Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Nowe logo Aston Martina ma być symbolem przemian i nowego startu brytyjskiej marki.
Dla przeciętnego człowieka niewiele się zmieniło, ale fani Aston Martina na pewno zauważą usunięcie wewnętrznej obręczy i linii środkowej, która dzieli projekt skrzydła. Dodatkowo linie zostały delikatnie wygładzone. Nowe logo jak na razie będzie dumnie eksponowane tylko… na bolidach F1 Vettela i Strolla podczas GP na torze Paul Ricard. Na autach produkcyjnych zawita dopiero od 2023 roku, gdy do sprzedaży wejdą odświeżone wersje Vantage’a, DBS i DB11.

W komunikacie prasowym obok nowego logo pojawia się też dużo pięknych zwrotów takich jak “intensywność jazdy”. Do tego wszystkiego dołączony jest film, który ma oddawać uczucie jazdy wszystkimi obecnymi modelami Astona, od Vantage po Valkyrie, z "wizualizacją danych sensorycznych rozszerzenia źrenic i tętna uzyskanych dzięki badaniom biometrycznym".

W każdym razie chodzi o to, że Aston Martin chce zmienić swoją pozycję na rynku i przyciągnąć młodszych i bardziej zamożnych klientów. Sami przyznają, że przydałoby im się trochę więcej lojalnych odbiorców. Sugerujemy oprócz zmiany logo zacząć szybciej działać i chociażby dodać do interfejsu Apple CarPlay.
Nowy prezes Aston Martina Lawrence Stroll to człowiek który ma na koncie niejeden sukces w podnoszeniu z kolan marek luksusowych. Wierzymy, że w Aston Martin wiedzą co robią.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Rolls-Royce świętuje 100 lat Phantoma limitowaną, wyjątkową edycją Centenary Private Collection.
Między Macana 4S i Turbo Porsche wprowadza nowy wariant GTS o typowo sportowym charakterze.
Dział projektów specjalnych Ferrari przedstawia SC40 - one-off jawnie inspirowany kultowym F40.
Stylowy SUV Alfy Romeo przeszedł lifting obejmujący wygląd, wyposażenie i technologie pokładowe.
Cupra jeszcze nie żegna się z silnikiem 2.5 TFSI i przywraca model Formentor VZ5 do czasowej oferty.
Studio Italdesign wkrótce zaprezentuje nowy projekt inspirowany kultowym japońskim supersamochodem.
Małgorzata Bańka i Leszek Możdżer zaprezentowali album „Będę drżała” w galerii Archicom Collection w Warszawie.
Mercedes chwali się własną wizją mobilności… w postaci steampunkowego konceptu rodem z filmu sci-fi.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Ferrari przedstawiło szczegóły nowej autorskiej platformy dedykowanej do samochodów elektrycznych.
Niemiecki Capricorn debiutuje na rynku hipersamochodów z 900-konnym 01 stworzonym wspólnie z Zagato.