Thornley Kelham European RS to lekkość i szybkość w stylu retro
Inspirowany modelami Carrera 2.7 RS i GT3 RS 4.0 nowy European RS jest ultra-analogowym Porsche 911.
Inspirowany modelami Carrera 2.7 RS i GT3 RS 4.0 nowy European RS jest ultra-analogowym Porsche 911.
Zmodernizowane wersje dotychczasowego Porsche Cayenne na benzynę pozostaną w ofercie obok nowego EV.
Nowy napęd i liczne poprawki podwozia sprawiły, że 992 Carrera GTS powróciła do optymalnej formy.
Panamera GTS i Panamera Turbo S E-Hybrid dołączają do gamy nowej generacji limuzyny Porsche.
W gamie Porsche Macan pojawiły się dwa nowe warianty: bazowy model z jednym motorem oraz mocne 4S.
Nie Turbo, a Carrera GTS 992.2 została pierwszą w historii 911 ze zelektryfikowanym napędem.
28 maja poznamy wszystkie szczegóły pierwszego w historii zelektryfikowanego Porsche 911.
Przejechaliśmy się nowym Porsche Macan w dwóch wersjach: podstawowej i Turbo o mocy 639 KM.
Najlepsze rzeczy z Cayenne Turbo GT poprzedniej generacji znalazły drugie życie w nowym Cayenne GTS.
Model GT3 Touring także przeszedł torową konwersję w wykonaniu Manthey Racing.
Karbonowe panele i mocna “szóstka” za plecami tworzą z Porsche 911 Targa restomoda z osiągami GT3.
Z wyglądu nowy Taycan przypomina starego, ale jego osiągi, wydajność i dynamika to już nowa jakość.
Elektryczny Taycan przeszedł kurację w dziale GT. Efekt to najmocniejsze seryjne Porsche w historii.
Już za tydzień Porsche pokaże flagową wersję Taycana, jakiej jeszcze nie było.
Po liftingu Panamera zyskała design i technologie upodabniające ten model do Porsche Taycana.
W ramach modernizacji w gamie Porsche 911 prawdopodobnie pojawi się wersja hybrydowa.
Większość teorii na temat aut elektrycznych jest równie względna, jak pojęcia ruchu oraz spoczynku, i w dużej mierze zależy od punktu odniesienia. Jak jest naprawdę?
Nowe Porsche Taycan wygląda znajomo, ale dysponuje lepszą dynamiką i praktycznością niż kiedykolwiek.
Porsche Macan drugiej generacji został zbudowany od podstaw jako EV na nowej platformie PPE.
Porsche 911 przejdzie w tym roku duży lifting. Wniesie on dużo nowości, być może napęd hybrydowy.
Tylko 2,25 s zabrakło, aby Porsche Taycan w nowej wersji Turbo GT pobił rekord Rimaca Nevera.
Porsche pokazało jak będzie wyglądać wnętrze nowej Panamery wyposażone w aktualną technologię marki.
911 S/T zaprojektowano jako najlepsze Porsche na drogi publiczne i jest w tym sporo prawdy.
Carrera T jest najlepszym 911 z dolnej części gamy, ale czy to samo dotyczy Macana?
Porsche zaprezentowało ekskluzywną wersję Caymana GT4 RS inspirowaną wyścigiem Carrera Panamericana.
Porsche wzięło 911 GT3 i stworzyło wyjątkowy wóz wymykający się wszelkim regulacjom - GT3 R Rennsport.
Rodzina Cayenne po liftingu powiększyła się o nową, mocną hybrydę z 3-litrowym silnikiem V6.