Centralna Polska - region idealny dla turystyki samochodowej - staje się celem zimowej wyprawy w ramach akcji "Yokohama on Tour"
W oponie Primacy 5 Michelin dąży do zwiększenia żywotności i zmniejszenia wpływu na środowisko.
Michelin odświeża gamę swoich produktów Primacy wprowadzając na rynek nową oponę Primacy 5. Produkt ten ma charakteryzować się zwiększoną żywotnością przy zachowaniu dotychczasowych osiągów na mokrej nawierzchni. Według producenta nowy model Primacy 5 wytrzymuje o 18% większy przebieg, co w praktyce może oznaczać nawet 7000 dodatkowych kilometrów przed wymianą opon.
W odróżnieniu od opon o zwiększonych osiągach jak Pilot Sport 5, S 5 czy Cup 2, model Primacy stworzono z myślą o codziennej jeździe i trwałości w przekroju całego okresu użytkowania. Głębszy (o 10%) niż w poprzednich modelach bieżnik to jedna z głównych zalet Primacy 5 - dzięki niemu droga hamowania na mokrej nawierzchni skróciła się o 4%, co zgodnie z europejskimi normami zagwarantowało Michelinowi ocenę A w tej kategorii.
Michelin nie chwali się porównaniem nowych opon do analogicznych produktów poprzedniej generacji pod względem hałasu i komfortu, ale i tutaj podobno jest poprawa. Powtarzając słowa producenta, “harmonijny układ bloków i lameli bieżnika” sprawia, że Primacy 5 prezentuje doskonały poziom hałasu zewnętrznego i wysoki poziom komfortu.
Zmniejszone o 5% opory toczenia i wydłużony cykl życia produktu przyczyniają się do zmniejszenia wpływu opony Primacy 5 na środowisko o 6%, realizując cele producenta w tym zakresie. Michelin zaznacza, że model ten jest przeznaczony do samochodów osobowych, w tym SUV-ów, niezależnie czy mają one napęd spalinowy, hybrydowy czy elektryczny.
Nowe letnie opony Michelin Primacy 5 są już dostępne w sprzedaży w 64 rozmiarach. W najbliższych miesiącach gama zostanie rozszerzona do 87 rozmiarów.
Centralna Polska - region idealny dla turystyki samochodowej - staje się celem zimowej wyprawy w ramach akcji "Yokohama on Tour"
Odkrywamy, co przyniesie 51. edycja kultowego kalendarza Pirelli, zwanego „The Cal”
Lamborghini Revuelto na okładce piętnastego wydania EVO Magazine – pożegnanie sezonu z superautem!
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
W deszczowych warunkach opony Michelin Pilot Sport S 5 dają kierowcy lepsze osiągi i bezpieczeństwo.
Najlżejszy i najostrzejszy wariant M4 potrafi ukąsić, ale nie uniesie ciężaru znaczka CSL.
Na rynku pojawiają się nowe minivany, ale czołówka pozostaje niezmienna.
Maserati Biturbo/Shamal od Modena Automobili pozwoli ci się wyróżnić wśród licznych restomodów 911.
E-tron GT mimo lat wygląda świetnie. Czy potrzebował więcej mocy?
Elektryczne super-GT o mocy 1000 KM wyznaczy kierunek rozwoju Jaguara. Na razie trwają testy.
Najszybsze Alpine A110 poprawiło się o 20 s względem wersji R. Może stąd cena 265 tys. euro…
Z mocą ponad 850 KM nowe Ferrari 296 VS będzie jedną z najgorętszych premier 2025 roku.
Alpine A390 ma zadebiutować jeszcze w tym roku. Model ten bierze na celownik Polestara i Porsche.
Zgodnie z harmonogramem elektryfikacji, Ferrari zaprezentuje swoje pierwsze EV jeszcze w tym roku.
Dwa Aston Martiny Valkyrie kategorii LMH pojawią się w stawce WEC podczas pełnego sezonu 2025.
Audi znowu miesza w gamie. Seria A6 będzie kontynuowana, zatem RS6 zachowa V8 i napęd quattro.