Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Nowe logo Aston Martina ma być symbolem przemian i nowego startu brytyjskiej marki.
Dla przeciętnego człowieka niewiele się zmieniło, ale fani Aston Martina na pewno zauważą usunięcie wewnętrznej obręczy i linii środkowej, która dzieli projekt skrzydła. Dodatkowo linie zostały delikatnie wygładzone. Nowe logo jak na razie będzie dumnie eksponowane tylko… na bolidach F1 Vettela i Strolla podczas GP na torze Paul Ricard. Na autach produkcyjnych zawita dopiero od 2023 roku, gdy do sprzedaży wejdą odświeżone wersje Vantage’a, DBS i DB11.
W komunikacie prasowym obok nowego logo pojawia się też dużo pięknych zwrotów takich jak “intensywność jazdy”. Do tego wszystkiego dołączony jest film, który ma oddawać uczucie jazdy wszystkimi obecnymi modelami Astona, od Vantage po Valkyrie, z "wizualizacją danych sensorycznych rozszerzenia źrenic i tętna uzyskanych dzięki badaniom biometrycznym".
W każdym razie chodzi o to, że Aston Martin chce zmienić swoją pozycję na rynku i przyciągnąć młodszych i bardziej zamożnych klientów. Sami przyznają, że przydałoby im się trochę więcej lojalnych odbiorców. Sugerujemy oprócz zmiany logo zacząć szybciej działać i chociażby dodać do interfejsu Apple CarPlay.
Nowy prezes Aston Martina Lawrence Stroll to człowiek który ma na koncie niejeden sukces w podnoszeniu z kolan marek luksusowych. Wierzymy, że w Aston Martin wiedzą co robią.
Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Zawarta w nazwie „ochrona”, to niejedyna zaleta folii ochronnych. Sprawdź jak poprawić komfort użytkowania ekranów dotykowych.
„WE RIDE AS ONE” – hasło łączące dziesiątki tysięcy Ducatisti, czyli miłośników marki z Borgo Panigale.
Mazury to wymarzony kierunek na wakacyjną przygodę. Bawiliśmy się fantastycznie.
Inspirowany modelami Carrera 2.7 RS i GT3 RS 4.0 nowy European RS jest ultra-analogowym Porsche 911.
Zmodernizowane wersje dotychczasowego Porsche Cayenne na benzynę pozostaną w ofercie obok nowego EV.
Wykorzystując sztuczki z 765LT McLaren stworzył jeden z najlepszych supersamochodów naszych czasów.
Nabywcy hybrydowego BMW M5 będą mogli dokupić do niego karbonowe dodatki z palety M Performance.
Dwa Aston Martiny Valkyrie kategorii LMH pojawią się w stawce WEC podczas pełnego sezonu 2025.
Następca LaFerrari będzie pomostem między zespołem wyścigowym, a działem drogowym marki Ferrari.
Nowy napęd i liczne poprawki podwozia sprawiły, że 992 Carrera GTS powróciła do optymalnej formy.
Zmiana W12 na V8 plug-in spowoduje, że nowy Flying Spur będzie miał tyle mocy co Panamera Turbo S.
Panamera GTS i Panamera Turbo S E-Hybrid dołączają do gamy nowej generacji limuzyny Porsche.
W gamie Porsche Macan pojawiły się dwa nowe warianty: bazowy model z jednym motorem oraz mocne 4S.
Zmiany w nazewnictwie marki Audi spowodowały, że A4 sedan i kombi będą teraz nosić oznaczenie A5.
Większa moc, lepsze chłodzenie i opony Cup 2R mają zrobić z Mercedesa-AMG GT zabawkę na tor.