Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Ultra-luksusowa wersja Bentleya od Mulliner jest teraz dostępna bez jasnych chromów.
Z myślą o tych nielicznych, którzy patrząc na Bentleya Continentala GT czują nutkę nudy i niedosytu, stworzono dodatkową paletę opcji Mulliner, dzięki której wnętrze zyska kolejne warstwy przepychu, a wygląd zewnętrzny nabierze pożądanej elegancji lub odwagi. Gusta klientów są jednak zmienne, a ostatnio modne jest maskowanie nadmiernych ozdób, więc nawet dla specyfikacji Mullinera Bentley przewidział pakiet dodatków Blackline.
Kluczowe elementy pakietu Blackline dla Mullinera są właściwie takie same jak dla standardowego GT Blackline, czyli dedykowany wygląd przedniego grilla, nowe 22-calowe koła i przeróbki wszystkich jasnych elementów zewnętrznej galanterii. Różnica polega na tym, że wszystkie te elementy są teraz wykończone w kolorze czarnym lub prawie czarnym, z wyjątkiem wewnętrznych rombów siatki grilla, które pozostają jasne dla kontrastu.
Oprócz tych specyficznych dla Mullinera Blackline dodatków są też przyciemnione ramki na lampy, listwy okienne, pozostałe listwy ozdobne i obwódki wydechu. Wnętrze jest dużo bardziej spersonalizowane, bo w wersji Mulliner jest więcej elementów wykończonych plisowaną skórą, a podział kolorystyczny można zrobić inaczej przy wykorzystaniu wszystkich innych możliwości jakie daje konfigurator standardowego Continentala GT.
Podobnie jak w przypadku standardowej specyfikacji Mulliner, modele Mulliner Blackline są dostępne tylko dla wersji V8, sparowanej z ośmiobiegową przekładnią dwusprzęgłową i napędem na wszystkie koła. Dostępne są opcje Coupe i Convertible, a podejrzewamy, że ta sama specyfikacja Mulliner Blackline wkrótce znajdzie się w sedanie Flying Spur, który generalnie naśladuje odmiany Continentala GT, tyle że z małym opóźnieniem.
Ceny nie zostały podane, ale można oczekiwać około 200-250 tysięcy złotych dopłaty do standardowego Continentala GT V8, więc cena wersji Mulliner Blackline może w Polsce osiągnąć nawet 1,3 mln zł.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Cupra jeszcze nie żegna się z silnikiem 2.5 TFSI i przywraca model Formentor VZ5 do czasowej oferty.
Studio Italdesign wkrótce zaprezentuje nowy projekt inspirowany kultowym japońskim supersamochodem.
Małgorzata Bańka i Leszek Możdżer zaprezentowali album „Będę drżała” w galerii Archicom Collection w Warszawie.
Mercedes chwali się własną wizją mobilności… w postaci steampunkowego konceptu rodem z filmu sci-fi.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Ferrari przedstawiło szczegóły nowej autorskiej platformy dedykowanej do samochodów elektrycznych.
Niemiecki Capricorn debiutuje na rynku hipersamochodów z 900-konnym 01 stworzonym wspólnie z Zagato.
Na szczyt oferty Aston Martina DB12 wskakuje nowy model S oferujący 700 KM i garść stylowych detali.
35 lat temu rynkiem supersamochodów wstrząsnęła Honda NSX. Po latach ponownie odkrywamy jej uroki.
W nowym elektrycznym Porsche Cayenne większą powierzchnię wnętrza pokrywają ekrany niż skóra.
Niezależnie czy to prototyp Toyoty czy Lexusa LFR, Japończycy nie zwalnia tempa rozwoju tego modelu.
Niemiecka inżynieria z włoskim designem i drzwiami “gullwing” - taki ma być hipersamochód od Zagato.