Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
W oponie Primacy 5 Michelin dąży do zwiększenia żywotności i zmniejszenia wpływu na środowisko.
Michelin odświeża gamę swoich produktów Primacy wprowadzając na rynek nową oponę Primacy 5. Produkt ten ma charakteryzować się zwiększoną żywotnością przy zachowaniu dotychczasowych osiągów na mokrej nawierzchni. Według producenta nowy model Primacy 5 wytrzymuje o 18% większy przebieg, co w praktyce może oznaczać nawet 7000 dodatkowych kilometrów przed wymianą opon.
W odróżnieniu od opon o zwiększonych osiągach jak Pilot Sport 5, S 5 czy Cup 2, model Primacy stworzono z myślą o codziennej jeździe i trwałości w przekroju całego okresu użytkowania. Głębszy (o 10%) niż w poprzednich modelach bieżnik to jedna z głównych zalet Primacy 5 - dzięki niemu droga hamowania na mokrej nawierzchni skróciła się o 4%, co zgodnie z europejskimi normami zagwarantowało Michelinowi ocenę A w tej kategorii.
Michelin nie chwali się porównaniem nowych opon do analogicznych produktów poprzedniej generacji pod względem hałasu i komfortu, ale i tutaj podobno jest poprawa. Powtarzając słowa producenta, “harmonijny układ bloków i lameli bieżnika” sprawia, że Primacy 5 prezentuje doskonały poziom hałasu zewnętrznego i wysoki poziom komfortu.
Zmniejszone o 5% opory toczenia i wydłużony cykl życia produktu przyczyniają się do zmniejszenia wpływu opony Primacy 5 na środowisko o 6%, realizując cele producenta w tym zakresie. Michelin zaznacza, że model ten jest przeznaczony do samochodów osobowych, w tym SUV-ów, niezależnie czy mają one napęd spalinowy, hybrydowy czy elektryczny.
Nowe letnie opony Michelin Primacy 5 są już dostępne w sprzedaży w 64 rozmiarach. W najbliższych miesiącach gama zostanie rozszerzona do 87 rozmiarów.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
W EVO lubimy przygody, a czym, jeśli nie bajeczną podróżą, mogłaby być przygoda na miarę naszego magazynu? Przed Wami test na zawartość genu DEF.
Hybrydy plug-in (PHEV) miały być złotym środkiem między elektrykiem a spalinówką. W praktyce stały się narzędziem do omijania norm emisji CO2
Długo wyczekiwany system Apple CarPlay Ultra debiutuje na pokładzie wszystkich modeli Aston Martina.
BMW planuje wyprodukować 50 egzemplarzy efektownego roadstera Skytop bazującego na M8.
Tajemniczy prototyp Porsche 911 wyróżnia się znacznie poszerzonym tyłem i agresywną aerodynamiką.
Zaprezentowany pierwszy raz w 2019 roku butikowy hipersamochód De Tomaso P72 doczeka się produkcji.
Na drogach pojawiły się nowe, mniej zamaskowane i bardziej agresywne, prototypy Genesis GV60 Magma.
Elektryczna Skoda Enyaq RS w ramach liftingu otrzymała odświeżający design i wzrost wydajności.
Jak zapewnia Chevrolet, wnętrze nowej Corvette C8 zyskało głównie na ergonomii i technologii.
Nowa odsłona popularnej gry wyścigowej z 2014 roku właśnie zyskała pierwszą aktualizację.
Land Rover jako oficjalny partner Dakaru 2026 nie mógł pominąć okazji do posłania w bój Defendera.
Mija prawie połowa roku, a nadal niewiele wiemy o testowanym elektrycznym Porsche Cayman/Boxster.