Był F1, P1 i teraz jest… W1. Zadaniem nowego McLarena jest rywalizacja z hipersamochodem Ferrari.
W dobie panicznego dbania o środowisko, mnóstwo wspaniałych samochodów kończy swoje życie.
Szaleńcza pogoń za ekologią oraz opłacalnością produkowania samochodów sprawia, że coraz rzadziej na szali przy projektowaniu auta, kładzione są emocje, które towarzyszyć będą nabywcom przez długie lata po nabyciu pojazdu marzeń. Na szczęście na rynku pozostało jeszcze kilkanaście pozycji, które mają się dobrze i przez zaradność swoich twórców są w stanie utrzymać się w sprzedaży, pomimo często wysokich cen, uciążliwości eksploatacji czy nieekonomicznych silników. Samochody do których nieustannie wzdychamy, pomimo szeregu niedogodności serwowanych przez nie na co dzień. Niezależnie od kraju produkcji, segmentu czy pułapu cenowego, nieustannie można zakupić nowe auto, które uśmiech na ustach będzie kreśliło każdego dnia, a na ulicy często sprawimy, że przechodnie odwrócą za nami głowę.
Prowadzący podcast Moto Stories przyglądają się temu tematowi, wspominając swoje doświadczenia z częścią z tych pojazdów, próbując też rozgryźć sprawę tego, co czeka nas w najbliższych latach. Czy potencjalni klienci powinni się spieszyć przed nieuniknionym zniknięciem z ofert sprzedaży wszystkich aut bez wspomagania silnikami elektrycznymi? Czy rozsądkowo nieuzasadnione propozycje niektórych producentów mają szansę okazać się trafionym wyborem inwestycyjnym? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą Patryk Mikiciuk, Łukasz Kamiński i Kacper Majdan. Partnerem tego wydania podcastu realizowanego przez Voice House jest EVO Magazine Polska.
Więcej odcinków Moto Stories znajdziesz na na Spotify >>>
Był F1, P1 i teraz jest… W1. Zadaniem nowego McLarena jest rywalizacja z hipersamochodem Ferrari.
Maro Engel raz jeszcze zasiadł za kierownicą hypercara AMG z silnikiem F1 i ustanowił czas 6:29,09.
Ducati Multistrada Pikes Peak V4 ocieka sportem, dzięki wprowadzonym innowacjom i nowemu zawieszeniu Öhlins.
Czytelnicy wybierają cel, my ruszamy w drogę – te proste zasady zmieniły się dla nas w wymarzoną przygodę.
Zrodzone z marzeń – to określenie doskonale opisuje najwyższej klasy inwestycje tworzone przez Archicom Collection.
992.2 GT3 może mieć tylne fotele z Isofixem, ale kluczowy w nim jest wolnossący bokser z manualem.
Wygląda na to, że Toyota testuje nowego halo-cara przeznaczonego na drogi i do wyścigów.
Zaprezentowana jako koncept w 2023 roku Honda Prelude weszła w fazę testów drogowych.
Nadjeżdża najmocniejsze drogowe Ferrari w historii. Czy flagowe F80 będzie lepsze niż McLaren W1?
Według producenta RML P39 z dużą przewagą pokona obecne 911 GT3 RS na torze Nürburgring.
Szef GM Mark Reuss osobiście rozpędził nową 1079-konną Corvette ZR1 do jej prędkości maksymalnej.
Alpine zaprezentowało kolejny prototyp Alpenglow, tym razem z wodorowym V6 twin turbo o mocy 750 KM.
Najnowszy elektryczny crossover Renault wprost nawiązuje do “czwórki” z 1961 roku.
Większa moc, większy docisk, większa cena; na salonie w Paryżu debiutuje nowe Alpine A110 R Ultime.
Limitowany DB12 Goldfinger powstał z okazji sześciu dekad współpracy Aston Martina z Jamesem Bondem.
Na salonie w Paryżu debiutują dwa nowe modele Mini John Cooper Works - Hatch i crossover Aceman.