Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
To pierwszy raz, kiedy na okładce gości nie tylko samochód! O co chodzi w zestawieniu auta i motocykla?
Od początku istnienia naszego magazynu na polskim rynku, staramy się pokazywać motoryzację w niebanalny sposób. Jednym z kolejnych na to pomysłów jest przedstawienie dwóch motoryzacyjnych przeciwności w oparciu o wspólny mianownik. Tym razem są to wyścigi. Zarówno Bentley, którego limitowaną do 120 egzemplarzy serię prezentujemy na okładce 14. wydania EVO, jak i Ducati “romansujące” z brytyjskim producentem specjalną serią swojego pięknego Diavela, mają pokaźną liczbę historycznych wpisów w motosportowej księdze dokonań. Z bliska przyglądamy się tym pięknym miksom inżynierii z dbałością o detale, jak i odległym czasom, kiedy nikt jeszcze nie wiedział, w którym kierunku pójdą dzieje obydwu motoryzacyjnych specjalistów w swoim fachu.
Na deser mamy dla Was dwa włoskie smaczki. Pierwszy to kontynuacja wątku z materiału okładkowego. Rozmawiamy z przedstawicielami Ducati Polska odnośnie ich planów na nadchodzący czas. Paradoksalnie rzecz tyczy się… nie tylko motocykli. Drugi element z Italii to Caselani - manufaktura, którą odwiedzamy jako jedyni z Polski, a która trudni się modernizacją francuskich vanów i furgonetek w sposób, który umili monotonię dnia codziennego ich kierowcom, jak i wszystkim uczestnikom ruchu drogowego.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Flagowe Corvette ZR1X już tu jest i ma dokładnie tak ogromną moc jakiej się spodziewaliśmy.
Ferrari prezentuje wersję specjalną 296 Speciale przeznaczoną dla bardzo wąskiej grupy odbiorców.
Dwa nowe “modele specjalne” GMA już czekają na sierpniowy debiut podczas Monterey Car Week.
Jeśli po Le Mans nie macie dość długodystansowych emocji, w ten weekend startuje Nürburgring 24h.
Już po raz 93. najlepsi kierowcy zmierzyli się na torze pod Le Mans, ale to znów Ferrari było górą.
Czas płynie, a w 2025 roku praktyczny Hyundai Ioniq 5 nadal jest jednym z liderów swojego segmentu.
Rynek elektrycznych hot hatchy rośnie. Podczas 24h Le Mans Peugeot przedstawił nowego 208 GTi.
W 2026 roku na starcie 24h Le Mans stanie zespół Genesis Magma Racing z modelem GMR-001.
Ofensywa modelowa Alpine nabiera rozpędu. Podczas 24h Le Mans debiutuje sportowy SUV A390 na prąd.
VW wreszcie spuszcza ze smyczy Golfa MK8 GTI i prezentuje torowo usposobioną wersję Edition 50.
Lifting małego crossovera z Niemiec to żadna rewolucja. I chyba nikt nie ma mu tego za złe.
Serią 25 egzemplarzy o nazwie Encore marka Caterham kończy produkcję modelu Seven 310.