Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Mariusz Miękoś pokonuje Grzegorza Grzybowskiego w pierwszym wyścigu sezonu 2023 Wyścigowych Samochodowych Polski.
Między minionym czwartkiem a niedzielą nasz zawodnik Mariusz Miękoś startujący w Wyścigowych Samochodowych Mistrzostwach Polski na Torze Poznań za kierownicą Lamborghini Super Trofeo EVO II ukończył wszystkie treningi, kwalifikacje i oba wyścigi rund 1 i 2 na pierwszych miejscach, nie oddając prowadzenia nawet na chwilę.
Mariusz wygrał oba wyścigi inauguracyjnego weekendu na Torze Poznań w klasie D4 +3500 z najszybszym czasem 1:31, zachowując niesamowitą powtarzalność i trzymając bardzo dobre tempo przez cały 25-cio minutowy sobotni i 20-minutowy niedzielny sprinterski wyścig.

„…To był bardzo szybki weekend w moim wykonaniu i cieszę się, że w 100% zrealizowałem cele, jakie postawił przede mną mój zespół – szybkie tempo i równą jazdę. Tempo w wyścigu było kwalifikacyjne, ale największym sukcesem jest przejechanie aż dziewięciu kolejnych z trzynastu okrążeń równym czasie 1:32:2-1:32:7, czyli mieszcząc się w zaledwie 0,5 sekundy różnicy. Nie wiem, czy komukolwiek wcześniej to się udało, a właśnie powtarzalność była jednym z celów treningowych tego startu. Mieliśmy najszybsze wszystkie wyjazdy na tor zgarniając dwa Pole Position i dwa puchary za P1. Teraz ostatnie treningi na symulatorze i już od czwartku zaczynamy testy, treningi i ściganie na legendarnym Paul Ricard. To będzie wymarzony Dzień Dziecka!...”

Runda 1 i 2 WSMP, okazały się perfekcyjnym treningiem i przygotowaniem dla Mariusza przed najbliższymi wyścigami w najszybszej pucharowej serią na świecie - Lamborghini Super Trofeo Europe w której będzie ścigał się już 2 czerwca na torze Formuły 1 Paul Ricard we Francji.
2–4 czerwca - Circuit Paul Ricard, Francja
29 czerwca - 1 lipca - Circuit de Spa-Francorchamps, Belgia
28–30 lipca - Nürburgring, Niemcy
15–17 września - Circuit de la Comunitat Valenciana Ricardo Tormo, Hiszpania
13-14 listopad - Autodromo Vallelunga Piero Taruffi, Włochy
16–17 listopad - Autodromo Vallelunga Piero Taruffi, World Final, Włochy
Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
443 kW - tyle mocy Lotus wycisnął ze swojej elektrycznej architektury 800V w modelu Emeya.
Z mocą 1156 KM nowe Cayenne w wersji Turbo jest najmocniejszym seryjnym Porsche w historii.
Podczas Grand Prix Las Vegas McLaren zaprezentuje wyjątkowy model 750S Spider od MSO.
Limitowany model Leon VZ TCR to najbardziej torowo nastawiona Cupra w historii.
Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Nowy Supersports nie jest szybszy od poprzednika, ale to najbardziej sportowy Bentley od 100 lat.
Sezon 2026 Formuły 1 będzie pierwszym dla Audi jako samodzielnego producenta, a ambicje są ogromne.
Po intensywnym półroczu w WRC Kajetan Kajetanowicz rusza w Wielką Wyprawę Maluchów – charytatywny rajd dla dzieci poszkodowanych w wypadkach.
Limitowana wersja 911 GT3 Ocelot łączy sportową duszę Porsche z kulturą Ameryki Łacińskiej.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.
Lamborghini Temerario Super Trofeo ma w kolejnych latach być podstawą programu wyścigowego marki.
Po rundzie w Bahrajnie znamy ostateczne rozstrzygnięcia tego sezonu WEC. Ferrari może świętować.