Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Pozbawione dachów, z pięknymi liniami nadwozia, rozbudzają serca petrolheadów od kilku już dekad.
Już przeszło pół wieku temu narodziły się Speedstery - samochody, które ciężko dziś zdefiniować, ale rozpalające zmysły przede wszystkim designem oraz otwartym niebem nad głowami, najczęściej bardzo zamożnych nabywców. Pomimo lat, nigdy nie powstał idealny przepis na budowę Speedstera - dwumiejscowe nadwozia, niegdyś często były pozbawiane okien, dziś najczęściej z powodów homologacyjnych, są jedynie wizualnie obniżane poprzez krój szyb. Coraz więcej producentów na nowo bierze się za ten segment wyjątkowych aut marzeń, najczęściej mocno je limitując - w czym tkwi ich fenomen? Dlaczego klienci są w stanie zapłacić za taką odmianę nierzadko 2 lub 3 razy więcej niż za regularny kabriolet?
Prowadzący Moto Stories przyglądają się temu tematowi, tradycyjnie posługując się licznymi anegdotami oraz własnymi doświadczeniami z tego typu pojazdami. W rozmowie nie brakuje debat o rynkowych spekulacjach, pomysłach producentów oraz wizjach przyszłości inwestycji właśnie w Speedstery. Te i wiele innych kwestii, poruszą w rozmowie Patryk Mikiciuk, Łukasz Kamiński i Kacper Majdan. Partnerem tego wydania podcastu realizowanego przez Voice House jest EVO Magazine Polska.
Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Zawarta w nazwie „ochrona”, to niejedyna zaleta folii ochronnych. Sprawdź jak poprawić komfort użytkowania ekranów dotykowych.
„WE RIDE AS ONE” – hasło łączące dziesiątki tysięcy Ducatisti, czyli miłośników marki z Borgo Panigale.
Mazury to wymarzony kierunek na wakacyjną przygodę. Bawiliśmy się fantastycznie.
Inspirowany modelami Carrera 2.7 RS i GT3 RS 4.0 nowy European RS jest ultra-analogowym Porsche 911.
Zmodernizowane wersje dotychczasowego Porsche Cayenne na benzynę pozostaną w ofercie obok nowego EV.
Wykorzystując sztuczki z 765LT McLaren stworzył jeden z najlepszych supersamochodów naszych czasów.
Nabywcy hybrydowego BMW M5 będą mogli dokupić do niego karbonowe dodatki z palety M Performance.
Dwa Aston Martiny Valkyrie kategorii LMH pojawią się w stawce WEC podczas pełnego sezonu 2025.
Następca LaFerrari będzie pomostem między zespołem wyścigowym, a działem drogowym marki Ferrari.
Nowy napęd i liczne poprawki podwozia sprawiły, że 992 Carrera GTS powróciła do optymalnej formy.
Zmiana W12 na V8 plug-in spowoduje, że nowy Flying Spur będzie miał tyle mocy co Panamera Turbo S.
Panamera GTS i Panamera Turbo S E-Hybrid dołączają do gamy nowej generacji limuzyny Porsche.
W gamie Porsche Macan pojawiły się dwa nowe warianty: bazowy model z jednym motorem oraz mocne 4S.
Zmiany w nazewnictwie marki Audi spowodowały, że A4 sedan i kombi będą teraz nosić oznaczenie A5.
Większa moc, lepsze chłodzenie i opony Cup 2R mają zrobić z Mercedesa-AMG GT zabawkę na tor.