Test zimowej opony Yokohama Advan Winter V907 w alpejskich warunkach. Sprawdzamy zachowanie na śniegu oraz na mokrym i suchym asfalcie.
Nowe logo Aston Martina ma być symbolem przemian i nowego startu brytyjskiej marki.
Dla przeciętnego człowieka niewiele się zmieniło, ale fani Aston Martina na pewno zauważą usunięcie wewnętrznej obręczy i linii środkowej, która dzieli projekt skrzydła. Dodatkowo linie zostały delikatnie wygładzone. Nowe logo jak na razie będzie dumnie eksponowane tylko… na bolidach F1 Vettela i Strolla podczas GP na torze Paul Ricard. Na autach produkcyjnych zawita dopiero od 2023 roku, gdy do sprzedaży wejdą odświeżone wersje Vantage’a, DBS i DB11.

W komunikacie prasowym obok nowego logo pojawia się też dużo pięknych zwrotów takich jak “intensywność jazdy”. Do tego wszystkiego dołączony jest film, który ma oddawać uczucie jazdy wszystkimi obecnymi modelami Astona, od Vantage po Valkyrie, z "wizualizacją danych sensorycznych rozszerzenia źrenic i tętna uzyskanych dzięki badaniom biometrycznym".

W każdym razie chodzi o to, że Aston Martin chce zmienić swoją pozycję na rynku i przyciągnąć młodszych i bardziej zamożnych klientów. Sami przyznają, że przydałoby im się trochę więcej lojalnych odbiorców. Sugerujemy oprócz zmiany logo zacząć szybciej działać i chociażby dodać do interfejsu Apple CarPlay.
Nowy prezes Aston Martina Lawrence Stroll to człowiek który ma na koncie niejeden sukces w podnoszeniu z kolan marek luksusowych. Wierzymy, że w Aston Martin wiedzą co robią.
Test zimowej opony Yokohama Advan Winter V907 w alpejskich warunkach. Sprawdzamy zachowanie na śniegu oraz na mokrym i suchym asfalcie.
Nowe projekty wokół klasycznych aut w Europie i Polsce. Community, emocje i kultura zamiast konkursów i inwestycji
Unikatowe auta, supercary, klasyki i ikony motorsportu wracają na PGE Narodowy. Odkryj nową edycję Wystawy Castrol Ikony Motoryzacji.
Kalendarz Pirelli 2026 „Elements” Sundsbø to filmowa opowieść o żywiołach, naturze i emocjach redefiniujących „The Cal”.
Poddana fabrycznej renowacji Carrera GT składa hołd zwycięzcom 1970 24h Le Mans w Porsche 917.
Tylko 10 lojalnych klientów Rimaca dostało przywilej nabycia dedykowanej Nevery R Founder’s Edition.
Silniki i skrzynie biegów BMW już od 25 lat stanowią podstawę napędów wszystkich modeli Morgana.
Nowoczesne powłoki ceramiczne, folie PPF i innowacyjne rozwiązania Ceramic Pro chronią lakier, zmieniają wygląd auta i podkreślają jego styl.
Test zimowej opony Yokohama Advan Winter V907 w alpejskich warunkach. Sprawdzamy zachowanie na śniegu oraz na mokrym i suchym asfalcie.
Testujemy GAC Hyptec HT – elektrycznego SUV-a z Chin, który stawia na komfort, jakość i dojrzały styl.
Nowe projekty wokół klasycznych aut w Europie i Polsce. Community, emocje i kultura zamiast konkursów i inwestycji
Sezon 2026 Formuły 1 będzie pierwszym dla Audi jako samodzielnego producenta, a ambicje są ogromne.
F.A. “Butzi” Porsche - twórca sylwetki 911 - został uhonorowany w edycji specjalnej modelu GT3.
Nie tylko AMG i Porsche, ale także Bentley Continental GT stał się obiektem zainteresowania Brabusa.
MSO i brytyjska artystka Nat Bowen stworzyli McLarena 750S pokrytego innowacyjną warstwą lakieru.
Projekty takie jak G90 Wingback Concept Genesis mają podkreślić sportowe aspiracje marki Genesis.