony Motoryzacji.
W przypadku Gtechniq jakość premium jest poparta badaniami, technologią i nauką.
Gtechniq to światowy lider w powłokach zabezpieczających lakier i produktach do auto detailingu. Koledzy z brytyjskiego EVO mieli niedawno okazję odwiedzić główną siedzibę firmy nieopodal Northampton w Wielkiej Brytanii. Jak większość osób, dość bezrefleksyjnie podchodzili do tematu chemii pielęgnującej auto. Wizyta w Gtechniq diametralnie zmieniła to podejście.
Gtechniq mieści się w nowoczesnym kompleksie, którego częścią są lśniąco białe, sterylne laboratoria, jakich nie powstydziłyby się największe ośrodki badań biomolekularnych. W tych laboratoriach niewielki zespół chemików pasjonatów w białych fartuchach Gtechniq na poziomie nanochemii i chemii supramolekularnej nieprzerwanie i zawzięcie walczy o to, aby lakiery (oraz wnętrza) samochodów lśniły coraz trwalszym blaskiem i nieustannie wyglądały lepiej niż po wyjeździe z salonu. Gtechniq, jak żadna inna marka, doskonale zdaje sobie sprawę, że zwycięski skład produktów – jak dobry by nie był – należy nieustannie udoskonalać, a podstawą do tego jest nauka wsparta technologią. Dzięki takiemu podejściu Gtechniq oferuje produkty, które z pełnym przekonaniem określa mianem „premium”.

W świecie auto detailingu, podobnie jak wśród producentów samochodów, „premium” to często pojęcie uznaniowe i marketingowa wydmuszka. Gtechniq podpiera ten aspekt nauką i wymiernymi wartościami, będącymi wynikami zaawansowanych testów, badań i porównań z konkurencją. Do gry wchodzą tu zaawansowane urządzenia, które redaktorzy EVO poznali w laboratoriach Gtechniq. Największe wrażenie zrobił na nich tensometr, nawet jeszcze zanim zrozumieli, jak działa. Służy do cyfrowego pomiaru kąta, który tworzą pojedyncze krople wody na styku z powierzchnią lakieru. Kąt mierzony jest komputerowo i na jego podstawie określa się tzw. hydrofobowość powłoki, a więc to, z jaką siłą odpycha kropelki wody. Okazuje się więc, że nawet tak pozornie błahy aspekt, jak to, ile wody zostaje na samochodzie po spłukaniu, dla Gtechniq nie jest kwestią przypadku, lecz wynikiem badań laboratoryjnych i nauką w czystej postaci.

Oczywiście, równie ważne są testy produktów poza laboratorium, w „warunkach bojowych”. Wie o tym doskonale dyrektor zarządzający Gtechniq – w deszczu wyraźnie widać, że każdy fragment nadwozia jego Giulii Quadrifoglio pokryty jest szachownicą eksperymentalnych powłok o innym stopniu hydrofobowości. Gtechniq ma sieć ponad 3000 akredytowanych instalatorów na całym świecie. To oddziały, które na bieżąco testują i sprawdzają działanie nowych produktów w zróżnicowanych warunkach pod każdą szerokością geograficzną.
Dzięki naukowemu podejściu, ponad 20-letniemu doświadczeniu i oferowaniu produktów, których jakość premium poparta jest konkretnymi badaniami, Gtechniq budzi zaufanie konsumentów i liderów branży. Jego powłoki znajdziecie nie tylko na bolidach F1, są też fabrycznie nakładane na unikatowe superauta BAC Mono oraz hipersamochody Zenvo. Współpraca z takimi partnerami to najlepsze świadectwo uznania dla produktów Gtechniq.
Oferta specjalna dla Czytelników EVO: Przekonaj się sam, czym jest jakość premium poparta technologią. Sprawdź ofertę produktów na gtechniq.pl i skorzystaj z 23% rabatu dla Czytelników Evo – kod: Evo23! Kod promocyjny ważny do końca sierpnia 2022
Unikatowe auta, supercary, klasyki i ikony motorsportu wracają na PGE Narodowy. Odkryj nową edycję Wystawy Castrol Ikony Motoryzacji.
Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
MSO i brytyjska artystka Nat Bowen stworzyli McLarena 750S pokrytego innowacyjną warstwą lakieru.
Projekty takie jak G90 Wingback Concept Genesis mają podkreślić sportowe aspiracje marki Genesis.
Unikatowe auta, supercary, klasyki i ikony motorsportu wracają na PGE Narodowy. Odkryj nową edycję Wystawy Castrol Ikony Motoryzacji.
Luksusowe samochody i malarstwo? Bentley i Mulliner udowadniają, że to bardzo dobre połączenie.
Lamborghini rozwija swój program zamówień specjalnych, stąd pomysł na nowe Temerario Ad Personam.
Następca LFA będzie samochodem elektrycznym. Jego oficjalną zapowiedzią jest nowy LFA Concept.
Stworzona od podstaw, flagowa Toyota GR GT ma być perłą w koronie oddziału Gazoo Racing.
NSX od JAS Motorsport ma być autem, w którym spotyka się piękno, osiągi i sztuka inżynieryjna.
Bridgestone umacnia pozycję lidera: w 2025 r. zdobywa topowe wyniki w testach opon zimowych, całorocznych i letnich.
Edycja Collezione Giulii i Stelvio nawiązuje do koniczyny obecnej w drogowych Alfach od 1963 roku.
Luksusowa terenówka Mercedesa powróci do korzeni i zyska nowy, lifestyle’owy rodzaj nadwozia.
Bolide to projekt, który jak żaden inny poszerzył wiedzę Bugatti w zakresie osiągów na torze.