Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Zawarta w nazwie „ochrona”, to niejedyna zaleta folii ochronnych. Sprawdź jak poprawić komfort użytkowania ekranów dotykowych.
Folie zabezpieczające elementy wnętrza coraz częściej traktowane są nie jako kolejny gadżet, ale jako must have dla wszystkich, którzy dbają o samochód czy motocykl. Ich popularność rośnie wraz z potrzebami – w nowoczesnych pojazdach liczba ekranów jest całkiem spora a od wygody ich użytkowania zależy komfort jazdy i jej bezpieczeństwo. Na szczęście rynek jest w stanie odpowiedzieć na tę potrzebę, czego najlepszym przykładem jest sukces marki GRIZZ. Jej założyciel Mateusz Kwiatkowski zajmuje się zabezpieczaniem ekranów dotykowych od 2012 roku. W 2023 wykorzystał swoje wieloletnie doświadczenie i zaproponował klientom produkty bazujące na komponentach najwyższej jakości, idealnym dopasowaniu do ekranu i prostocie montażu.
Przykładem może być chociażby jeden z wiodących produktów marki – GRIZZ MatteScreen, folia redukująca odciski, tłuste smugi i refleksy światła oraz zapewniająca ochronę przed rysami. Co ważne, tego typu zabezpieczenie nie ma wpływu na jakość obrazu ani nie zmienia reakcji ekranu na dotyk. Montaż można przeprowadzić samodzielnie w bardzo bezpieczny sposób (nie wymaga on moczenia folii czy wyświetlacza żadnymi płynami). Równie prosty jest demontaż. Tym bardziej, że w obu przypadkach możemy skorzystać także z tutoriali video, udostępnianych przez producenta na YouTube. Oferta obejmuje obecnie ponad 900 modeli samochodów (także ciężarowych) i motocykli, a dzięki produkcji formatek w Polsce, możemy liczyć na bardzo krótki czas dostawy.
Ogromną popularnością cieszą się także folie GRIZZ PianoSkin, służące do zabezpieczania błyszczących elementów wewnątrz auta. Występują one w czterech rodzajach, co umożliwia proste dopasowanie produktu do potrzeb i estetyki. PianoSkin Matte to matowa folia, która poza pełnieniem funkcji ochronnej, pochłania także odciski i tłuste smugi. PianoSkin Matte Dynamic to kolejna odsłona matowej folii, ale z grawerowanym wzorem, który następnie jest wypełniany srebrnym lakierem. Podobne opcje mamy także w wersji błyszczącej – do wyboru jest tu gładka PianoSkin Glossy i grawerowana a następnie zdobiona – PianoSkin Glossy Dynamic. Obie te propozycje sprawdzą się, jeśli chcemy zabezpieczyć błyszczące elementy przed rysami, ale też ukryć już istniejące skazy i wizualnie odświeżyć wnętrze.
W odróżnieniu od stosowanych w podobnym celu folii PPF, PianoSkin jest wyjątkowo cienka, dzięki czemu dużo lepiej dopasowuje się do kształtów wnętrza a jej krawędzie są praktycznie niewidoczne. Kolejna zaleta to prosty demontaż – PianoSkin nie posiada warstwy kleju, a jedynie powłokę silikonową. Można ją więc zdjąć w kilka sekund, bez obaw o uszkodzenie powierzchni. Folia tego typu jest też znacznie bezpieczniejsza dla elektroniki, jej aplikacja wymaga o 50% mniej płynu niż PPF. I wreszcie – mamy tu do czynienia z wyjątkowo dobrym dopasowaniem. Szablony są bowiem wykonywane manualnie, na realnych autach.
Wraz z folią otrzymujemy specjalny zestaw, który umożliwia bezproblemowy samodzielny montaż. I to samo w sobie stanowi kolejną zaletę tego typu folii – poprawianie estetyki samochodu czy motocykla staje się okazją do całkiem przyjemnej i nieskomplikowanej zabawy.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Między Macana 4S i Turbo Porsche wprowadza nowy wariant GTS o typowo sportowym charakterze.
Dział projektów specjalnych Ferrari przedstawia SC40 - one-off jawnie inspirowany kultowym F40.
Stylowy SUV Alfy Romeo przeszedł lifting obejmujący wygląd, wyposażenie i technologie pokładowe.
Cupra jeszcze nie żegna się z silnikiem 2.5 TFSI i przywraca model Formentor VZ5 do czasowej oferty.
Studio Italdesign wkrótce zaprezentuje nowy projekt inspirowany kultowym japońskim supersamochodem.
Małgorzata Bańka i Leszek Możdżer zaprezentowali album „Będę drżała” w galerii Archicom Collection w Warszawie.
Mercedes chwali się własną wizją mobilności… w postaci steampunkowego konceptu rodem z filmu sci-fi.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Ferrari przedstawiło szczegóły nowej autorskiej platformy dedykowanej do samochodów elektrycznych.
Niemiecki Capricorn debiutuje na rynku hipersamochodów z 900-konnym 01 stworzonym wspólnie z Zagato.
Na szczyt oferty Aston Martina DB12 wskakuje nowy model S oferujący 700 KM i garść stylowych detali.
35 lat temu rynkiem supersamochodów wstrząsnęła Honda NSX. Po latach ponownie odkrywamy jej uroki.