Centralna Polska - region idealny dla turystyki samochodowej - staje się celem zimowej wyprawy w ramach akcji "Yokohama on Tour"
W oponie Primacy 5 Michelin dąży do zwiększenia żywotności i zmniejszenia wpływu na środowisko.
Michelin odświeża gamę swoich produktów Primacy wprowadzając na rynek nową oponę Primacy 5. Produkt ten ma charakteryzować się zwiększoną żywotnością przy zachowaniu dotychczasowych osiągów na mokrej nawierzchni. Według producenta nowy model Primacy 5 wytrzymuje o 18% większy przebieg, co w praktyce może oznaczać nawet 7000 dodatkowych kilometrów przed wymianą opon.
W odróżnieniu od opon o zwiększonych osiągach jak Pilot Sport 5, S 5 czy Cup 2, model Primacy stworzono z myślą o codziennej jeździe i trwałości w przekroju całego okresu użytkowania. Głębszy (o 10%) niż w poprzednich modelach bieżnik to jedna z głównych zalet Primacy 5 - dzięki niemu droga hamowania na mokrej nawierzchni skróciła się o 4%, co zgodnie z europejskimi normami zagwarantowało Michelinowi ocenę A w tej kategorii.
Michelin nie chwali się porównaniem nowych opon do analogicznych produktów poprzedniej generacji pod względem hałasu i komfortu, ale i tutaj podobno jest poprawa. Powtarzając słowa producenta, “harmonijny układ bloków i lameli bieżnika” sprawia, że Primacy 5 prezentuje doskonały poziom hałasu zewnętrznego i wysoki poziom komfortu.
Zmniejszone o 5% opory toczenia i wydłużony cykl życia produktu przyczyniają się do zmniejszenia wpływu opony Primacy 5 na środowisko o 6%, realizując cele producenta w tym zakresie. Michelin zaznacza, że model ten jest przeznaczony do samochodów osobowych, w tym SUV-ów, niezależnie czy mają one napęd spalinowy, hybrydowy czy elektryczny.
Nowe letnie opony Michelin Primacy 5 są już dostępne w sprzedaży w 64 rozmiarach. W najbliższych miesiącach gama zostanie rozszerzona do 87 rozmiarów.
Centralna Polska - region idealny dla turystyki samochodowej - staje się celem zimowej wyprawy w ramach akcji "Yokohama on Tour"
Odkrywamy, co przyniesie 51. edycja kultowego kalendarza Pirelli, zwanego „The Cal”
Lamborghini Revuelto na okładce piętnastego wydania EVO Magazine – pożegnanie sezonu z superautem!
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
W oponie Primacy 5 Michelin dąży do zwiększenia żywotności i zmniejszenia wpływu na środowisko.
Na 2025 rok producent symulatora jazdy Assetto Corsa zapowiada nową wersję popularnej serii.
W mediach rządzą najdroższe warianty 911, tymczasem zwykła Carrera także ma mnóstwo do zaoferowania.
Na zakończenie długiej i barwnej ery niezależności Alpina wypuszcza topowe B8 GT o mocy 634 KM.
Jakość jazdy na równi z coupe i szybko składany dach - tym ma się wyróżniać nowy Vantage Roadster.
Po wielu latach TAG Heuer powraca jako oficjalny partner cyklu Formuły 1.
Impreza 22B udowadnia swą wartość w cywilu nawet jeśli nie jest prawdziwym modelem homologacyjnym.
Wersja Spirit Racing 12R to roadster Mazdy doprowadzony do skrajności. Spoiler: tylko na Japonię.
Subaru WRX STI w wersji S210 próbuje podtrzymać ducha dawnej Imprezy, ale jest w nim jeden haczyk.
Specjalna wersja DK Edition jeszcze podkręca emocje jakie za kierownicą daje Hyundai Ioniq 5 N.
GR Yaris M z silnikiem pośrodku posłuży Toyocie do testów nowego silnika… a może to coś więcej?
Centralna Polska - region idealny dla turystyki samochodowej - staje się celem zimowej wyprawy w ramach akcji "Yokohama on Tour"