BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Polski klient ekskluzywnych marek zmienia się, tak jak zmienia się to, co rynek mu oferuje.
Na polskich drogach widzimy coraz więcej wspaniałych samochodów, zarówno luksusowych, jak i sportowych. Często są to limitowane edycje, należące do coraz śmielej przebierających w ofertach rynkowych kolekcjonerów. O tym jak zmienia się polski klient na ekskluzywne pojazdy z prowadzącymi podcast Moto Stories rozmawia Maksymilian Fus, zarządzający w Polsce takimi markami jak Aston Martin, McLaren i Rolls-Royce. Brytyjskie ikony są w stanie sprostać dziś wszystkim zachciankom majętnych miłośników motoryzacji, niezależnie od segmentu czy gustu. Rozmówca opowiada o nietuzinkowych pojazdach tworzonych specjalnie dla polskich klientów, odnosi się też do zmian w ich świadomości podczas konfigurowania wymarzonych pojazdów.
Rozmowa pełna jest anegdot, wewnętrznych danych importera oraz ciekawostek związanych nie tylko z typowym nabywcą samochodu marzeń, ale także modelu tego typu klienta oraz rodzajów jego zachcianek. W podcaście zwrócono uwagę także na coraz śmielsze decyzje dotyczące aut klasycznych, kilkudziesięcioletnich oraz pomysłach na użytkowanie wybieranych pojazdów. Czy wszyscy eksploatują je w ten sam sposób? Czy przebieg może być elementem spekulacyjnym? Co robią klienci by nie tracić na nabywanych przez siebie samochodach? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą wraz z gościem Patryk Mikiciuk, Łukasz Kamiński i Kacper Majdan. Partnerem wydania podcastu realizowanego przez Voice House jest EVO Magazine Polska.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Więcej jest teraz supersamochodów V12 niż aut miejskich. Do tego grona zamierza dołączyć Garagisti.
Temerario ma wysokoobrotowe V8 i trzy e-motory, ale czy technologia nie pozbawiła go duszy Lambo?
Porsche testuje poszerzony i wyposażony w ogromne skrzydło prototyp Tacyana. Pytanie tylko po co?
Może nie wygląda, ale to całkiem nowy Ariel Atom. Stanowi ogromny krok naprzód względem poprzednika.
Nowe Ducati V4 RS: Diavel i Multistrada w numerowanych seriach. Styl, lekkość i osiągi inspirowane MotoGP.
Analogue Automotive prezentuje projekt na bazie Elise z podobnym podejściem do lekkości jak w GMA.
W Europie póki co nie zobaczymy GR Yarisa z dodatkowym pakietem aero. To opcja tylko na Japonię.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Najmocniejsze Lamborghini w historii! Fenomeno 2025 z V12 i hybrydą ma 1080 KM, osiąga 350 km/h i powstanie tylko 29 egzemplarzy.
McLaren 750S JC96 – 61 egzemplarzy tylko dla Japonii. Limitowana edycja upamiętnia zwycięstwo McLarena F1 GTR w JGTC 1996.
Do katalogu części historycznych Toyoty dołączyły bloki i głowice do jednostki 4A-GE.
Lukę w gamie powstałą po wycofaniu linii SF90 Ferrari wypełnia nowym modelem 849 Testarossa.
Technologia T-Hybrid posłużyła Porsche do stworzenia najmocniejszego cywilnego 911 w historii.
Niby to tylko kolejny elektryczny SUV, ale realnie iX3 to początek nowej strategii produktowej BMW.