Zamów najnowsze wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Producenci pokazują, że mimo końca pewnej ery, tworzą auta godne pożądania
Ostatnie lata, bo już nawet nie miesiące przyzwyczaiły nas do tego, że słyszymy o hybrydowych lub nawet elektrycznych wersjach aut marzeń, a sami producenci zapowiadają momenty kluczowe w swojej historii. “Zaprzestajemy produkcji pojazdów spalinowych od 2025 roku” - wybrzmiewa coraz częściej i coraz śmielej. Regulacje unijne są nieubłagane, ale w dobie tych kontrowersyjnych, choć nieuniknionych zmian, są na rynku jeszcze propozycje, które są w stanie poruszyć serce petrolheada, nie kosztując jednocześnie kilku walizek pieniędzy.
Prowadzący podcast MotoStories przyglądają się ostatnim premierom oraz zapowiedziom samochodów, które dążą “klasyczną” ścieżką, jaką znaliśmy jeszcze kilka lat temu. Nie unikają jednak rozmów o ciekawych samochodach elektrycznych, koncentrując się mimo to w szczególności na propozycjach spalinowych. Rodzinny Volkswagen Multivan, cabriolet Lexusa, czy niemal wyczynowe Porsche? W tym nagraniu Patryk Mikiciuk, Łukasz Kamiński i Kacper Majdan przybliżą słuchaczom kilka propozycji z różnych segmentów, nawet jeśli w teorii wydają się mało interesujące. Partnerem tego wydania podcastu realizowanego przez Voice House jest EVO Magazine Polska.
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Ustępująca zima sprzyja planowaniu motoryzacyjnych eskapad. Dokąd zabierzemy Was w tym roku?
Czy testowanie i recenzowanie nowych modeli samochodów to praca marzeń? A może praca jak każda inna? Pora spojrzeć na życie redaktora EVO od kuchni.
Podstawowy Mercedes-AMG GT 43 ma pod maską dwulitrowe serce o mocy 422 KM.
Elektryczny Taycan przeszedł kurację w dziale GT. Efekt to najmocniejsze seryjne Porsche w historii.
W sierpniu pierwsi brytyjscy klienci odbiorą kluczyki do elektrycznych roadsterów MG Cyberster.
OCTA będzie najszybszym i najdzielniejszym w terenie Defenderem w historii.
Ustępująca zima sprzyja planowaniu motoryzacyjnych eskapad. Dokąd zabierzemy Was w tym roku?
Druga generacja Modelu 3 Performance ma tak dobre osiągi, że w przyszłości może konkurować z BMW M3.
Czy testowanie i recenzowanie nowych modeli samochodów to praca marzeń? A może praca jak każda inna? Pora spojrzeć na życie redaktora EVO od kuchni.
Jeszcze w tym roku w salonach Lamborghini zawita Urus SE z napędem plug-in o mocy 800 KM.
Po latach zapowiedzi wreszcie jest - klasa G z napędem elektrycznym w swojej finalnej formie.
Seria 4 w wersji Gran Coupe oraz elektryczne i4 przeszły niewielkie odświeżenie designu i wnętrza.
Najtańsze BMW i4 ma mniejszą baterię, mniej mocy i kosztuje 259 tysięcy. Czy warto go wybrać?
Koncern JLR opublikował zdjęcia z testów pierwszego w historii elektrycznego Range Rovera.
Od roku modelowego 2024 Aston Martin DBX dostanie nowe wnętrze inspirowane nowym Vantage.
Najlepsze rzeczy z Cayenne Turbo GT poprzedniej generacji znalazły drugie życie w nowym Cayenne GTS.