BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Fastline kolejny raz dołącza do licytacji WOŚP, i jak zawsze na najwyższych obrotach.
Fastline Racing Academy licytuje odkąd istnieje! Przez ostatnie lata udało im się zebrać sporą sumę złotych medali i serduszek... Coroczna licytacja RaceTaxi, tym razem jest wyjątkowa, bo w Lamborghini Huracan Super Trofea EVO II, 620 konnej niehomologowanej fabrycznej wyścigówce, którą w tym roku Mariusz Miękoś będzie walczył o podium w wyścigach Lamborghini Super Trofeo.
Race Taxi – wspólny przejazd po torze! Mariusz to człowiek, w którego żyłach płynie wysokooktanowa benzyna, a jego auta napędza testosteron i adrenalina. Wielokrotny Mistrz Wyścigowych Samochodowych Mistrzostw Polski, Wice Mistrz Europy Porsche GT3 Cup Challenge, 5cio krotny utytułowany uczestnik legendarnego maratonu 24h Dubai Race. Założyciel Fastline Racing Academy, w której dzieli się swoim doświadczeniem z torów całego świata, ucząc innych kierowców szybkiej i skutecznej jazdy sportowej.
Kto z nas nie chciałby poczuć tych emocji? No właśnie. To pytanie warto zadać sobie całkowicie na serio, bo dzięki nim możliwość zgłębiania sekretów motosportowych u boku mistrza kierownicy jest możliwa też i dla Ciebie.
Poczuj prawdziwe „racing experience”, towarzysząc Mariuszowi w przejeździe prawdziwym potworem: jego specjalnie przygotowanym Lamborghini Huracan Super Trofeo EVO II. Czeka na Ciebie 5 pełnych ekstremalnych emocji okrążeń na torze, podczas których poczujesz moc 620 KM ukrytych pod maską tego wspaniałego auta. A na zakończenie otrzymasz pamiątkowe zdjęcie oraz album o sukcesach Mariusz Miękoś Racing i Fastline Racing Academy z autografem i dedykacją!
Tym razem finał dotyczy wszystkich, i młodych, i starszych, dla których Fundacja zbiera fundusze na walkę z sepsą. Szansą na uratowanie im życia jest szybkie rozpoznanie i zakup najnowocześniejszego sprzętu na świecie. Hasło 31. Finału to „Żyj zdrowo w zdrowym świecie” - Fastline dołącza i na najwyższych obrotach zbiera pieniądze do WOŚP’owej puszki! Ich największe licytacje zebrały po około 20 000 zł aktualnie przez najbliższe 7 dni trwać będzie kolejna!
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Więcej jest teraz supersamochodów V12 niż aut miejskich. Do tego grona zamierza dołączyć Garagisti.
Temerario ma wysokoobrotowe V8 i trzy e-motory, ale czy technologia nie pozbawiła go duszy Lambo?
Porsche testuje poszerzony i wyposażony w ogromne skrzydło prototyp Tacyana. Pytanie tylko po co?
Może nie wygląda, ale to całkiem nowy Ariel Atom. Stanowi ogromny krok naprzód względem poprzednika.
Nowe Ducati V4 RS: Diavel i Multistrada w numerowanych seriach. Styl, lekkość i osiągi inspirowane MotoGP.
Analogue Automotive prezentuje projekt na bazie Elise z podobnym podejściem do lekkości jak w GMA.
W Europie póki co nie zobaczymy GR Yarisa z dodatkowym pakietem aero. To opcja tylko na Japonię.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Najmocniejsze Lamborghini w historii! Fenomeno 2025 z V12 i hybrydą ma 1080 KM, osiąga 350 km/h i powstanie tylko 29 egzemplarzy.
McLaren 750S JC96 – 61 egzemplarzy tylko dla Japonii. Limitowana edycja upamiętnia zwycięstwo McLarena F1 GTR w JGTC 1996.
Do katalogu części historycznych Toyoty dołączyły bloki i głowice do jednostki 4A-GE.
Lukę w gamie powstałą po wycofaniu linii SF90 Ferrari wypełnia nowym modelem 849 Testarossa.
Technologia T-Hybrid posłużyła Porsche do stworzenia najmocniejszego cywilnego 911 w historii.
Niby to tylko kolejny elektryczny SUV, ale realnie iX3 to początek nowej strategii produktowej BMW.