Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Na rok modelowy 2022 Porsche przygotowało wersję Platinum Edition swojej czterodrzwiowej limuzyny
Porsche Panamera i Panamera Sport Turismo zyskały właśnie nową wersję specjalną dla bazowych odmian 4 i 4 e-hybrid. Nazywa się Platinum Edition i zawiera najpopularniejsze opcje wybierane przez klientów.
Wśród opcji dodanych do bazowej specyfikacji są takie elementy jak pneumatyczne zawieszenie z amortyzatorami PASM, reflektory główne LED Matrix, dach panoramiczny i kamera tylna. Wszystkie te rzeczy normalnie figurują na liście dodatków.

Z wyglądu edycja specjalna wyróżnia się głównie szarymi, 21-calowymi felgami i czarnymi końcówkami wydechu. Listwy wokół okien są wykończone na czarny połysk, same tylne szyby przyciemnione, a klosze tylnych lamp są przezroczyste.
We wnętrzu zachowano wszystkie rodzaje wykończenia do wyboru, ale dołożono kilka ciekawych opcji. Przede wszystkim jest kierownica GT Sports, drzwi z dociąganiem i opcją komfortowego wsiadania, a o wygodę kierowcy dbają elektrycznie sterowane fotele z regulacją w 14 kierunkach. Nagłośnienie to system BOSE Surround, ponadto Platinum Edition ma dedykowane dla tej wersji nakładki progowe z aluminium i zegarek analogowy na szczycie konsoli centralnej. Dokładnie w tym miejscu, w którym jest stoper w Panamerach wyposażonych w pakiet Sport Chrono.
Wszystkie Panamery w wersji 4 i 4 e-hybrid mają silniki spalinowe 2.9 V6 o mocy odpowiednio 330 lub 462 KM. W obu przypadkach moc trafia na asfalt przez 8-stopniową, dwusprzęgłową skrzynię automatyczną i napęd na wszystkie koła faworyzujący tylną oś.
W Niemczech ceny Panamery Platinum Edition zaczynają się od 111 945 euro. To dużo, jednak znacznie bogatsze wyposażenie standardowe kompensuje różnicę w cenie, więc możemy mówić o swego rodzaju okazji. Polskie cenniki jeszcze nie są znane. Samochód będzie można zobaczyć na żywo po raz pierwszy w Los Angeles za tydzień, a do salonów trafi w pierwszym kwartale 2022 r.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Rolls-Royce świętuje 100 lat Phantoma limitowaną, wyjątkową edycją Centenary Private Collection.
Między Macana 4S i Turbo Porsche wprowadza nowy wariant GTS o typowo sportowym charakterze.
Dział projektów specjalnych Ferrari przedstawia SC40 - one-off jawnie inspirowany kultowym F40.
Stylowy SUV Alfy Romeo przeszedł lifting obejmujący wygląd, wyposażenie i technologie pokładowe.
Cupra jeszcze nie żegna się z silnikiem 2.5 TFSI i przywraca model Formentor VZ5 do czasowej oferty.
Studio Italdesign wkrótce zaprezentuje nowy projekt inspirowany kultowym japońskim supersamochodem.
Małgorzata Bańka i Leszek Możdżer zaprezentowali album „Będę drżała” w galerii Archicom Collection w Warszawie.
Mercedes chwali się własną wizją mobilności… w postaci steampunkowego konceptu rodem z filmu sci-fi.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Ferrari przedstawiło szczegóły nowej autorskiej platformy dedykowanej do samochodów elektrycznych.
Niemiecki Capricorn debiutuje na rynku hipersamochodów z 900-konnym 01 stworzonym wspólnie z Zagato.
Na szczyt oferty Aston Martina DB12 wskakuje nowy model S oferujący 700 KM i garść stylowych detali.