Zamów najnowsze wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Producenci pokazują, że mimo końca pewnej ery, tworzą auta godne pożądania
Ostatnie lata, bo już nawet nie miesiące przyzwyczaiły nas do tego, że słyszymy o hybrydowych lub nawet elektrycznych wersjach aut marzeń, a sami producenci zapowiadają momenty kluczowe w swojej historii. “Zaprzestajemy produkcji pojazdów spalinowych od 2025 roku” - wybrzmiewa coraz częściej i coraz śmielej. Regulacje unijne są nieubłagane, ale w dobie tych kontrowersyjnych, choć nieuniknionych zmian, są na rynku jeszcze propozycje, które są w stanie poruszyć serce petrolheada, nie kosztując jednocześnie kilku walizek pieniędzy.
Prowadzący podcast MotoStories przyglądają się ostatnim premierom oraz zapowiedziom samochodów, które dążą “klasyczną” ścieżką, jaką znaliśmy jeszcze kilka lat temu. Nie unikają jednak rozmów o ciekawych samochodach elektrycznych, koncentrując się mimo to w szczególności na propozycjach spalinowych. Rodzinny Volkswagen Multivan, cabriolet Lexusa, czy niemal wyczynowe Porsche? W tym nagraniu Patryk Mikiciuk, Łukasz Kamiński i Kacper Majdan przybliżą słuchaczom kilka propozycji z różnych segmentów, nawet jeśli w teorii wydają się mało interesujące. Partnerem tego wydania podcastu realizowanego przez Voice House jest EVO Magazine Polska.
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Mariusz Miękoś pokonuje Grzegorza Grzybowskiego w pierwszym wyścigu sezonu 2023 Wyścigowych Samochodowych Polski.
Nevera ma 1914 KM i mimo napędu elektrycznego zaliczamy go do czołówki "prawdziwych" samochodów.
Najbardziej ekstremalne Lamborghini Huracán okazuje się najbardziej użyteczne i sprawia dużo frajdy.
Otwieramy sezon razem z najwspanialszymi kąskami nieprzeciętnej motoryzacji.
Z okazji okrągłej rocznicy założenia firmy słynna tarcza Porsche otrzymała nowy design.
Golf R stał się mocniejszy niż kiedykolwiek - nowa limitowana do 333 sztuk wersja ma równo 333 KM.
Włoski startup chce wypuścić dwa nowe modele EV. Jeden z nich będzie konkurował z Porsche Taycan.
Dział SVO stworzył szybszą i bardziej muskularną wersję Range Rovera Sport z motorem V8.
Porsche przygotowuje lekką, ekstremalną pochodną GT3 Touring inspirowaną dawnym modelem 911 ST.
Mariusz Miękoś pokonuje Grzegorza Grzybowskiego w pierwszym wyścigu sezonu 2023 Wyścigowych Samochodowych Polski.
Od dekad nie ma konkurencji i jest synonimem braku konieczności udowadniania czegokolwiek. Od teraz - z nienachalną personalizacją.
Od sezonu 2026 zielone bolidy Aston Martina będą wyposażone w kompletne układy napędowe Hondy.
Ledwo poznaliśmy nowe BMW M2, a już w fazie testów jest jego wersja rozwojowa CS.
Do walki z Bentleyem i Ferrari Aston Martin wystawia nowy model DB12 o mocy 680 KM.
Po 50 latach produkcji Caterham Seven wkracza w zupełnie nieznany sobie obszar bezemisyjnego napędu.
Nowa seria 5 ma bliźniaka w postaci elektrycznej limuzyny i5 M60, której moc przekracza 600 KM.