Maro Engel raz jeszcze zasiadł za kierownicą hypercara AMG z silnikiem F1 i ustanowił czas 6:29,09.
Chłód wita nas coraz częściej, a śnieg to kwestia kilku tygodni. Pomyśl nad autem na zimę.
Ujemne temperatury i śnieg to dla wielu znak, że pora chować swoje motoryzacyjne zabawki do garażu. Czy tak naprawdę to właśnie tych czynników powinniśmy się obawiać? Skandynawowie z powodzeniem użytkują swoje oldtimery czy sportowe samochody także przy opadach deszczu i śniegu - choć oczywiście robią to rzadko, ale preferują tego typu utrzymanie auta przy życiu, niż kabelek w ciepłym garażu. Skąd ta różnica? W Polsce zmorą jest sól, która doprowadza do destrukcji zarówno nowych, jak i zabytkowych samochodów. Czy jest na to sposób?
Niektórzy za rozwiązanie uznają środki zabezpieczające podwozie. Prawdą jest jednak, że każde auto ma tak liczne zakamarki, że nie da się w stu procentach uchronić auta specyfikami od spodu. Prowadzący podcast Moto Stories wpadli na inny pomysł. Każde auto miewa różne epizody swojego życia. Najpierw może być czymś ekskluzywnym, później niechcianym, bo względnie starym (ale jeszcze nie klasycznym), a na koniec w grę wchodzi nostalgia i coraz śmielsze rozglądanie się za nimi na rynku, kiedy mają już 20-25 lat. I to właśnie ten środkowy okres może być czymś idealnym na zimę - dającym zabawę i ekstrawagancję, a jednocześnie nie nadszarpując zanadto typowego budżetu. Oczywiście w podcaście padają skrajne propozycje - od samochodów za kilka tysięcy złotych, po debaty o SUV-ach (i to niekoniecznie nowych) za milion. Prowadzący przerzucają się propozycjami, nierzadko nie zgadzając się ze sobą, w międzyczasie przeczesując rynek wzdłuż i wszerz.
Czy zabawa zimą to wyłącznie drogie auta z napędem na obie osie lub tylnonapędowe auta z literką M w nazwie? Sprawdź najnowszy podcast i przekonaj się, że z niemal każdym budżetem znajdziesz coś, co zadowoli mieszkańca miasta, wsi, rejonów nadmorskich (i okolic jezior), jak i górskich. Wszystko zależy od gustu i… szczęścia z ogłoszeniami. O tych i o innych zagadnieniach w najnowszym odcinku podcastu Moto Stories rozmawiają Patryk Mikiciuk, Łukasz Kamiński i Kacper Majdan. Partnerem nagrania realizowanego przez Voice House jest EVO Magazine Polska.
Maro Engel raz jeszcze zasiadł za kierownicą hypercara AMG z silnikiem F1 i ustanowił czas 6:29,09.
Ducati Multistrada Pikes Peak V4 ocieka sportem, dzięki wprowadzonym innowacjom i nowemu zawieszeniu Öhlins.
Czytelnicy wybierają cel, my ruszamy w drogę – te proste zasady zmieniły się dla nas w wymarzoną przygodę.
Włoski hot hatch na bazie Fiata 500 miał długie i owocne życie, ale nadszedł czas pożegnania.
Maro Engel raz jeszcze zasiadł za kierownicą hypercara AMG z silnikiem F1 i ustanowił czas 6:29,09.
Nowoczesne coupe Caterhama z elektryczną technologią Yamahy zakończy proces rozwojowy w 2025 r.
Mulliner to wersja specjalna dla klientów, którym zwykły Continental GT wydaje się zbyt pospolity.
RS5 następnej generacji zastąpi jednocześnie modele RS4 Avant i RS5 Sportback.
McLaren zapowiada premierę nowego hipersamochodu W1 - duchowego następcy F1 i P1.
Nasilają się plotki o powrocie na rynek Nissana Silvia opartego o elektryczną architekturę Alpine.
Toyota testuje Corollę GR na Nürburgringu, co wywołało lawinę spekulacji o przyszłości tego modelu.
Firma CNC Motorsport podjęła się stworzenia nowych Fordów Sierra RS500 Cosworth wyścigowej grupy A.
Szybki coupe-crossover A390 będzie drugim modelem w elektrycznym portfolio marki Alpine.
Technologia sześciosuwowa Porsche to szansa na zwiększenie mocy silnika przy zmniejszeniu emisji.
Ducati Multistrada Pikes Peak V4 ocieka sportem, dzięki wprowadzonym innowacjom i nowemu zawieszeniu Öhlins.
Na potrzeby serii Australian Supercars Toyota zamontuje w Suprze jednostkę 5.0 V8 2UR-GSE Lexusa.