Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Zestaw głowic od Swindon Powertrain umożliwia właścicielom Porsche 964 i 993 ciekawą konwersję.
Według Porsche nowe 911 S/T to najlepsze drogowe 911 w historii, ale wyspecjalizowane w tuningu 911 firmy być może mają inne zdanie na ten temat. Zainteresowanie ekskluzywnymi restomodami na bazie 911 w stylu Singera czy Theon Design wydaje się nie słabnąć. Na fali tego nurtu firma Swindon Powertrain opracowała specjalny zestaw tuningowy silnika przeznaczony do “wiatrakowych” Porsche.
Brytyjczycy stworzyli głowice retrofit dopasowane do silników 911 generacji 964 i 993, dzięki którym jednostki te są w stanie kręcić się nawet do 12 000 obr./min. Główną zasługę mają w tym zrewidowane elementy napędu rozrządu oraz przemodelowane kanały powietrzne. Pod warunkiem, że reszta silnika zostanie dostosowana do przyjęcia takiego potencjału, otwiera to drogę do stworzenia prawdziwie unikalnego 911 chłodzonego powietrzem.
Porsche zaprojektowało silniki 964 i 993 jako jednostki z dwoma zaworami na cylinder, za to głowice od Swindon Powertrains mają po cztery zawory na cylinder. Same zawory są odpowiednio mniejsze i wykonane z tytanu, co umożliwia wkręcanie się na wyższe obroty bez zwiększania naprężeń na dźwigienki zaworowe.
Oprócz podniesienia limitera obrotów zestaw zapewnia znacznie lepszy obieg powietrza i spalin w kanałach poprzez podwojenie liczby zaworów. Specjaliści ze Swindon obliczyli poprawę przepływu wlotowego i wylotowego na odpowiednio 40 i 60 procent względem serii. Wykonane z lotniczego stopu aluminium głowice od Swindon Powertrains są lżejsze od seryjnych o 3,5 kg każda.
W zestawie znajdują się wszystkie niezbędne komponenty wymagane do montażu nowych głowic cylindrów, takie jak sprężyny zaworowe, gumki, podkładki, popychacze i wałki rozrządu, a także nowy zestaw pokryw zaworów. Swindon Powertrain może również dostarczyć niestandardowe tłoki, aby w pełni wykorzystać potencjał nowych głowic, wraz z portami wlotowymi i unikalnymi profilami krzywek dostosowanymi do specyfikacji silnika i jego przeznaczenia. Swindon Powertrain oferuje roczną gwarancję na każdy zestaw zmodernizowanych głowic, a cena takiego zestawu wynosi niecałe 30 tysięcy funtów plus VAT.
Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Zawarta w nazwie „ochrona”, to niejedyna zaleta folii ochronnych. Sprawdź jak poprawić komfort użytkowania ekranów dotykowych.
„WE RIDE AS ONE” – hasło łączące dziesiątki tysięcy Ducatisti, czyli miłośników marki z Borgo Panigale.
Mazury to wymarzony kierunek na wakacyjną przygodę. Bawiliśmy się fantastycznie.
Inspirowany modelami Carrera 2.7 RS i GT3 RS 4.0 nowy European RS jest ultra-analogowym Porsche 911.
Zmodernizowane wersje dotychczasowego Porsche Cayenne na benzynę pozostaną w ofercie obok nowego EV.
Wykorzystując sztuczki z 765LT McLaren stworzył jeden z najlepszych supersamochodów naszych czasów.
Nabywcy hybrydowego BMW M5 będą mogli dokupić do niego karbonowe dodatki z palety M Performance.
Dwa Aston Martiny Valkyrie kategorii LMH pojawią się w stawce WEC podczas pełnego sezonu 2025.
Następca LaFerrari będzie pomostem między zespołem wyścigowym, a działem drogowym marki Ferrari.
Nowy napęd i liczne poprawki podwozia sprawiły, że 992 Carrera GTS powróciła do optymalnej formy.
Zmiana W12 na V8 plug-in spowoduje, że nowy Flying Spur będzie miał tyle mocy co Panamera Turbo S.
Panamera GTS i Panamera Turbo S E-Hybrid dołączają do gamy nowej generacji limuzyny Porsche.
W gamie Porsche Macan pojawiły się dwa nowe warianty: bazowy model z jednym motorem oraz mocne 4S.
Zmiany w nazewnictwie marki Audi spowodowały, że A4 sedan i kombi będą teraz nosić oznaczenie A5.
Większa moc, lepsze chłodzenie i opony Cup 2R mają zrobić z Mercedesa-AMG GT zabawkę na tor.