BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Zawarta w nazwie „ochrona”, to niejedyna zaleta folii ochronnych. Sprawdź jak poprawić komfort użytkowania ekranów dotykowych.
Folie zabezpieczające elementy wnętrza coraz częściej traktowane są nie jako kolejny gadżet, ale jako must have dla wszystkich, którzy dbają o samochód czy motocykl. Ich popularność rośnie wraz z potrzebami – w nowoczesnych pojazdach liczba ekranów jest całkiem spora a od wygody ich użytkowania zależy komfort jazdy i jej bezpieczeństwo. Na szczęście rynek jest w stanie odpowiedzieć na tę potrzebę, czego najlepszym przykładem jest sukces marki GRIZZ. Jej założyciel Mateusz Kwiatkowski zajmuje się zabezpieczaniem ekranów dotykowych od 2012 roku. W 2023 wykorzystał swoje wieloletnie doświadczenie i zaproponował klientom produkty bazujące na komponentach najwyższej jakości, idealnym dopasowaniu do ekranu i prostocie montażu.
Przykładem może być chociażby jeden z wiodących produktów marki – GRIZZ MatteScreen, folia redukująca odciski, tłuste smugi i refleksy światła oraz zapewniająca ochronę przed rysami. Co ważne, tego typu zabezpieczenie nie ma wpływu na jakość obrazu ani nie zmienia reakcji ekranu na dotyk. Montaż można przeprowadzić samodzielnie w bardzo bezpieczny sposób (nie wymaga on moczenia folii czy wyświetlacza żadnymi płynami). Równie prosty jest demontaż. Tym bardziej, że w obu przypadkach możemy skorzystać także z tutoriali video, udostępnianych przez producenta na YouTube. Oferta obejmuje obecnie ponad 900 modeli samochodów (także ciężarowych) i motocykli, a dzięki produkcji formatek w Polsce, możemy liczyć na bardzo krótki czas dostawy.
Ogromną popularnością cieszą się także folie GRIZZ PianoSkin, służące do zabezpieczania błyszczących elementów wewnątrz auta. Występują one w czterech rodzajach, co umożliwia proste dopasowanie produktu do potrzeb i estetyki. PianoSkin Matte to matowa folia, która poza pełnieniem funkcji ochronnej, pochłania także odciski i tłuste smugi. PianoSkin Matte Dynamic to kolejna odsłona matowej folii, ale z grawerowanym wzorem, który następnie jest wypełniany srebrnym lakierem. Podobne opcje mamy także w wersji błyszczącej – do wyboru jest tu gładka PianoSkin Glossy i grawerowana a następnie zdobiona – PianoSkin Glossy Dynamic. Obie te propozycje sprawdzą się, jeśli chcemy zabezpieczyć błyszczące elementy przed rysami, ale też ukryć już istniejące skazy i wizualnie odświeżyć wnętrze.
W odróżnieniu od stosowanych w podobnym celu folii PPF, PianoSkin jest wyjątkowo cienka, dzięki czemu dużo lepiej dopasowuje się do kształtów wnętrza a jej krawędzie są praktycznie niewidoczne. Kolejna zaleta to prosty demontaż – PianoSkin nie posiada warstwy kleju, a jedynie powłokę silikonową. Można ją więc zdjąć w kilka sekund, bez obaw o uszkodzenie powierzchni. Folia tego typu jest też znacznie bezpieczniejsza dla elektroniki, jej aplikacja wymaga o 50% mniej płynu niż PPF. I wreszcie – mamy tu do czynienia z wyjątkowo dobrym dopasowaniem. Szablony są bowiem wykonywane manualnie, na realnych autach.
Wraz z folią otrzymujemy specjalny zestaw, który umożliwia bezproblemowy samodzielny montaż. I to samo w sobie stanowi kolejną zaletę tego typu folii – poprawianie estetyki samochodu czy motocykla staje się okazją do całkiem przyjemnej i nieskomplikowanej zabawy.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Więcej jest teraz supersamochodów V12 niż aut miejskich. Do tego grona zamierza dołączyć Garagisti.
Temerario ma wysokoobrotowe V8 i trzy e-motory, ale czy technologia nie pozbawiła go duszy Lambo?
Porsche testuje poszerzony i wyposażony w ogromne skrzydło prototyp Tacyana. Pytanie tylko po co?
Może nie wygląda, ale to całkiem nowy Ariel Atom. Stanowi ogromny krok naprzód względem poprzednika.
Nowe Ducati V4 RS: Diavel i Multistrada w numerowanych seriach. Styl, lekkość i osiągi inspirowane MotoGP.
Analogue Automotive prezentuje projekt na bazie Elise z podobnym podejściem do lekkości jak w GMA.
W Europie póki co nie zobaczymy GR Yarisa z dodatkowym pakietem aero. To opcja tylko na Japonię.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Najmocniejsze Lamborghini w historii! Fenomeno 2025 z V12 i hybrydą ma 1080 KM, osiąga 350 km/h i powstanie tylko 29 egzemplarzy.
McLaren 750S JC96 – 61 egzemplarzy tylko dla Japonii. Limitowana edycja upamiętnia zwycięstwo McLarena F1 GTR w JGTC 1996.
Do katalogu części historycznych Toyoty dołączyły bloki i głowice do jednostki 4A-GE.
Lukę w gamie powstałą po wycofaniu linii SF90 Ferrari wypełnia nowym modelem 849 Testarossa.
Technologia T-Hybrid posłużyła Porsche do stworzenia najmocniejszego cywilnego 911 w historii.
Niby to tylko kolejny elektryczny SUV, ale realnie iX3 to początek nowej strategii produktowej BMW.