Zamów czwarte wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Ultra-luksusowa wersja Bentleya od Mulliner jest teraz dostępna bez jasnych chromów.
Z myślą o tych nielicznych, którzy patrząc na Bentleya Continentala GT czują nutkę nudy i niedosytu, stworzono dodatkową paletę opcji Mulliner, dzięki której wnętrze zyska kolejne warstwy przepychu, a wygląd zewnętrzny nabierze pożądanej elegancji lub odwagi. Gusta klientów są jednak zmienne, a ostatnio modne jest maskowanie nadmiernych ozdób, więc nawet dla specyfikacji Mullinera Bentley przewidział pakiet dodatków Blackline.
Kluczowe elementy pakietu Blackline dla Mullinera są właściwie takie same jak dla standardowego GT Blackline, czyli dedykowany wygląd przedniego grilla, nowe 22-calowe koła i przeróbki wszystkich jasnych elementów zewnętrznej galanterii. Różnica polega na tym, że wszystkie te elementy są teraz wykończone w kolorze czarnym lub prawie czarnym, z wyjątkiem wewnętrznych rombów siatki grilla, które pozostają jasne dla kontrastu.
Oprócz tych specyficznych dla Mullinera Blackline dodatków są też przyciemnione ramki na lampy, listwy okienne, pozostałe listwy ozdobne i obwódki wydechu. Wnętrze jest dużo bardziej spersonalizowane, bo w wersji Mulliner jest więcej elementów wykończonych plisowaną skórą, a podział kolorystyczny można zrobić inaczej przy wykorzystaniu wszystkich innych możliwości jakie daje konfigurator standardowego Continentala GT.
Podobnie jak w przypadku standardowej specyfikacji Mulliner, modele Mulliner Blackline są dostępne tylko dla wersji V8, sparowanej z ośmiobiegową przekładnią dwusprzęgłową i napędem na wszystkie koła. Dostępne są opcje Coupe i Convertible, a podejrzewamy, że ta sama specyfikacja Mulliner Blackline wkrótce znajdzie się w sedanie Flying Spur, który generalnie naśladuje odmiany Continentala GT, tyle że z małym opóźnieniem.
Ceny nie zostały podane, ale można oczekiwać około 200-250 tysięcy złotych dopłaty do standardowego Continentala GT V8, więc cena wersji Mulliner Blackline może w Polsce osiągnąć nawet 1,3 mln zł.
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
V12 to moc, dźwięk i prestiż. Sprawdzamy które marki są wciąż wierne dwunastocylindrowym silnikom.
Giulia SWB Zagato to unikalny projekt Alfy Romeo stworzony na 100-lecie współpracy obu marek.
Według najnowszych informacji od Forda nowy Mustang w najmocniejszej wersji przekroczy 500 KM.
Czy Zonda po 23 latach wciąż ma “to coś”? Sprawdzamy jeżdżąc prywatną Zondą F Horacio Paganiego.
Wersja specjalna GranTurismo PrimaSerie ma także uhonorować 75 lat produkcji dużych GT od Maserati.
Podwozie Caymana GT4 RS posłużyło do stworzenia współczesnej interpretacji klasycznego Porsche 356.
Najnowsza Kia EV6 to duży, elektryczny crossover, ale pod literami GT kryje się prawdziwa petarda.
BMW zaprezentowało nowe M3 CS - model który dołączy do znakomitych poprzedników: M2 CS i M5 CS.
Polestar 2 po modernizacji ma aż 476 KM i potrafi pokonać do 636 km na jednym ładowaniu.
Trzecie Porsche Cayenne sprawdza się w roli dużego SUV-a, ale niektóre wersje nie są godne polecenia.
Najtańsze GT Ferrari to jednak dalej Ferrari - Portofino M posiada naprawdę mało słabych punktów.
V12 to moc, dźwięk i prestiż. Sprawdzamy które marki są wciąż wierne dwunastocylindrowym silnikom.
Alpine A110 nie przestaje nas zadziwiać, a w wersji S ten mały gokart jest jeszcze lepszy.
Wzrasta zainteresowanie klientów marką Alpine, która w kolejnych latach planuje globalną ekspansję.
Mercedes CLA przeszedł lifting, a w gamie pojawiły się zaktualizowane wersje napędowe AMG.
Kobiety przejęły Tor Łódź! Za nami 6 edycja wydarzenia organizowanego przez Fastline Racing Academy.