Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Mulliner to wersja specjalna dla klientów, którym zwykły Continental GT wydaje się zbyt pospolity.
Ciężko sobie wyobrazić sytuację, w której Bentley Continental GT może być jeszcze bardziej luksusowy. Ten pięknie wykończony Gran Tourer jest zbudowany z fanatyczną dbałością o detale, większą niż cokolwiek od Ferrari, Maserati czy Aston Martina. Jeśli jednak znajdą się klienci, którym zabraknie odrobiny wysmakowania, Bentley wprowadza na rynek opcję oznaczoną jako Mulliner. Pakiet jest analogiczny dla Continentala GT, kabrioletu GTC i limuzyny Flying Spur i zawiera więcej rzemieślniczych elementów wykończenia i nowe opcje personalizacji.
Wizualnie rozpoznacie wersję Mulliner po nowej kratce grilla o wzorze diamentu oraz chromowanym elementom dolnych wlotów powietrza i końcówek wydechu (choć te ostatnie mogą być także czarne). Mulliner dostał też unikalne 22-calowe felgi z kapselkami pozostającymi zawsze w optymalnej pozycji.
Kabina Continentala Mulliner została wzbogacona o dywany z głębokim włosiem i dedykowane dla tej wersji hafty na ręcznie szytych fotelach z kontrastującymi lamówkami. Standardowo model ten ma w fotelach system korekty postawy, który minimalizuje zmęczenie podczas jazdy, a tapicerka ma nowy wzór w romby.
We wnętrzu Mullinera ręcznie wykonane detale mieszają się z najnowszą technologią pokładową. Jest między innymi LED-owy panel zegarów z dedykowanymi grafikami i obrotowy ekran centralny, który za dotknięciem przycisku może ustąpić miejsca trzem tradycyjnym analogowym wskaźnikom.
Paleta kolorystyczna jest w zasadzie nieograniczona. Podstawowa ma 101 barw lakieru do wyboru, ale Bentley może też stworzyć zupełnie nowy odcień na specjalne zamówienie, albo wykorzystać jeden z historycznych kolorów. Wnętrze może mieć jeden z 15 kolorów podstawowych i 11 kolorów dodatkowych. Poza tym klienci wybierają wśród 11 materiałów dekoracyjnych, które można łączyć w dwutonowe wzory.
Pod tą warstwą ultra luksusowego wykończenia spoczywa napęd Ultra Performance Hybrid generujący systemowo 782 KM i 1000 Nm z jednostki 4.0 V8 połączonej z motorem elektrycznym. Nowy Continental potrafi pokonać bezemisyjnie do 80 km i rozpędzić się aż do 335 km/h.
Cennik Bentleya Continental GT Mulliner nie jest w tym momencie znany. Z pewnością model ten jest droższy niż Speed, którego cena zaczyna się od 1,3 mln zł.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Studio Italdesign wkrótce zaprezentuje nowy projekt inspirowany kultowym japońskim supersamochodem.
Małgorzata Bańka i Leszek Możdżer zaprezentowali album „Będę drżała” w galerii Archicom Collection w Warszawie.
Mercedes chwali się własną wizją mobilności… w postaci steampunkowego konceptu rodem z filmu sci-fi.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Ferrari przedstawiło szczegóły nowej autorskiej platformy dedykowanej do samochodów elektrycznych.
Niemiecki Capricorn debiutuje na rynku hipersamochodów z 900-konnym 01 stworzonym wspólnie z Zagato.
Na szczyt oferty Aston Martina DB12 wskakuje nowy model S oferujący 700 KM i garść stylowych detali.
35 lat temu rynkiem supersamochodów wstrząsnęła Honda NSX. Po latach ponownie odkrywamy jej uroki.
W nowym elektrycznym Porsche Cayenne większą powierzchnię wnętrza pokrywają ekrany niż skóra.
Niezależnie czy to prototyp Toyoty czy Lexusa LFR, Japończycy nie zwalnia tempa rozwoju tego modelu.
Niemiecka inżynieria z włoskim designem i drzwiami “gullwing” - taki ma być hipersamochód od Zagato.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.