Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
To pierwszy raz, kiedy na okładce gości nie tylko samochód! O co chodzi w zestawieniu auta i motocykla?
Od początku istnienia naszego magazynu na polskim rynku, staramy się pokazywać motoryzację w niebanalny sposób. Jednym z kolejnych na to pomysłów jest przedstawienie dwóch motoryzacyjnych przeciwności w oparciu o wspólny mianownik. Tym razem są to wyścigi. Zarówno Bentley, którego limitowaną do 120 egzemplarzy serię prezentujemy na okładce 14. wydania EVO, jak i Ducati “romansujące” z brytyjskim producentem specjalną serią swojego pięknego Diavela, mają pokaźną liczbę historycznych wpisów w motosportowej księdze dokonań. Z bliska przyglądamy się tym pięknym miksom inżynierii z dbałością o detale, jak i odległym czasom, kiedy nikt jeszcze nie wiedział, w którym kierunku pójdą dzieje obydwu motoryzacyjnych specjalistów w swoim fachu.
Na deser mamy dla Was dwa włoskie smaczki. Pierwszy to kontynuacja wątku z materiału okładkowego. Rozmawiamy z przedstawicielami Ducati Polska odnośnie ich planów na nadchodzący czas. Paradoksalnie rzecz tyczy się… nie tylko motocykli. Drugi element z Italii to Caselani - manufaktura, którą odwiedzamy jako jedyni z Polski, a która trudni się modernizacją francuskich vanów i furgonetek w sposób, który umili monotonię dnia codziennego ich kierowcom, jak i wszystkim uczestnikom ruchu drogowego.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Najmniejszy czterodrzwiowy model Mercedesa debiutuje w swojej trzeciej generacji, na razie jako EV.
Przeznaczona na tor, ale z homologacją drogową, Dallara Stradale zyskała ważne poprawki na 2025 rok.
Porsche 911 zyska kolejne ekscytujące, pożądane wersje o dużym stopniu personalizacji.
Lexus wkracza na europejski rynek z nowym RZ wyposażonym w układ kierowniczy steer-by-wire.
Następna dekada Morgana zaczyna się tu i teraz, od premiery nowego flagowca o nazwie Supersport.
Za mniej więcej dwa lata poznamy elektryczne sportowe Alpine, rywala Porsche Caymana EV.
Oczekiwana elektryczna wersja Maserati MC20 najpewniej w ogóle nie trafi na rynek.
Prace nad elektrycznym sportowym SUV-em od Mercedesa-AMG idą pełną parą. Na celowniku Lotus Eletre.
Trzy lata po debiucie Lotus odświeża ofertę sportowego modelu Emira.
Rodzina modeli A6 ma być dla Audi nowym otwarciem w walce z BMW 5 i Mercedesem klasy E.
Z okazji 30. rocznicy zwycięstwa w Le Mans, Lanzante tworzy samochód inspirowany kultowym F1 GTR.
Nowe normy bezpieczeństwa EuroNCAP będą premiować modele z fizycznymi przyciskami zamiast ekranów.