Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Brytyjski producent opublikował ciekawe materiały na temat wyglądu Morgana 3 Wheeler.
Morgan opublikował szkice projektowe dające pogląd na temat nowego modelu 3 Wheeler. Potwierdziło się, że nowa generacja w dużej mierze zachowa sylwetkę o kształcie kropli, choć według Morgana zaoferuje sporą różnorodność w personalizacji detali i wykończenia. To naturalny ukłon w stronę klientów na ten wyjątkowo ekscentryczny pojazd.
Znamy już niektóre szczegóły techniczne nowego modelu i choć wygląda podobnie, producent zastrzega, że nowy 3 Wheeler jest zbudowany od podstaw. Niektórych pewnie zmartwi fakt, że motocyklowy silnik S&S V2 OHV ustąpi miejsca trzycylindrowej jednostce dostarczanej przez Forda.
Ford ma już spore doświadczenie z turbodoładowanymi jednostkami Ecoboost popularnymi w Fieście czy Focusie, ale dla Morgana będzie dostarczany silnik wolnossący z powodu problemów z upakowaniem wszystkiego w malutkim nadwoziu. Właściwie nawet nie w nadwoziu, bo przecież silnik pracuje z przodu, na zewnątrz kabiny, a to znacząco komplikuje mechanikę.
Morgan opublikował parę zdjęć z testów prototypu, choć przez dość ordynarny kamuflaż przedniej części nie do końca widać jak nowy silnik będzie ułożony. Widać za to kolumny zawieszenia i konstrukcję przedniej osi z podwójnymi wahaczami oraz opony przypominające bardziej przedwojenny motocykl niż nowoczesne auto sportowe.
Reszta nadwozia wygląda bardzo znajomo, zachowano kształt odwróconej wanny i pojedyncze tylne koło motocyklowe. Jedyna różnica, że dolne fartuchy przysłaniają jakby więcej profili podwozia niż w poprzedniku i brakuje bocznych rur wydechowych. Pomimo podobieństw ta generacja 3 Wheelera jest całkowicie nowa i nie ma tu właściwie żadnych części wspólnych z poprzednikiem.
Więcej informacji pojawi się tuż przed premierą, a zaawansowany etap na jakim są obecnie prototypy podpowiada, że nie potrwa to zbyt długo.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Najmniejszy czterodrzwiowy model Mercedesa debiutuje w swojej trzeciej generacji, na razie jako EV.
Przeznaczona na tor, ale z homologacją drogową, Dallara Stradale zyskała ważne poprawki na 2025 rok.
Porsche 911 zyska kolejne ekscytujące, pożądane wersje o dużym stopniu personalizacji.
Lexus wkracza na europejski rynek z nowym RZ wyposażonym w układ kierowniczy steer-by-wire.
Następna dekada Morgana zaczyna się tu i teraz, od premiery nowego flagowca o nazwie Supersport.
Za mniej więcej dwa lata poznamy elektryczne sportowe Alpine, rywala Porsche Caymana EV.
Oczekiwana elektryczna wersja Maserati MC20 najpewniej w ogóle nie trafi na rynek.
Prace nad elektrycznym sportowym SUV-em od Mercedesa-AMG idą pełną parą. Na celowniku Lotus Eletre.
Trzy lata po debiucie Lotus odświeża ofertę sportowego modelu Emira.
Rodzina modeli A6 ma być dla Audi nowym otwarciem w walce z BMW 5 i Mercedesem klasy E.
Z okazji 30. rocznicy zwycięstwa w Le Mans, Lanzante tworzy samochód inspirowany kultowym F1 GTR.
Nowe normy bezpieczeństwa EuroNCAP będą premiować modele z fizycznymi przyciskami zamiast ekranów.