Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Mariusz Miękoś pokonuje Grzegorza Grzybowskiego w pierwszym wyścigu sezonu 2023 Wyścigowych Samochodowych Polski.
Między minionym czwartkiem a niedzielą nasz zawodnik Mariusz Miękoś startujący w Wyścigowych Samochodowych Mistrzostwach Polski na Torze Poznań za kierownicą Lamborghini Super Trofeo EVO II ukończył wszystkie treningi, kwalifikacje i oba wyścigi rund 1 i 2 na pierwszych miejscach, nie oddając prowadzenia nawet na chwilę.
Mariusz wygrał oba wyścigi inauguracyjnego weekendu na Torze Poznań w klasie D4 +3500 z najszybszym czasem 1:31, zachowując niesamowitą powtarzalność i trzymając bardzo dobre tempo przez cały 25-cio minutowy sobotni i 20-minutowy niedzielny sprinterski wyścig.
„…To był bardzo szybki weekend w moim wykonaniu i cieszę się, że w 100% zrealizowałem cele, jakie postawił przede mną mój zespół – szybkie tempo i równą jazdę. Tempo w wyścigu było kwalifikacyjne, ale największym sukcesem jest przejechanie aż dziewięciu kolejnych z trzynastu okrążeń równym czasie 1:32:2-1:32:7, czyli mieszcząc się w zaledwie 0,5 sekundy różnicy. Nie wiem, czy komukolwiek wcześniej to się udało, a właśnie powtarzalność była jednym z celów treningowych tego startu. Mieliśmy najszybsze wszystkie wyjazdy na tor zgarniając dwa Pole Position i dwa puchary za P1. Teraz ostatnie treningi na symulatorze i już od czwartku zaczynamy testy, treningi i ściganie na legendarnym Paul Ricard. To będzie wymarzony Dzień Dziecka!...”
Runda 1 i 2 WSMP, okazały się perfekcyjnym treningiem i przygotowaniem dla Mariusza przed najbliższymi wyścigami w najszybszej pucharowej serią na świecie - Lamborghini Super Trofeo Europe w której będzie ścigał się już 2 czerwca na torze Formuły 1 Paul Ricard we Francji.
2–4 czerwca - Circuit Paul Ricard, Francja
29 czerwca - 1 lipca - Circuit de Spa-Francorchamps, Belgia
28–30 lipca - Nürburgring, Niemcy
15–17 września - Circuit de la Comunitat Valenciana Ricardo Tormo, Hiszpania
13-14 listopad - Autodromo Vallelunga Piero Taruffi, Włochy
16–17 listopad - Autodromo Vallelunga Piero Taruffi, World Final, Włochy
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Od przeszło 100 lat światy aut i motocykli romansują ze sobą. Ducati z Bentleyem spotykają się po raz pierwszy.
To pierwszy raz, kiedy na okładce gości nie tylko samochód! O co chodzi w zestawieniu auta i motocykla?
Zapraszamy w okolice Gór Świętokrzyskich, jednego z najstarszych pasm górskich w Europie.
Singer i Alfaholics zbyt oklepane? Oto doładowany Jaguar XJS V12 o mocy 670 KM z manualną skrzynią.
Jaguar wchodzi w okres zmian, a ich nowa limuzyna EV dostanie nowy napęd, design i logo.
Final Five to ostatnia seria F22 i pożegnanie z silnikami Audi. W tle już czeka nowy hipersamochód.
Nadchodzące BMW serii 3 z rodziny Neue Klasse otrzyma napędy spalinowe, hybrydowe i elektryczne.
Roma, najmniejsze GT Ferrari, zostanie zastąpiona nowym modelem w 2025 roku. Prototypy już jeżdżą.
Podobnie jak Veyron i Chiron, ostatnie Bugatti z W16 żegna się niebagatelnym rekordem prędkości.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Taycan GTS jest lżejszy niż M5 i niemal tak samo mocny. Możesz go mieć także w wersji Sport Turismo.
CSR Twenty to limitowana wersja Seven stworzona do jazdy przede wszystkim po drogach publicznych.
Alpine przechodzi na elektryczność i zaczyna od hatchbacka A290. Czy model ten ma DNA Alpine?
Koncept Mazda Iconic SP z silnikiem Wankla przeobrazi się w niewielki sportowy samochód produkcyjny.
Pierwszy elektryczny Bentley pojawi się w 2026 roku, ale marka zamierza pozostać przy ICE do 2035.