Zamów najnowsze wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Nowe logo Aston Martina ma być symbolem przemian i nowego startu brytyjskiej marki.
Dla przeciętnego człowieka niewiele się zmieniło, ale fani Aston Martina na pewno zauważą usunięcie wewnętrznej obręczy i linii środkowej, która dzieli projekt skrzydła. Dodatkowo linie zostały delikatnie wygładzone. Nowe logo jak na razie będzie dumnie eksponowane tylko… na bolidach F1 Vettela i Strolla podczas GP na torze Paul Ricard. Na autach produkcyjnych zawita dopiero od 2023 roku, gdy do sprzedaży wejdą odświeżone wersje Vantage’a, DBS i DB11.
W komunikacie prasowym obok nowego logo pojawia się też dużo pięknych zwrotów takich jak “intensywność jazdy”. Do tego wszystkiego dołączony jest film, który ma oddawać uczucie jazdy wszystkimi obecnymi modelami Astona, od Vantage po Valkyrie, z "wizualizacją danych sensorycznych rozszerzenia źrenic i tętna uzyskanych dzięki badaniom biometrycznym".
W każdym razie chodzi o to, że Aston Martin chce zmienić swoją pozycję na rynku i przyciągnąć młodszych i bardziej zamożnych klientów. Sami przyznają, że przydałoby im się trochę więcej lojalnych odbiorców. Sugerujemy oprócz zmiany logo zacząć szybciej działać i chociażby dodać do interfejsu Apple CarPlay.
Nowy prezes Aston Martina Lawrence Stroll to człowiek który ma na koncie niejeden sukces w podnoszeniu z kolan marek luksusowych. Wierzymy, że w Aston Martin wiedzą co robią.
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Podstawowy Mercedes-AMG GT 43 ma pod maską dwulitrowe serce o mocy 422 KM.
Elektryczny Taycan przeszedł kurację w dziale GT. Efekt to najmocniejsze seryjne Porsche w historii.
Już za tydzień Porsche pokaże flagową wersję Taycana, jakiej jeszcze nie było.
Mate Rimac wyraził swoje zastrzeżenia do zapowiadanych przez Elona Muska osiągów Tesli Roadster.
Jeszcze w tym roku w salonach Lamborghini zawita Urus SE z napędem plug-in o mocy 800 KM.
Po latach zapowiedzi wreszcie jest - klasa G z napędem elektrycznym w swojej finalnej formie.
Seria 4 w wersji Gran Coupe oraz elektryczne i4 przeszły niewielkie odświeżenie designu i wnętrza.
Najtańsze BMW i4 ma mniejszą baterię, mniej mocy i kosztuje 259 tysięcy. Czy warto go wybrać?
Koncern JLR opublikował zdjęcia z testów pierwszego w historii elektrycznego Range Rovera.
Od roku modelowego 2024 Aston Martin DBX dostanie nowe wnętrze inspirowane nowym Vantage.
Najlepsze rzeczy z Cayenne Turbo GT poprzedniej generacji znalazły drugie życie w nowym Cayenne GTS.
Mercedes-AMG dodał flagowe coupe GT do gamy modeli z napędem hybrydowym E-Performance.
Jeździmy najnowszym DB12 Volante, którego misją jest przywrócić Aston Martina na właściwe tory.
Elektryczne GranCabrio Folgore to pierwszy na rynku kabriolet segmentu GT z napędem bezemisyjnym.
Kariera Alfy Romeo Milano trwała kilka dni. Włoski rząd zmusił producenta do zmiany nazwy na Junior.
Torowy GMA T.50 oznaczony literą ‘s’ jest lżejszy, mocniejszy i ma lepsze aero niż model drogowy.