Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Producenci małoseryjnych samochodów sportowych łączą siły nad nowym projektem Design-1.
Wyspecjalizowane firmy produkujące krótkie serie unikalnych samochodów - Manifattura Automobili Torino (MAT) oraz Jannarelly - zawarły współpracę, na mocy której razem będą projektować, konstruować i produkować obecne i przyszłe projekty.
Jannarelly Design-1 pokazany po raz pierwszy w 2019 roku o supersportowy samochód o lekkiej konstrukcji z centralnym silnikiem V6 od Nissana. Ten nietypowy pojazd plasuje się na rynku między tradycyjnymi, lekkimi zabawkami w stylu Caterhama, a typowymi coupe jakim jest np. Alpine A110. Z taką pozycją na rynku projekt ma spory potencjał, a nowe porozumienie ma pozwolić ten potencjał uwolnić.
Docelowo współpraca ma pójść znacznie dalej niż produkcja obecnego projektu. Następny projekt Jannarelly to Design-2 GT ma być nie tylko budowany we Włoszech w zakładzie MAT, ale też Włosi mają pomagać przy rozwoju konstrukcji auta. Nowy model będzie miał charakter GT, ale musimy jeszcze poczekać na szczegóły dotyczące jego wyglądu, danych i pozycjonowania na rynku.
Samo MAT zostało założone przez byłego szefa ds. projektów specjalnych w Pininfarinie, pana Paolo Garellę. Oprócz konsultacji technicznych dla klientów zewnętrznych jego firma również sama projektuje i buduje unikalne samochody. Jednym z najlepszych jest MAT Lancia Stratos, czyli zbudowana na bazie Ferrari F430 reinkarnacja rajdowej legendy lat 60. XX w. Produkują również inne super- i hipersamochody małoseryjne jak Apollo IE, Scuderia Glickenhaus SCG003 czy Owl Osprey.
Współpraca od strony biznesowej ma opierać się na dzieleniu się doświadczeniami, zasobami i technologią oraz skupi się na lepszej integracji trzech zakładów - w Dubaju, Włoszech i Los Angeles. W oświadczeniu wydanym przez obie firmy, Anthony Jannarelly powiedział: "Założyliśmy firmę w naszym małym warsztacie w Dubaju zaledwie pięć lat temu. Możliwość budowania naszych samochodów w Turynie we współpracy z M.A.T. to kamień milowy dla naszej młodej firmy. Ta nowa współpraca stanowi wyjątkową okazję do połączenia i powiększenia naszych atutów w celu zbudowania naprawdę wyjątkowych samochodów sportowych.”
Z niecierpliwością będziemy czekać na to, co przyniesie ta nowa współpraca.
Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Zawarta w nazwie „ochrona”, to niejedyna zaleta folii ochronnych. Sprawdź jak poprawić komfort użytkowania ekranów dotykowych.
„WE RIDE AS ONE” – hasło łączące dziesiątki tysięcy Ducatisti, czyli miłośników marki z Borgo Panigale.
Mazury to wymarzony kierunek na wakacyjną przygodę. Bawiliśmy się fantastycznie.
Inspirowany modelami Carrera 2.7 RS i GT3 RS 4.0 nowy European RS jest ultra-analogowym Porsche 911.
Zmodernizowane wersje dotychczasowego Porsche Cayenne na benzynę pozostaną w ofercie obok nowego EV.
Wykorzystując sztuczki z 765LT McLaren stworzył jeden z najlepszych supersamochodów naszych czasów.
Nabywcy hybrydowego BMW M5 będą mogli dokupić do niego karbonowe dodatki z palety M Performance.
Dwa Aston Martiny Valkyrie kategorii LMH pojawią się w stawce WEC podczas pełnego sezonu 2025.
Następca LaFerrari będzie pomostem między zespołem wyścigowym, a działem drogowym marki Ferrari.
Nowy napęd i liczne poprawki podwozia sprawiły, że 992 Carrera GTS powróciła do optymalnej formy.
Zmiana W12 na V8 plug-in spowoduje, że nowy Flying Spur będzie miał tyle mocy co Panamera Turbo S.
Panamera GTS i Panamera Turbo S E-Hybrid dołączają do gamy nowej generacji limuzyny Porsche.
W gamie Porsche Macan pojawiły się dwa nowe warianty: bazowy model z jednym motorem oraz mocne 4S.
Zmiany w nazewnictwie marki Audi spowodowały, że A4 sedan i kombi będą teraz nosić oznaczenie A5.
Większa moc, lepsze chłodzenie i opony Cup 2R mają zrobić z Mercedesa-AMG GT zabawkę na tor.