BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Nowe logo Aston Martina ma być symbolem przemian i nowego startu brytyjskiej marki.
Dla przeciętnego człowieka niewiele się zmieniło, ale fani Aston Martina na pewno zauważą usunięcie wewnętrznej obręczy i linii środkowej, która dzieli projekt skrzydła. Dodatkowo linie zostały delikatnie wygładzone. Nowe logo jak na razie będzie dumnie eksponowane tylko… na bolidach F1 Vettela i Strolla podczas GP na torze Paul Ricard. Na autach produkcyjnych zawita dopiero od 2023 roku, gdy do sprzedaży wejdą odświeżone wersje Vantage’a, DBS i DB11.
W komunikacie prasowym obok nowego logo pojawia się też dużo pięknych zwrotów takich jak “intensywność jazdy”. Do tego wszystkiego dołączony jest film, który ma oddawać uczucie jazdy wszystkimi obecnymi modelami Astona, od Vantage po Valkyrie, z "wizualizacją danych sensorycznych rozszerzenia źrenic i tętna uzyskanych dzięki badaniom biometrycznym".
W każdym razie chodzi o to, że Aston Martin chce zmienić swoją pozycję na rynku i przyciągnąć młodszych i bardziej zamożnych klientów. Sami przyznają, że przydałoby im się trochę więcej lojalnych odbiorców. Sugerujemy oprócz zmiany logo zacząć szybciej działać i chociażby dodać do interfejsu Apple CarPlay.
Nowy prezes Aston Martina Lawrence Stroll to człowiek który ma na koncie niejeden sukces w podnoszeniu z kolan marek luksusowych. Wierzymy, że w Aston Martin wiedzą co robią.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Więcej jest teraz supersamochodów V12 niż aut miejskich. Do tego grona zamierza dołączyć Garagisti.
Temerario ma wysokoobrotowe V8 i trzy e-motory, ale czy technologia nie pozbawiła go duszy Lambo?
Porsche testuje poszerzony i wyposażony w ogromne skrzydło prototyp Tacyana. Pytanie tylko po co?
Może nie wygląda, ale to całkiem nowy Ariel Atom. Stanowi ogromny krok naprzód względem poprzednika.
Nowe Ducati V4 RS: Diavel i Multistrada w numerowanych seriach. Styl, lekkość i osiągi inspirowane MotoGP.
Analogue Automotive prezentuje projekt na bazie Elise z podobnym podejściem do lekkości jak w GMA.
W Europie póki co nie zobaczymy GR Yarisa z dodatkowym pakietem aero. To opcja tylko na Japonię.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Najmocniejsze Lamborghini w historii! Fenomeno 2025 z V12 i hybrydą ma 1080 KM, osiąga 350 km/h i powstanie tylko 29 egzemplarzy.
McLaren 750S JC96 – 61 egzemplarzy tylko dla Japonii. Limitowana edycja upamiętnia zwycięstwo McLarena F1 GTR w JGTC 1996.
Do katalogu części historycznych Toyoty dołączyły bloki i głowice do jednostki 4A-GE.
Lukę w gamie powstałą po wycofaniu linii SF90 Ferrari wypełnia nowym modelem 849 Testarossa.
Technologia T-Hybrid posłużyła Porsche do stworzenia najmocniejszego cywilnego 911 w historii.
Niby to tylko kolejny elektryczny SUV, ale realnie iX3 to początek nowej strategii produktowej BMW.