Zamów czwarte wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Polski klient ekskluzywnych marek zmienia się, tak jak zmienia się to, co rynek mu oferuje.
Na polskich drogach widzimy coraz więcej wspaniałych samochodów, zarówno luksusowych, jak i sportowych. Często są to limitowane edycje, należące do coraz śmielej przebierających w ofertach rynkowych kolekcjonerów. O tym jak zmienia się polski klient na ekskluzywne pojazdy z prowadzącymi podcast Moto Stories rozmawia Maksymilian Fus, zarządzający w Polsce takimi markami jak Aston Martin, McLaren i Rolls-Royce. Brytyjskie ikony są w stanie sprostać dziś wszystkim zachciankom majętnych miłośników motoryzacji, niezależnie od segmentu czy gustu. Rozmówca opowiada o nietuzinkowych pojazdach tworzonych specjalnie dla polskich klientów, odnosi się też do zmian w ich świadomości podczas konfigurowania wymarzonych pojazdów.
Rozmowa pełna jest anegdot, wewnętrznych danych importera oraz ciekawostek związanych nie tylko z typowym nabywcą samochodu marzeń, ale także modelu tego typu klienta oraz rodzajów jego zachcianek. W podcaście zwrócono uwagę także na coraz śmielsze decyzje dotyczące aut klasycznych, kilkudziesięcioletnich oraz pomysłach na użytkowanie wybieranych pojazdów. Czy wszyscy eksploatują je w ten sam sposób? Czy przebieg może być elementem spekulacyjnym? Co robią klienci by nie tracić na nabywanych przez siebie samochodach? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą wraz z gościem Patryk Mikiciuk, Łukasz Kamiński i Kacper Majdan. Partnerem wydania podcastu realizowanego przez Voice House jest EVO Magazine Polska.
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
V12 to moc, dźwięk i prestiż. Sprawdzamy które marki są wciąż wierne dwunastocylindrowym silnikom.
Giulia SWB Zagato to unikalny projekt Alfy Romeo stworzony na 100-lecie współpracy obu marek.
Według najnowszych informacji od Forda nowy Mustang w najmocniejszej wersji przekroczy 500 KM.
Czy Zonda po 23 latach wciąż ma “to coś”? Sprawdzamy jeżdżąc prywatną Zondą F Horacio Paganiego.
Średni model w gamie Range Rovera zyskał niezbędne aktualizacje technologii i kosmetykę zewnętrzną.
Wyścigowy Glickenhaus 007 właśnie zyskał wersję drogową przeznaczoną dla klientów indywidualnych.
Fastline kolejny raz dołącza do licytacji WOŚP, i jak zawsze na najwyższych obrotach.
Wersja specjalna GranTurismo PrimaSerie ma także uhonorować 75 lat produkcji dużych GT od Maserati.
Podwozie Caymana GT4 RS posłużyło do stworzenia współczesnej interpretacji klasycznego Porsche 356.
Najnowsza Kia EV6 to duży, elektryczny crossover, ale pod literami GT kryje się prawdziwa petarda.
BMW zaprezentowało nowe M3 CS - model który dołączy do znakomitych poprzedników: M2 CS i M5 CS.
Polestar 2 po modernizacji ma aż 476 KM i potrafi pokonać do 636 km na jednym ładowaniu.
Trzecie Porsche Cayenne sprawdza się w roli dużego SUV-a, ale niektóre wersje nie są godne polecenia.
Najtańsze GT Ferrari to jednak dalej Ferrari - Portofino M posiada naprawdę mało słabych punktów.
V12 to moc, dźwięk i prestiż. Sprawdzamy które marki są wciąż wierne dwunastocylindrowym silnikom.
Alpine A110 nie przestaje nas zadziwiać, a w wersji S ten mały gokart jest jeszcze lepszy.