Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Mariusz Miękoś pokonuje Grzegorza Grzybowskiego w pierwszym wyścigu sezonu 2023 Wyścigowych Samochodowych Polski.
Między minionym czwartkiem a niedzielą nasz zawodnik Mariusz Miękoś startujący w Wyścigowych Samochodowych Mistrzostwach Polski na Torze Poznań za kierownicą Lamborghini Super Trofeo EVO II ukończył wszystkie treningi, kwalifikacje i oba wyścigi rund 1 i 2 na pierwszych miejscach, nie oddając prowadzenia nawet na chwilę.
Mariusz wygrał oba wyścigi inauguracyjnego weekendu na Torze Poznań w klasie D4 +3500 z najszybszym czasem 1:31, zachowując niesamowitą powtarzalność i trzymając bardzo dobre tempo przez cały 25-cio minutowy sobotni i 20-minutowy niedzielny sprinterski wyścig.
„…To był bardzo szybki weekend w moim wykonaniu i cieszę się, że w 100% zrealizowałem cele, jakie postawił przede mną mój zespół – szybkie tempo i równą jazdę. Tempo w wyścigu było kwalifikacyjne, ale największym sukcesem jest przejechanie aż dziewięciu kolejnych z trzynastu okrążeń równym czasie 1:32:2-1:32:7, czyli mieszcząc się w zaledwie 0,5 sekundy różnicy. Nie wiem, czy komukolwiek wcześniej to się udało, a właśnie powtarzalność była jednym z celów treningowych tego startu. Mieliśmy najszybsze wszystkie wyjazdy na tor zgarniając dwa Pole Position i dwa puchary za P1. Teraz ostatnie treningi na symulatorze i już od czwartku zaczynamy testy, treningi i ściganie na legendarnym Paul Ricard. To będzie wymarzony Dzień Dziecka!...”
Runda 1 i 2 WSMP, okazały się perfekcyjnym treningiem i przygotowaniem dla Mariusza przed najbliższymi wyścigami w najszybszej pucharowej serią na świecie - Lamborghini Super Trofeo Europe w której będzie ścigał się już 2 czerwca na torze Formuły 1 Paul Ricard we Francji.
2–4 czerwca - Circuit Paul Ricard, Francja
29 czerwca - 1 lipca - Circuit de Spa-Francorchamps, Belgia
28–30 lipca - Nürburgring, Niemcy
15–17 września - Circuit de la Comunitat Valenciana Ricardo Tormo, Hiszpania
13-14 listopad - Autodromo Vallelunga Piero Taruffi, Włochy
16–17 listopad - Autodromo Vallelunga Piero Taruffi, World Final, Włochy
Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Zawarta w nazwie „ochrona”, to niejedyna zaleta folii ochronnych. Sprawdź jak poprawić komfort użytkowania ekranów dotykowych.
„WE RIDE AS ONE” – hasło łączące dziesiątki tysięcy Ducatisti, czyli miłośników marki z Borgo Panigale.
Mazury to wymarzony kierunek na wakacyjną przygodę. Bawiliśmy się fantastycznie.
Inspirowany modelami Carrera 2.7 RS i GT3 RS 4.0 nowy European RS jest ultra-analogowym Porsche 911.
Zmodernizowane wersje dotychczasowego Porsche Cayenne na benzynę pozostaną w ofercie obok nowego EV.
Wykorzystując sztuczki z 765LT McLaren stworzył jeden z najlepszych supersamochodów naszych czasów.
Nabywcy hybrydowego BMW M5 będą mogli dokupić do niego karbonowe dodatki z palety M Performance.
Dwa Aston Martiny Valkyrie kategorii LMH pojawią się w stawce WEC podczas pełnego sezonu 2025.
Następca LaFerrari będzie pomostem między zespołem wyścigowym, a działem drogowym marki Ferrari.
Nowy napęd i liczne poprawki podwozia sprawiły, że 992 Carrera GTS powróciła do optymalnej formy.
Zmiana W12 na V8 plug-in spowoduje, że nowy Flying Spur będzie miał tyle mocy co Panamera Turbo S.
Panamera GTS i Panamera Turbo S E-Hybrid dołączają do gamy nowej generacji limuzyny Porsche.
W gamie Porsche Macan pojawiły się dwa nowe warianty: bazowy model z jednym motorem oraz mocne 4S.
Zmiany w nazewnictwie marki Audi spowodowały, że A4 sedan i kombi będą teraz nosić oznaczenie A5.
Większa moc, lepsze chłodzenie i opony Cup 2R mają zrobić z Mercedesa-AMG GT zabawkę na tor.