Był F1, P1 i teraz jest… W1. Zadaniem nowego McLarena jest rywalizacja z hipersamochodem Ferrari.
Fastline kolejny raz dołącza do licytacji WOŚP, i jak zawsze na najwyższych obrotach.
Fastline Racing Academy licytuje odkąd istnieje! Przez ostatnie lata udało im się zebrać sporą sumę złotych medali i serduszek... Coroczna licytacja RaceTaxi, tym razem jest wyjątkowa, bo w Lamborghini Huracan Super Trofea EVO II, 620 konnej niehomologowanej fabrycznej wyścigówce, którą w tym roku Mariusz Miękoś będzie walczył o podium w wyścigach Lamborghini Super Trofeo.
Race Taxi – wspólny przejazd po torze! Mariusz to człowiek, w którego żyłach płynie wysokooktanowa benzyna, a jego auta napędza testosteron i adrenalina. Wielokrotny Mistrz Wyścigowych Samochodowych Mistrzostw Polski, Wice Mistrz Europy Porsche GT3 Cup Challenge, 5cio krotny utytułowany uczestnik legendarnego maratonu 24h Dubai Race. Założyciel Fastline Racing Academy, w której dzieli się swoim doświadczeniem z torów całego świata, ucząc innych kierowców szybkiej i skutecznej jazdy sportowej.
Kto z nas nie chciałby poczuć tych emocji? No właśnie. To pytanie warto zadać sobie całkowicie na serio, bo dzięki nim możliwość zgłębiania sekretów motosportowych u boku mistrza kierownicy jest możliwa też i dla Ciebie.
Poczuj prawdziwe „racing experience”, towarzysząc Mariuszowi w przejeździe prawdziwym potworem: jego specjalnie przygotowanym Lamborghini Huracan Super Trofeo EVO II. Czeka na Ciebie 5 pełnych ekstremalnych emocji okrążeń na torze, podczas których poczujesz moc 620 KM ukrytych pod maską tego wspaniałego auta. A na zakończenie otrzymasz pamiątkowe zdjęcie oraz album o sukcesach Mariusz Miękoś Racing i Fastline Racing Academy z autografem i dedykacją!
Tym razem finał dotyczy wszystkich, i młodych, i starszych, dla których Fundacja zbiera fundusze na walkę z sepsą. Szansą na uratowanie im życia jest szybkie rozpoznanie i zakup najnowocześniejszego sprzętu na świecie. Hasło 31. Finału to „Żyj zdrowo w zdrowym świecie” - Fastline dołącza i na najwyższych obrotach zbiera pieniądze do WOŚP’owej puszki! Ich największe licytacje zebrały po około 20 000 zł aktualnie przez najbliższe 7 dni trwać będzie kolejna!
Był F1, P1 i teraz jest… W1. Zadaniem nowego McLarena jest rywalizacja z hipersamochodem Ferrari.
Maro Engel raz jeszcze zasiadł za kierownicą hypercara AMG z silnikiem F1 i ustanowił czas 6:29,09.
Ducati Multistrada Pikes Peak V4 ocieka sportem, dzięki wprowadzonym innowacjom i nowemu zawieszeniu Öhlins.
Czytelnicy wybierają cel, my ruszamy w drogę – te proste zasady zmieniły się dla nas w wymarzoną przygodę.
Zrodzone z marzeń – to określenie doskonale opisuje najwyższej klasy inwestycje tworzone przez Archicom Collection.
992.2 GT3 może mieć tylne fotele z Isofixem, ale kluczowy w nim jest wolnossący bokser z manualem.
Wygląda na to, że Toyota testuje nowego halo-cara przeznaczonego na drogi i do wyścigów.
Zaprezentowana jako koncept w 2023 roku Honda Prelude weszła w fazę testów drogowych.
Nadjeżdża najmocniejsze drogowe Ferrari w historii. Czy flagowe F80 będzie lepsze niż McLaren W1?
Według producenta RML P39 z dużą przewagą pokona obecne 911 GT3 RS na torze Nürburgring.
Szef GM Mark Reuss osobiście rozpędził nową 1079-konną Corvette ZR1 do jej prędkości maksymalnej.
Alpine zaprezentowało kolejny prototyp Alpenglow, tym razem z wodorowym V6 twin turbo o mocy 750 KM.
Najnowszy elektryczny crossover Renault wprost nawiązuje do “czwórki” z 1961 roku.
Większa moc, większy docisk, większa cena; na salonie w Paryżu debiutuje nowe Alpine A110 R Ultime.
Limitowany DB12 Goldfinger powstał z okazji sześciu dekad współpracy Aston Martina z Jamesem Bondem.
Na salonie w Paryżu debiutują dwa nowe modele Mini John Cooper Works - Hatch i crossover Aceman.