Zamów najnowsze wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
W dobie panicznego dbania o środowisko, mnóstwo wspaniałych samochodów kończy swoje życie.
Szaleńcza pogoń za ekologią oraz opłacalnością produkowania samochodów sprawia, że coraz rzadziej na szali przy projektowaniu auta, kładzione są emocje, które towarzyszyć będą nabywcom przez długie lata po nabyciu pojazdu marzeń. Na szczęście na rynku pozostało jeszcze kilkanaście pozycji, które mają się dobrze i przez zaradność swoich twórców są w stanie utrzymać się w sprzedaży, pomimo często wysokich cen, uciążliwości eksploatacji czy nieekonomicznych silników. Samochody do których nieustannie wzdychamy, pomimo szeregu niedogodności serwowanych przez nie na co dzień. Niezależnie od kraju produkcji, segmentu czy pułapu cenowego, nieustannie można zakupić nowe auto, które uśmiech na ustach będzie kreśliło każdego dnia, a na ulicy często sprawimy, że przechodnie odwrócą za nami głowę.
Prowadzący podcast Moto Stories przyglądają się temu tematowi, wspominając swoje doświadczenia z częścią z tych pojazdów, próbując też rozgryźć sprawę tego, co czeka nas w najbliższych latach. Czy potencjalni klienci powinni się spieszyć przed nieuniknionym zniknięciem z ofert sprzedaży wszystkich aut bez wspomagania silnikami elektrycznymi? Czy rozsądkowo nieuzasadnione propozycje niektórych producentów mają szansę okazać się trafionym wyborem inwestycyjnym? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą Patryk Mikiciuk, Łukasz Kamiński i Kacper Majdan. Partnerem tego wydania podcastu realizowanego przez Voice House jest EVO Magazine Polska.
Więcej odcinków Moto Stories znajdziesz na na Spotify >>>
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Mariusz Miękoś pokonuje Grzegorza Grzybowskiego w pierwszym wyścigu sezonu 2023 Wyścigowych Samochodowych Polski.
Nevera ma 1914 KM i mimo napędu elektrycznego zaliczamy go do czołówki "prawdziwych" samochodów.
Najbardziej ekstremalne Lamborghini Huracán okazuje się najbardziej użyteczne i sprawia dużo frajdy.
Otwieramy sezon razem z najwspanialszymi kąskami nieprzeciętnej motoryzacji.
Potężny pickup, który za nic ma sobie grawitację vs. równie gibka, ale jednak kobieta. Czy dogadają się ze sobą na 1000 km asfaltów, pól i bezdroży?
Zazwyczaj półśrodki typu X-Line cz Y-pakiet bywają mocnym nadużyciem ze strony producentów. Hyundai wybrał własną drogę.
Z okazji 75. urodzin Porsche samo sobie sprawiło prezent - elektryczny hipersamochód nowej generacji.
Na stulecie wyścigu 24h Le Mans Alpine przygotowało limitowaną edycję specjalną modelu A110 R.
Caterham chce zacząć erę napędów EV od zgrabnego sportowego coupe o współczesnej sylwetce.
Tesla Plaid ponownie jest najszybszym samochodem seryjnym z napędem elektrycznym na Nürburgringu.
Wzmocnione torowe SF90 otrzyma najbardziej agresywną aerodynamikę w historii drogowych Ferrari.
Nowy hypercar Bugatti ma być znacznie bardziej ekstremalny niż pozostałe modele z silnikiem W16.
Z okazji okrągłej rocznicy założenia firmy słynna tarcza Porsche otrzymała nowy design.
Golf R stał się mocniejszy niż kiedykolwiek - nowa limitowana do 333 sztuk wersja ma równo 333 KM.
Włoski startup chce wypuścić dwa nowe modele EV. Jeden z nich będzie konkurował z Porsche Taycan.
Dział SVO stworzył szybszą i bardziej muskularną wersję Range Rovera Sport z motorem V8.