Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Neue Klasse EV to platforma, na której będą oparte wszystkie BMW przyszłości, od SUV-ów do iM3.
BMW pracuje nad diametralną zmianą kursu jeśli chodzi o design i technologię stosowaną w swoich samochodach. Linia elektrycznych modeli Neue Klasse ma się zacząć pojawiać na rynku począwszy od roku 2025. Koncept Vision Neue Klasse - prekursor nowej serii 3 - został już zaprezentowany, ale sfotografowany prototyp nowego SUV-a daje nam kolejne wskazówki czego możemy się spodziewać po produkcyjnych modelach tej linii.
Ten średniej wielkości SUV prawdopodobnie będzie elektrycznym następcą X3. Powinien być jednym z pierwszych modeli linii Neue Klasse, debiutującym niedługo po nowej serii 3. Jak już informowaliśmy w ostatnich dniach, następstwem debiutu serii 3 Neue Klasse będzie elektryczny wariant BMW M3 oznaczony prawdopodobnie jako iM3.
Pod kamuflażem prototypu przebijają się linie i detale charakterystyczne dla konceptu Neue Klasse. Przedni pas podzielono na dwie części, z których każda mieści zespół reflektorów. Proporcje i mocno pochylona przednia szyba przypominają raczej BMW iX niż bardziej konwencjonalne X3, ale SUV Neue Klasse będzie miał kilka ukłonów w stronę tradycji - w tym podcięcie Hofmeistera w bocznej tylnej szybie.
Architektura EV tworzona właśnie przez BMW będzie się wyróżniać zestawem innowacyjnych rozwiązań wydajnościowych wynikających z zastosowania technologii eDrive szóstej generacji. Silniki elektryczne zostaną zoptymalizowane pod kątem masy, oporów toczenia i zarządzania ciepłem, aby uzyskać większy zasięg. Opracowano też nowe okrągłe ogniwa akumulatorowe o większej gęstości energii. W porównaniu do obecnych BMW, prędkość ładowania i zasięg poprawią się nawet o 30 procent.
W środku Niemcy szykują kompletnie nowy interfejs systemu iDrive pokazywany na podszybiu, co producent nazwał BMW Panoramic Vision. Na niskoprofilowym wyświetlaczu ciągnącym się przez cały kokpit tuż pod linią przedniej szyby będą się wyświetlały treści dotyczące mediów, nawigacji i parametrów jazdy. System ten będzie współpracował z wyświetlaczem head-up oraz klasycznym ekranem dotykowym pośrodku deski rozdzielczej. BMW zamierza jeszcze mocniej rozwinąć swojego asystenta głosowego jako alternatywną formę obsługi poszczególnych funkcji samochodu.
Ten konkretny SUV z linii Neue Klasse powinien zadebiutować na rynku w 2025 roku. Później w ciągu dwóch lat BMW chce wypuścić kolejne sześć aut opartych na tej samej platformie.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Pagani pozbawiło swój klejnot koronny dachu i dodało opcję manualnej skrzyni. Hipersamochód idealny?
Podkręcony silnik Hondy Type R wystarcza, aby nowy Atom 4RR miał więcej mocy niż potężny Atom V8.
Tylko pozornie model ten jest elektryczną wersją udanego HR-V.
Przywiązani do klasycznego furgonu z Niemiec mogą nie znaleźć wspólnego języka z T7. I nie chodzi tu o to, co oferuje.
DBX nie miał dobrych początków, ale zdaje się, że wkracza na odpowiednią ścieżkę.
Debiutuje poliftowe Porsche 911 992 w wersji AWD oraz z nadwoziem Targa.
Nowa nazwa, odświeżony design i wnętrze - Ferrari Amalfi ma być nowym bazowym GT w miejsce Romy.
Pojawiają się przesłanki, że Lamborghini pracuje nad limitowanym hipersamochodem o nazwie Fenomeno.
Elektryczne super-GT o mocy 1000 KM wyznaczy kierunek rozwoju Jaguara. Na razie trwają testy.
Odwiedziliśmy Amerykę, aby przejechać kilka testowych kilometrów w pocisku o mocy 2059 KM.
Innowacyjna technologia silników i rewolucyjne baterie to główne cechy konceptu czterodrzwiowego AMG.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.