Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
BMW szykuje głośną premierę na 50. urodziny dywizji M. Do gamy M3 i M4 dołączy wersja specjalna CS.
BMW chyba wyszło z założenia, że pięćdziesiąte urodziny obchodzi się tylko raz, dlatego trzeba to zrobić hucznie. Wszystko wskazuje na to, że 2022 rok będzie naprawdę wyjątkowy dla dywizji M, bo pojawią się w nim takie auta jak M3 Touring, nowe M2 i M4 CSL. Ofensywa nie kończy się w tym miejscu, bo evo dotarło do informacji, że w przygotowaniu są także M3 i M4 CS. Wersje te będą mieć sporo wspólnego z hardkorowym CSL, ale być może M4 CS będzie dostępne tylko z ręczną skrzynią biegów.
Nowe M3 CS najprawdopodobniej pójdzie tą samą ścieżką, co poprzednie modele CS od BMW. Niewielki wzrost mocy, bardziej sportowe nastawy zawieszenia, kuracja odchudzająca i dedykowane detale to sprawdzony przepis BMW na najdroższe modele w gamie M3/M4. Różnica między CS, a CSL miałaby zapewne polegać na systemie przeniesienia napędu. M4 CSL ma być autem dla purystów z napędem wyłącznie na tył, podczas gdy CS-y byłyby wyposażone w adaptacyjny napęd xDrive, dokładnie tak jak M5 CS.
M3 i M4 CS dołączą do innego nowicjusza w gamie - M3 Touring, które według spekulacji będzie zawsze wyposażone w pakiet Competition i napęd xDrive. Wszystkie te auta - M3 CS, M4 CS i M3 Touring - według wielu źródeł wniosą do gamy więcej nowości za sprawą zbliżającego się liftingu przeprowadzanego zwyczajowo w połowie cyklu rynkowego danej generacji. Sporo powinno się zmienić we wnętrzu auta, gdzie ma się pojawić kokpit podobny do BMW i4 z dużymi, dotykowymi ekranami.
Wraz z M3 CS pojawi się towarzyszący mu model M4 CS, ale nadwozie nie będzie jedyną cechą różniącą oba te auta. M3 CS pozostanie tym spokojniejszym wariantem, podczas gdy M4 CS dostanie bardziej radykalną dietę, manualną skrzynię i karbonowo-ceramiczne hamulce. Stworzy się z niego coś w rodzaju M4 CSL, ale w wersji lite. Technicznym problemem z wdrożeniem manualnej skrzyni do M4 CS jest ograniczony moment obrotowy jaki ta skrzynia może przenieść. Podwójnie doładowana 3-litrowa, rzędowa szóstka będzie musiała pozostać w specyfikacji podobnej do podstawowego modelu M3 jaki jest oferowany np. w Polsce. Silnik w tej wersji ma 480 KM i 550 Nm, czyli 30 KM i aż 100 Nm mniej niż wariant Competition z automatem i napędem xDrive.
Oba nowe warianty serii 3 i 4 pojawią się na rynku w momencie nieprawdopodobnej hossy całej marki BMW M. W tym momencie bawarski producent lawinowo wprowadza na rynek nowe modele o wysokich osiągach (i wysokich marżach), o których wie, że ich "termin przydatności" jest krótki, a dostępność będzie ograniczona.
Na pytanie o nowe modele M rzecznik prasowy odpowiedział: "BMW nie udziela komentarzy na temat przyszłych produktów". Zaznaczył jednak, że wszelkie przyszłe samochody M będą produkowane w ściśle ograniczonej liczbie egzemplarzy.
Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Zawarta w nazwie „ochrona”, to niejedyna zaleta folii ochronnych. Sprawdź jak poprawić komfort użytkowania ekranów dotykowych.
„WE RIDE AS ONE” – hasło łączące dziesiątki tysięcy Ducatisti, czyli miłośników marki z Borgo Panigale.
Mazury to wymarzony kierunek na wakacyjną przygodę. Bawiliśmy się fantastycznie.
Inspirowany modelami Carrera 2.7 RS i GT3 RS 4.0 nowy European RS jest ultra-analogowym Porsche 911.
Zmodernizowane wersje dotychczasowego Porsche Cayenne na benzynę pozostaną w ofercie obok nowego EV.
Wykorzystując sztuczki z 765LT McLaren stworzył jeden z najlepszych supersamochodów naszych czasów.
Nabywcy hybrydowego BMW M5 będą mogli dokupić do niego karbonowe dodatki z palety M Performance.
Dwa Aston Martiny Valkyrie kategorii LMH pojawią się w stawce WEC podczas pełnego sezonu 2025.
Następca LaFerrari będzie pomostem między zespołem wyścigowym, a działem drogowym marki Ferrari.
Nowy napęd i liczne poprawki podwozia sprawiły, że 992 Carrera GTS powróciła do optymalnej formy.
Zmiana W12 na V8 plug-in spowoduje, że nowy Flying Spur będzie miał tyle mocy co Panamera Turbo S.
Panamera GTS i Panamera Turbo S E-Hybrid dołączają do gamy nowej generacji limuzyny Porsche.
W gamie Porsche Macan pojawiły się dwa nowe warianty: bazowy model z jednym motorem oraz mocne 4S.
Zmiany w nazewnictwie marki Audi spowodowały, że A4 sedan i kombi będą teraz nosić oznaczenie A5.
Większa moc, lepsze chłodzenie i opony Cup 2R mają zrobić z Mercedesa-AMG GT zabawkę na tor.