Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Chłód wita nas coraz częściej, a śnieg to kwestia kilku tygodni. Pomyśl nad autem na zimę.
Ujemne temperatury i śnieg to dla wielu znak, że pora chować swoje motoryzacyjne zabawki do garażu. Czy tak naprawdę to właśnie tych czynników powinniśmy się obawiać? Skandynawowie z powodzeniem użytkują swoje oldtimery czy sportowe samochody także przy opadach deszczu i śniegu - choć oczywiście robią to rzadko, ale preferują tego typu utrzymanie auta przy życiu, niż kabelek w ciepłym garażu. Skąd ta różnica? W Polsce zmorą jest sól, która doprowadza do destrukcji zarówno nowych, jak i zabytkowych samochodów. Czy jest na to sposób?
Niektórzy za rozwiązanie uznają środki zabezpieczające podwozie. Prawdą jest jednak, że każde auto ma tak liczne zakamarki, że nie da się w stu procentach uchronić auta specyfikami od spodu. Prowadzący podcast Moto Stories wpadli na inny pomysł. Każde auto miewa różne epizody swojego życia. Najpierw może być czymś ekskluzywnym, później niechcianym, bo względnie starym (ale jeszcze nie klasycznym), a na koniec w grę wchodzi nostalgia i coraz śmielsze rozglądanie się za nimi na rynku, kiedy mają już 20-25 lat. I to właśnie ten środkowy okres może być czymś idealnym na zimę - dającym zabawę i ekstrawagancję, a jednocześnie nie nadszarpując zanadto typowego budżetu. Oczywiście w podcaście padają skrajne propozycje - od samochodów za kilka tysięcy złotych, po debaty o SUV-ach (i to niekoniecznie nowych) za milion. Prowadzący przerzucają się propozycjami, nierzadko nie zgadzając się ze sobą, w międzyczasie przeczesując rynek wzdłuż i wszerz.
Czy zabawa zimą to wyłącznie drogie auta z napędem na obie osie lub tylnonapędowe auta z literką M w nazwie? Sprawdź najnowszy podcast i przekonaj się, że z niemal każdym budżetem znajdziesz coś, co zadowoli mieszkańca miasta, wsi, rejonów nadmorskich (i okolic jezior), jak i górskich. Wszystko zależy od gustu i… szczęścia z ogłoszeniami. O tych i o innych zagadnieniach w najnowszym odcinku podcastu Moto Stories rozmawiają Patryk Mikiciuk, Łukasz Kamiński i Kacper Majdan. Partnerem nagrania realizowanego przez Voice House jest EVO Magazine Polska.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Brabus opracował własną wersję flagowej klasy E od AMG, ale pod maską nadal spoczywa R6, nie V8.
Nowe 911 od Porsche Heritage, na swoje szczęście lub nieszczęście, inspirowane jest latami 70. i 80.
Ferrari zaprezentuje swoje pierwsze EV jeszcze w tym roku, a jego nazwa to po prostu Elettrica.
Nowe elektryczne Renault 5 Turbo 3E kosztuje tyle co używane supersamochody Ferrari czy McLarena.
Odświeżony model zastępuje kilka pozycji w ofercie Audi. Czy będzie to sukces?
Nowe Porsche 911 GT3 992.2 ustanowiło rekord okrążenia Nürburgringu wśród aut ze skrzynią ręczną.
W drodze do przebicia bariery 500 km/h teksański Hennessey prezentuje kolejne wcielenie Venoma F5.
W 2026 roku na starcie 24h Le Mans stanie zespół Genesis Magma Racing z modelem GMR-001.
Niedługo poznamy nowe Lamborghini Urus Performante - rywala Astona DBX707 i Ferrari Purosangue.
Unijni urzędnicy wzięli na celownik włókna węglowe, których rozpad jest szkodliwy dla zdrowia.
Od 2027 roku do Ferrari, Porsche i Aston Martina w stawce WEC dołączy nowy gracz - McLaren.
MGA Factory Edition od brytyjskiej firmy Frontline to klasyk o osiągach godnych supersamochodów.