Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Morgan oficjalnie ogłosił kiedy poznamy nowego 3 Wheelera napędzanego silnikiem Forda, a przy okazji mamy nowe zdjęcie.
W końcówce poprzedniego roku w ramach zapowiedzi najnowszego modelu Morgana - 3 Wheeler - opublikowano szkice projektowe tego auta. Teraz poznaliśmy datę debiutu - 24 lutego. News opublikowany przez firmę opatrzony jest nowym zdjęciem pokazującym 3 egzemplarze nowego Morgana w różnych konfiguracjach. Producent twierdzi, że nigdy wcześniej nie oferował takiego poziomu personalizacji jak w przypadku nowego 3 Wheelera. Klienci będą mogli skomponować wygląd tego najbardziej ekscentrycznego ze sportowych samochodów na wiele różnorodnych sposobów.
Znamy już niektóre szczegóły techniczne nowego modelu i choć wygląda podobnie, producent zastrzega, że nowy 3 Wheeler jest zbudowany od podstaw. Niektórych pewnie zmartwi fakt, że motocyklowy silnik S&S V2 OHV ustąpi miejsca trzycylindrowej jednostce dostarczanej przez Forda.
Ford ma już spore doświadczenie z turbodoładowanymi jednostkami Ecoboost popularnymi w Fieście czy Focusie, ale dla Morgana będzie dostarczany silnik wolnossący z powodu problemów z upakowaniem wszystkiego w malutkim nadwoziu. Właściwie nawet nie w nadwoziu, bo przecież silnik pracuje z przodu, na zewnątrz kabiny, a to znacząco komplikuje mechanikę.
Morgan opublikował parę zdjęć z testów prototypu, choć przez dość ordynarny kamuflaż przedniej części nie do końca widać jak nowy silnik będzie ułożony. Widać za to kolumny zawieszenia i konstrukcję przedniej osi z podwójnymi wahaczami oraz opony przypominające bardziej przedwojenny motocykl niż nowoczesne auto sportowe.
Reszta nadwozia wygląda bardzo znajomo, zachowano kształt odwróconej wanny i pojedyncze tylne koło motocyklowe. Jedyna różnica, że dolne fartuchy przysłaniają jakby więcej profili podwozia niż w poprzedniku i brakuje bocznych rur wydechowych. Pomimo podobieństw ta generacja 3 Wheelera jest całkowicie nowa i nie ma tu właściwie żadnych części wspólnych z poprzednikiem.
Nie będziemy musieli długo czekać na pełne informacje odnośnie najnowszego Morgana, gdyż dostaniemy je dokładnie 24 lutego.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Pojawiają się przesłanki, że Lamborghini pracuje nad limitowanym hipersamochodem o nazwie Fenomeno.
Elektryczne super-GT o mocy 1000 KM wyznaczy kierunek rozwoju Jaguara. Na razie trwają testy.
Odwiedziliśmy Amerykę, aby przejechać kilka testowych kilometrów w pocisku o mocy 2059 KM.
Innowacyjna technologia silników i rewolucyjne baterie to główne cechy konceptu czterodrzwiowego AMG.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.
Z 1875-konnym V12 w modelu Aurora Zenvo ma ambicje wejść na poziom Koenigsegga. Produkcja w 2026.
BMW opracowało nowy, przyjazny środowisku kompozyt, który może być zastępstwem dla włókna węglowego.
Szlagier Dacii w ostatnich latach nie ma lekko. Czy niedawny lifting i nowe wersje silnikowe umocnią jego pozycję?
VW wreszcie spuszcza ze smyczy Golfa MK8 GTI i prezentuje torowo usposobioną wersję Edition 50.
Z okazji 30. rocznicy zwycięstwa w Le Mans, Lanzante tworzy samochód inspirowany kultowym F1 GTR.
Wersja specjalna Defender Trophy odnosi się do wielkiej tradycji Land Rovera w rajdzie Camel Trophy.
Twórcy Mercedesa CLK GTR i silników Pagani V12 wystartują restomodem Mercedesa 190E Evo II w N24.