Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Piąta generacja najlepszej opony Michelina do zastosowań drogowo-sportowych właśnie pojawiła się na rynku.
Już oficjalnie możemy powiedzieć, że Michelin wypuścił na rynek nową oponę z rodziny Pilot Sport o wysokich osiągach. W piątej generacji popularnej serii postawiono nacisk na przyczepność, osiągi na mokrej nawierzchni i trwałość. W tym momencie nowe opony Pilot Sport 5 dostępne są na polskim rynku w 17 rozmiarach, a pozostałe powinny być w sprzedaży od marca. Docelowa rozpiętość gamy tego modelu ma wynosić od 17 do 21 cali.
Przy projektowaniu następcy popularnego modelu Pilot Sport 4 francuski producent skupił się na trwałości opon Pilot Sport 5 o indeksie prędkości Y (do 300 km/h). To kluczowa kwestia dla zredukowania ogólnego śladu węglowego opon, a dla uzyskania odpowiednich osiągów zastosowano w nich technologię MaxTouch Construction. Dzięki takiej technologii opona bardziej równomiernie pracuje podczas hamowania, przyspieszania i skręcania, a to przekłada się na trwałość bieżnika.
“Dynamic Response” - to warstwa hybrydowa z włókien aramidowych i nylonowych dająca lepszą elastyczność opony. Z kolei dla zapewnienia bezkonkurencyjnej przyczepności Michelin opracował mieszankę “Never Slip” opartą o funkcjonalny elastomer nowego typu.
Zarówno Pilot Sport 4 jak i 5 to opony o wysokich osiągach, w których szczególny nacisk położono na hamowanie na mokrej i suchej nawierzchni. Ma w tym pomagać bieżnik w technologii “Dual Sport Tread Design” z wzdłużnymi rowkami odprowadzającymi wodę dla większej trakcji na mokrej drodze (strona wewnętrzna) oraz sztywnymi klockami dla większej przyczepności na suchej drodze (strona zewnętrzna).
Michelin wprowadził jeszcze jedno udogodnienie mające pomóc kierowcom kontrolować stan ich opon - wskaźnik zużycia “Wear2check”. W parze ze znakomitymi osiągami opony Pilot Sport 5 idzie nowatorski design. Matowa, aksamitna mikrotekstura (Premium Touch) powierzchni bocznej opony przypomina pół-wyczynowy model Cup 2 i charakteryzuje się wysoką estetyką w każdych warunkach.
Producent nie podał informacji kiedy możemy spodziewać się jeszcze bardziej usportowionej opony o oznaczeniu Pilot Sport 5S. Jak na razie standardowy model jest dostępny w Europie w 50 rozmiarach (w Polsce 17). Pozostałe rozmiary będą w sprzedaży od marca 2022.
Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Zawarta w nazwie „ochrona”, to niejedyna zaleta folii ochronnych. Sprawdź jak poprawić komfort użytkowania ekranów dotykowych.
„WE RIDE AS ONE” – hasło łączące dziesiątki tysięcy Ducatisti, czyli miłośników marki z Borgo Panigale.
Mazury to wymarzony kierunek na wakacyjną przygodę. Bawiliśmy się fantastycznie.
Inspirowany modelami Carrera 2.7 RS i GT3 RS 4.0 nowy European RS jest ultra-analogowym Porsche 911.
Zmodernizowane wersje dotychczasowego Porsche Cayenne na benzynę pozostaną w ofercie obok nowego EV.
Wykorzystując sztuczki z 765LT McLaren stworzył jeden z najlepszych supersamochodów naszych czasów.
Nabywcy hybrydowego BMW M5 będą mogli dokupić do niego karbonowe dodatki z palety M Performance.
Dwa Aston Martiny Valkyrie kategorii LMH pojawią się w stawce WEC podczas pełnego sezonu 2025.
Następca LaFerrari będzie pomostem między zespołem wyścigowym, a działem drogowym marki Ferrari.
Nowy napęd i liczne poprawki podwozia sprawiły, że 992 Carrera GTS powróciła do optymalnej formy.
Zmiana W12 na V8 plug-in spowoduje, że nowy Flying Spur będzie miał tyle mocy co Panamera Turbo S.
Panamera GTS i Panamera Turbo S E-Hybrid dołączają do gamy nowej generacji limuzyny Porsche.
W gamie Porsche Macan pojawiły się dwa nowe warianty: bazowy model z jednym motorem oraz mocne 4S.
Zmiany w nazewnictwie marki Audi spowodowały, że A4 sedan i kombi będą teraz nosić oznaczenie A5.
Większa moc, lepsze chłodzenie i opony Cup 2R mają zrobić z Mercedesa-AMG GT zabawkę na tor.