Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Na bazie wyścigowych doświadczeń Pirelli stworzyło nową oponę drogową o pół-wyczynowym profilu.
Opony Pirelli P Zero z rodziny Trofeo są popularnym wyborem wśród wszystkich tych, którzy użytkują swoje samochody także w warunkach torowych. Teraz włoski producent zaprezentował nową odsłonę tych opon o jeszcze bardziej ekstremalnej charakterystyce.
Nowy model Trofeo RS, początkowo oferowany jako opona OE w kilku modelach aut, daje jeszcze lepsze osiągi niż poprzedni wariant Trofeo R, dzięki zastosowaniu technologii wypracowanych w sportach motorowych.
Trofeo RS to najbardziej ekstremalna opona drogowa w arsenale Pirelli. Ten semi-slick jest ewolucją opony Trofeo R, ale o zwiększonej wytrzymałości i lepszych osiągach na suchej nawierzchni. Nowy model zaprojektowano tak, aby utrzymać ten sam poziom osiągów nawet po kilku sesjach jazdy torowej na limicie przyczepności. Jest to zasługa nowej, wieloskładnikowej mieszanki inspirowanej sportami motorowymi. Ponadto opona Trofeo RS ma być bardziej przewidywalna na gorszych nawierzchniach oraz podczas deszczu.

Nowy wzór bieżnika pozwala na precyzyjne dostrojenie opony do wymagań konkretnego modelu samochodu, uwzględniając charakterystykę prowadzenia i rozkład masy auta, co ma znaczenie dla składu mieszanki. W przypadku nowego Pagani Utopia, Pirelli zdecydowało się na specjalną mieszankę tylko dla tylnej osi, aby zapewnić użyteczność na drodze bez uszczerbku dla osiągów na torze. Virtual Geometry Development pozwala Pirelli opracowywać opony na zamówienie również w świecie wirtualnym, dopracowując profile i powierzchnię styku przed stworzeniem pierwszych fizycznych prototypów.
Podczas gdy opona Trofeo R od początku była dostępna w otwartej sprzedaży, nowy model Trofeo RS będzie dostępny tylko jako wyposażenie na pierwszy montaż w niektórych samochodach seryjnych. Wśród nich jest m.in. Pagani Utopia i Ford Mustang Dark Horse. Z tego powodu model Trofeo R będzie nadal produkowany w wybranych rozmiarach, a Trofeo RS zostanie wprowadzony na rynek akcesoriów w późniejszym terminie.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Nie GT R i nie Black Series - nowy torowy Mercedes-AMG nazywa się Track Sport i już rozpoczął testy.
Dwurotorowy silnik Wankla jest elementem nowego typu napędu PHEV do przyszłych modeli Mazdy.
Novitec prezentuje pakiet modyfikacji do Ferrari 12Cilindri obejmujący stronę wizualną i techniczną.
Wyjątkowy Mercedes 190E 2.3-16 trafi pod młotek. Pierwszym właścicielem był sam Ayrton Senna.
Prelude powraca jako zgrabne coupe z wydajnym napędem hybrydowym i sportowym charakterem.
Chery świętuje w Polsce dostarczenie 5-milionowego auta i prezentuje dwa nowe modele – Tiggo 4 HEV oraz Tiggo 9 PHEV.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Rolls-Royce świętuje 100 lat Phantoma limitowaną, wyjątkową edycją Centenary Private Collection.
Między Macana 4S i Turbo Porsche wprowadza nowy wariant GTS o typowo sportowym charakterze.
Dział projektów specjalnych Ferrari przedstawia SC40 - one-off jawnie inspirowany kultowym F40.
Stylowy SUV Alfy Romeo przeszedł lifting obejmujący wygląd, wyposażenie i technologie pokładowe.
Cupra jeszcze nie żegna się z silnikiem 2.5 TFSI i przywraca model Formentor VZ5 do czasowej oferty.