Maro Engel raz jeszcze zasiadł za kierownicą hypercara AMG z silnikiem F1 i ustanowił czas 6:29,09.
Mulliner to wersja specjalna dla klientów, którym zwykły Continental GT wydaje się zbyt pospolity.
Ciężko sobie wyobrazić sytuację, w której Bentley Continental GT może być jeszcze bardziej luksusowy. Ten pięknie wykończony Gran Tourer jest zbudowany z fanatyczną dbałością o detale, większą niż cokolwiek od Ferrari, Maserati czy Aston Martina. Jeśli jednak znajdą się klienci, którym zabraknie odrobiny wysmakowania, Bentley wprowadza na rynek opcję oznaczoną jako Mulliner. Pakiet jest analogiczny dla Continentala GT, kabrioletu GTC i limuzyny Flying Spur i zawiera więcej rzemieślniczych elementów wykończenia i nowe opcje personalizacji.
Wizualnie rozpoznacie wersję Mulliner po nowej kratce grilla o wzorze diamentu oraz chromowanym elementom dolnych wlotów powietrza i końcówek wydechu (choć te ostatnie mogą być także czarne). Mulliner dostał też unikalne 22-calowe felgi z kapselkami pozostającymi zawsze w optymalnej pozycji.
Kabina Continentala Mulliner została wzbogacona o dywany z głębokim włosiem i dedykowane dla tej wersji hafty na ręcznie szytych fotelach z kontrastującymi lamówkami. Standardowo model ten ma w fotelach system korekty postawy, który minimalizuje zmęczenie podczas jazdy, a tapicerka ma nowy wzór w romby.
We wnętrzu Mullinera ręcznie wykonane detale mieszają się z najnowszą technologią pokładową. Jest między innymi LED-owy panel zegarów z dedykowanymi grafikami i obrotowy ekran centralny, który za dotknięciem przycisku może ustąpić miejsca trzem tradycyjnym analogowym wskaźnikom.
Paleta kolorystyczna jest w zasadzie nieograniczona. Podstawowa ma 101 barw lakieru do wyboru, ale Bentley może też stworzyć zupełnie nowy odcień na specjalne zamówienie, albo wykorzystać jeden z historycznych kolorów. Wnętrze może mieć jeden z 15 kolorów podstawowych i 11 kolorów dodatkowych. Poza tym klienci wybierają wśród 11 materiałów dekoracyjnych, które można łączyć w dwutonowe wzory.
Pod tą warstwą ultra luksusowego wykończenia spoczywa napęd Ultra Performance Hybrid generujący systemowo 782 KM i 1000 Nm z jednostki 4.0 V8 połączonej z motorem elektrycznym. Nowy Continental potrafi pokonać bezemisyjnie do 80 km i rozpędzić się aż do 335 km/h.
Cennik Bentleya Continental GT Mulliner nie jest w tym momencie znany. Z pewnością model ten jest droższy niż Speed, którego cena zaczyna się od 1,3 mln zł.
Maro Engel raz jeszcze zasiadł za kierownicą hypercara AMG z silnikiem F1 i ustanowił czas 6:29,09.
Ducati Multistrada Pikes Peak V4 ocieka sportem, dzięki wprowadzonym innowacjom i nowemu zawieszeniu Öhlins.
Czytelnicy wybierają cel, my ruszamy w drogę – te proste zasady zmieniły się dla nas w wymarzoną przygodę.
Włoski hot hatch na bazie Fiata 500 miał długie i owocne życie, ale nadszedł czas pożegnania.
Maro Engel raz jeszcze zasiadł za kierownicą hypercara AMG z silnikiem F1 i ustanowił czas 6:29,09.
Nowoczesne coupe Caterhama z elektryczną technologią Yamahy zakończy proces rozwojowy w 2025 r.
Mulliner to wersja specjalna dla klientów, którym zwykły Continental GT wydaje się zbyt pospolity.
RS5 następnej generacji zastąpi jednocześnie modele RS4 Avant i RS5 Sportback.
McLaren zapowiada premierę nowego hipersamochodu W1 - duchowego następcy F1 i P1.
Nasilają się plotki o powrocie na rynek Nissana Silvia opartego o elektryczną architekturę Alpine.
Toyota testuje Corollę GR na Nürburgringu, co wywołało lawinę spekulacji o przyszłości tego modelu.
Firma CNC Motorsport podjęła się stworzenia nowych Fordów Sierra RS500 Cosworth wyścigowej grupy A.
Szybki coupe-crossover A390 będzie drugim modelem w elektrycznym portfolio marki Alpine.
Technologia sześciosuwowa Porsche to szansa na zwiększenie mocy silnika przy zmniejszeniu emisji.
Ducati Multistrada Pikes Peak V4 ocieka sportem, dzięki wprowadzonym innowacjom i nowemu zawieszeniu Öhlins.
Na potrzeby serii Australian Supercars Toyota zamontuje w Suprze jednostkę 5.0 V8 2UR-GSE Lexusa.