Od przeszło 100 lat światy aut i motocykli romansują ze sobą. Ducati z Bentleyem spotykają się po raz pierwszy.
Pozbawione dachów, z pięknymi liniami nadwozia, rozbudzają serca petrolheadów od kilku już dekad.
Już przeszło pół wieku temu narodziły się Speedstery - samochody, które ciężko dziś zdefiniować, ale rozpalające zmysły przede wszystkim designem oraz otwartym niebem nad głowami, najczęściej bardzo zamożnych nabywców. Pomimo lat, nigdy nie powstał idealny przepis na budowę Speedstera - dwumiejscowe nadwozia, niegdyś często były pozbawiane okien, dziś najczęściej z powodów homologacyjnych, są jedynie wizualnie obniżane poprzez krój szyb. Coraz więcej producentów na nowo bierze się za ten segment wyjątkowych aut marzeń, najczęściej mocno je limitując - w czym tkwi ich fenomen? Dlaczego klienci są w stanie zapłacić za taką odmianę nierzadko 2 lub 3 razy więcej niż za regularny kabriolet?
Prowadzący Moto Stories przyglądają się temu tematowi, tradycyjnie posługując się licznymi anegdotami oraz własnymi doświadczeniami z tego typu pojazdami. W rozmowie nie brakuje debat o rynkowych spekulacjach, pomysłach producentów oraz wizjach przyszłości inwestycji właśnie w Speedstery. Te i wiele innych kwestii, poruszą w rozmowie Patryk Mikiciuk, Łukasz Kamiński i Kacper Majdan. Partnerem tego wydania podcastu realizowanego przez Voice House jest EVO Magazine Polska.
Od przeszło 100 lat światy aut i motocykli romansują ze sobą. Ducati z Bentleyem spotykają się po raz pierwszy.
To pierwszy raz, kiedy na okładce gości nie tylko samochód! O co chodzi w zestawieniu auta i motocykla?
Zapraszamy w okolice Gór Świętokrzyskich, jednego z najstarszych pasm górskich w Europie.
Był F1, P1 i teraz jest… W1. Zadaniem nowego McLarena jest rywalizacja z hipersamochodem Ferrari.
Alpine przechodzi na elektryczność i zaczyna od hatchbacka A290. Czy model ten ma DNA Alpine?
Koncept Mazda Iconic SP z silnikiem Wankla przeobrazi się w niewielki sportowy samochód produkcyjny.
Pierwszy elektryczny Bentley pojawi się w 2026 roku, ale marka zamierza pozostać przy ICE do 2035.
Morgan wprowadza istotny lifting całej gamy Plus Four. Model ten po raz pierwszy trafi do USA.
Wiele już powiedziano na temat hybrydowego M5, ale czas przestać gadać. Czas się przejechać.
Od przeszło 100 lat światy aut i motocykli romansują ze sobą. Ducati z Bentleyem spotykają się po raz pierwszy.
Pirelli i Bosch dążą do wykorzystania technologii MEMS Boscha w aplikacjach wewnątrzoponowych.
Napęd na cztery koła z Corolli GR zrobił z GR86 unikalną współczesną wersję Celiki GT-Four.
Circuito do Sol to zestaw zakrętów inspirowanych słynnymi torami świata. Można tu nawet wynająć dom.
Kodiaq RS rocznik 2025 ma pod maską 2-litrową benzynową jednostkę o mocy 265 KM z Golfa GTI.
Zbudowany przez Calluma drogowy Jaguar C-X75 jest ilustracją niewykorzystanego potencjału tego auta.
Fundusz CYVN Holdings z Abu Zabi chce przejąć dział samochodów drogowych McLarena.