Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Większość z nas przygodę z motoryzacją zaczęła z czasopismem w ręku. Czasy te wracają.
Adam Kornacki to redaktor naczelny polskiego wydania magazynu EVO, ale przede wszystkim pasjonat motoryzacji oraz doświadczony dziennikarz motoryzacyjny. Swoją drogę zawodową rozpoczął jeszcze w latach 90. XX wieku, właśnie w jednym z tytułów motoryzacyjnych, jako chłopak, który "wychodził" w redakcji szansę na napisaniu kilku artykułów. To rozpoczęło drogę Adama do bycia dziś jednym z najbardziej cenionych dziennikarzy branżowych na rynku z gigantycznym gronem odbiorców i fanów.
W podcaście Moto Stories opowiada m.in. o swoich początkach, ale przede wszystkim o tym, jak dziś tworzy się magazyn motoryzacyjny i kto to robi. Zdradza też dlaczego EVO jest wyjątkowe i skąd wziął się pomysł stworzenia nowego tytułu tego typu w Polsce w czasach powszechnie uważanych za nie najlepsze dla prasy. Prowadzący wraz z rozmówcą rozwodzą się także nad tematem kultu niektórych z magazynów oraz tego, co dzisiaj znaczy papier w ręku oraz jak postrzegany jest czytelnik klasycznego medium w dobie cyfryzacji oraz szybkich form serwowanych w sieci. Adam Kornacki odpowiada w rozmowie na liczne pytania, zachęcając też m.in. do traktowania prasy jako okoliczności do odetchnięcia od codziennego pędu i możliwości odpoczynku przede wszystkim dla oczu. Do odsłuchu zapraszają prowadzący - Patryk Mikiciuk, Łukasz Kamiński i Kacper Majdan. Partnerem tego wydania podcastu realizowanego przez Voice House jest EVO Magazine Polska.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Od wielu miesięcy Toyota testuje zamaskowane coupe w stylu GT z silnikiem V8. Co to właściwie jest?
Po wielu miesiącach zapowiedzi Hyundai wypuszcza swój drugi sportowy model z napędem elektrycznym.
Zbliża się premiera nowego Cayenne. Po raz pierwszy model ten będzie oferowany także jako EV.
Rimac Nevera R to nowy najszybciej przyspieszający samochód świata z 24 rekordami na koncie.
Aston Martin Vantage S kryje sporo detali, dzięki którym może zaciekawić klientów na Ferrari Amalfi.
Pagani pozbawiło swój klejnot koronny dachu i dodało opcję manualnej skrzyni. Hipersamochód idealny?
Podkręcony silnik Hondy Type R wystarcza, aby nowy Atom 4RR miał więcej mocy niż potężny Atom V8.
Tylko pozornie model ten jest elektryczną wersją udanego HR-V.
Przywiązani do klasycznego furgonu z Niemiec mogą nie znaleźć wspólnego języka z T7. I nie chodzi tu o to, co oferuje.
DBX nie miał dobrych początków, ale zdaje się, że wkracza na odpowiednią ścieżkę.
Debiutuje poliftowe Porsche 911 992 w wersji AWD oraz z nadwoziem Targa.
Nowa nazwa, odświeżony design i wnętrze - Ferrari Amalfi ma być nowym bazowym GT w miejsce Romy.