Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Wywiad z Rafałem Kulą, Prezesem i Współzałożycielem NOHO Investment
EVO: NOHO znane jest z wyjątkowych projektów w segmencie nieruchomości luksusowych. Co stanowi fundament waszej działalności?
Rafał Kula: NOHO powstało z pasji do architektury i designu. Nasze inwestycje wyróżniają się jakością, której w Polsce do tej pory nie było. Tworzymy nieruchomości premium w najbardziej poszukiwanych lokalizacjach w Polsce – w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu czy Katowicach.
Wiemy, że jest Pan fanem motoryzacji. Co było w takim razie pierwsze – pasja do samochodów czy do nieruchomości?
R.K.: Zdecydowanie pierwsza była motoryzacja. Już jako dziecko interesowałem się samochodami. Zdarzało mi się nawet urwać z lekcji, by móc zobaczyć Porsche 911. Jeden egzemplarz regularnie przejeżdżał niedaleko mojej szkoły.
Widzi Pan podobieństwa między światem nieruchomości a motoryzacją? Co je łączy?
R.K.: Samochody i nieruchomości luksusowe mają wiele wspólnych cech. Weźmy na przykład wcześniej wspomniane Porsche 911, które kolekcjonuję – to ikona designu, precyzji i jakości, która przetrwa lata. Tak samo my podchodzimy do naszych projektów. Tworzymy coś ponadczasowego, co nie tylko spełnia oczekiwania, ale też wyznacza nowe standardy w segmencie inwestycji premium.
Co wyróżnia inwestycje NOHO na tle innych deweloperów?
R.K.: Nasza autorska filozofia NOHO Premium Lifestyle zakłada tworzenie projektów, które odpowiadają na potrzeby najbardziej wymagających klientów. W każdej inwestycji dbamy o detale, ponadczasową architekturę i wyjątkowe części wspólne, takie jak pokój klubowy, coworking z czytelnią, pokój cygar, kort do padla, myjnia dla samochodów czy pokój majsterkowicza. W naszym portfolio znajdują się dwie ikonowe rewitalizacje: Dolnych Młynów 10 i Młyny Mogilska w Krakowie. Realizujemy tam również nowoczesne apartamentowce: LINDEGO2 i MONUMENT. W Katowicach nasza inwestycja Nadgórników 14 jest w ostatniej fazie realizacji, we Wrocławiu tworzymy projekt w samym centrum przy ul. Świdnickiej, a w Warszawie powstaje nasza najbardziej spektakularna nieruchomość - NOHO ONE. Jako odpowiedzialny deweloper zdajemy sobie sprawę z tego, że nasze projekty mają ogromny wpływ na tkankę miejską. Redefiniujemy miejskie życie, tworząc projekty, które nie tylko służą nabywcom, ale także wzbogacają całe otoczenie. Nasze inwestycje są otwarte dla lokalnej społeczności, oferują przestrzenie pełne zieleni i wyjątkowych gatunków roślin. Niektóre z naszych drzew sięgają nawet 12 metrów.
Jakość to coś, co mocno podkreślacie. Jakie kroki podejmujecie, aby utrzymać najwyższy standard?
R.K.: Nasz produkt jest jedyny w swoim rodzaju, najwyższej jakości – od architektury, przez design, zróżnicowane części wspólne, zagospodarowanie zieleni, obecność sztuki, selekcję lokali usługowych i znacznie więcej. Aby zapewnić najwyższy standard, stworzyliśmy spółkę NOHO Management, która dba o nasze inwestycje, zarządza nimi i zapewnia, że wszystkie usługi dla mieszkańców są na najwyższym poziomie. Nieruchomości, które budujemy, to nie tylko miejsca do życia, ale adresy na pokolenia.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
W EVO lubimy przygody, a czym, jeśli nie bajeczną podróżą, mogłaby być przygoda na miarę naszego magazynu? Przed Wami test na zawartość genu DEF.
Hybrydy plug-in (PHEV) miały być złotym środkiem między elektrykiem a spalinówką. W praktyce stały się narzędziem do omijania norm emisji CO2
Długo wyczekiwany system Apple CarPlay Ultra debiutuje na pokładzie wszystkich modeli Aston Martina.
BMW planuje wyprodukować 50 egzemplarzy efektownego roadstera Skytop bazującego na M8.
Tajemniczy prototyp Porsche 911 wyróżnia się znacznie poszerzonym tyłem i agresywną aerodynamiką.
Zaprezentowany pierwszy raz w 2019 roku butikowy hipersamochód De Tomaso P72 doczeka się produkcji.
Na drogach pojawiły się nowe, mniej zamaskowane i bardziej agresywne, prototypy Genesis GV60 Magma.
Elektryczna Skoda Enyaq RS w ramach liftingu otrzymała odświeżający design i wzrost wydajności.
Jak zapewnia Chevrolet, wnętrze nowej Corvette C8 zyskało głównie na ergonomii i technologii.
Nowa odsłona popularnej gry wyścigowej z 2014 roku właśnie zyskała pierwszą aktualizację.
Land Rover jako oficjalny partner Dakaru 2026 nie mógł pominąć okazji do posłania w bój Defendera.
Mija prawie połowa roku, a nadal niewiele wiemy o testowanym elektrycznym Porsche Cayman/Boxster.