Centralna Polska - region idealny dla turystyki samochodowej - staje się celem zimowej wyprawy w ramach akcji "Yokohama on Tour"
Chłód wita nas coraz częściej, a śnieg to kwestia kilku tygodni. Pomyśl nad autem na zimę.
Ujemne temperatury i śnieg to dla wielu znak, że pora chować swoje motoryzacyjne zabawki do garażu. Czy tak naprawdę to właśnie tych czynników powinniśmy się obawiać? Skandynawowie z powodzeniem użytkują swoje oldtimery czy sportowe samochody także przy opadach deszczu i śniegu - choć oczywiście robią to rzadko, ale preferują tego typu utrzymanie auta przy życiu, niż kabelek w ciepłym garażu. Skąd ta różnica? W Polsce zmorą jest sól, która doprowadza do destrukcji zarówno nowych, jak i zabytkowych samochodów. Czy jest na to sposób?
Niektórzy za rozwiązanie uznają środki zabezpieczające podwozie. Prawdą jest jednak, że każde auto ma tak liczne zakamarki, że nie da się w stu procentach uchronić auta specyfikami od spodu. Prowadzący podcast Moto Stories wpadli na inny pomysł. Każde auto miewa różne epizody swojego życia. Najpierw może być czymś ekskluzywnym, później niechcianym, bo względnie starym (ale jeszcze nie klasycznym), a na koniec w grę wchodzi nostalgia i coraz śmielsze rozglądanie się za nimi na rynku, kiedy mają już 20-25 lat. I to właśnie ten środkowy okres może być czymś idealnym na zimę - dającym zabawę i ekstrawagancję, a jednocześnie nie nadszarpując zanadto typowego budżetu. Oczywiście w podcaście padają skrajne propozycje - od samochodów za kilka tysięcy złotych, po debaty o SUV-ach (i to niekoniecznie nowych) za milion. Prowadzący przerzucają się propozycjami, nierzadko nie zgadzając się ze sobą, w międzyczasie przeczesując rynek wzdłuż i wszerz.
Czy zabawa zimą to wyłącznie drogie auta z napędem na obie osie lub tylnonapędowe auta z literką M w nazwie? Sprawdź najnowszy podcast i przekonaj się, że z niemal każdym budżetem znajdziesz coś, co zadowoli mieszkańca miasta, wsi, rejonów nadmorskich (i okolic jezior), jak i górskich. Wszystko zależy od gustu i… szczęścia z ogłoszeniami. O tych i o innych zagadnieniach w najnowszym odcinku podcastu Moto Stories rozmawiają Patryk Mikiciuk, Łukasz Kamiński i Kacper Majdan. Partnerem nagrania realizowanego przez Voice House jest EVO Magazine Polska.
Centralna Polska - region idealny dla turystyki samochodowej - staje się celem zimowej wyprawy w ramach akcji "Yokohama on Tour"
Odkrywamy, co przyniesie 51. edycja kultowego kalendarza Pirelli, zwanego „The Cal”
Lamborghini Revuelto na okładce piętnastego wydania EVO Magazine – pożegnanie sezonu z superautem!
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
W mediach rządzą najdroższe warianty 911, tymczasem zwykła Carrera także ma mnóstwo do zaoferowania.
Na zakończenie długiej i barwnej ery niezależności Alpina wypuszcza topowe B8 GT o mocy 634 KM.
Jakość jazdy na równi z coupe i szybko składany dach - tym ma się wyróżniać nowy Vantage Roadster.
Po wielu latach TAG Heuer powraca jako oficjalny partner cyklu Formuły 1.
Impreza 22B udowadnia swą wartość w cywilu nawet jeśli nie jest prawdziwym modelem homologacyjnym.
Wersja Spirit Racing 12R to roadster Mazdy doprowadzony do skrajności. Spoiler: tylko na Japonię.
Subaru WRX STI w wersji S210 próbuje podtrzymać ducha dawnej Imprezy, ale jest w nim jeden haczyk.
Specjalna wersja DK Edition jeszcze podkręca emocje jakie za kierownicą daje Hyundai Ioniq 5 N.
GR Yaris M z silnikiem pośrodku posłuży Toyocie do testów nowego silnika… a może to coś więcej?
Centralna Polska - region idealny dla turystyki samochodowej - staje się celem zimowej wyprawy w ramach akcji "Yokohama on Tour"
Jest już dostępne poliftowe Porsche 992.2 Carrera S, czyli model pośredni w dolnej części gamy 911.
Generacja elektrycznych modeli 0 Series Hondy wystartuje w 2026 roku.