Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Mulliner to wersja specjalna dla klientów, którym zwykły Continental GT wydaje się zbyt pospolity.
Ciężko sobie wyobrazić sytuację, w której Bentley Continental GT może być jeszcze bardziej luksusowy. Ten pięknie wykończony Gran Tourer jest zbudowany z fanatyczną dbałością o detale, większą niż cokolwiek od Ferrari, Maserati czy Aston Martina. Jeśli jednak znajdą się klienci, którym zabraknie odrobiny wysmakowania, Bentley wprowadza na rynek opcję oznaczoną jako Mulliner. Pakiet jest analogiczny dla Continentala GT, kabrioletu GTC i limuzyny Flying Spur i zawiera więcej rzemieślniczych elementów wykończenia i nowe opcje personalizacji.
Wizualnie rozpoznacie wersję Mulliner po nowej kratce grilla o wzorze diamentu oraz chromowanym elementom dolnych wlotów powietrza i końcówek wydechu (choć te ostatnie mogą być także czarne). Mulliner dostał też unikalne 22-calowe felgi z kapselkami pozostającymi zawsze w optymalnej pozycji.
Kabina Continentala Mulliner została wzbogacona o dywany z głębokim włosiem i dedykowane dla tej wersji hafty na ręcznie szytych fotelach z kontrastującymi lamówkami. Standardowo model ten ma w fotelach system korekty postawy, który minimalizuje zmęczenie podczas jazdy, a tapicerka ma nowy wzór w romby.
We wnętrzu Mullinera ręcznie wykonane detale mieszają się z najnowszą technologią pokładową. Jest między innymi LED-owy panel zegarów z dedykowanymi grafikami i obrotowy ekran centralny, który za dotknięciem przycisku może ustąpić miejsca trzem tradycyjnym analogowym wskaźnikom.
Paleta kolorystyczna jest w zasadzie nieograniczona. Podstawowa ma 101 barw lakieru do wyboru, ale Bentley może też stworzyć zupełnie nowy odcień na specjalne zamówienie, albo wykorzystać jeden z historycznych kolorów. Wnętrze może mieć jeden z 15 kolorów podstawowych i 11 kolorów dodatkowych. Poza tym klienci wybierają wśród 11 materiałów dekoracyjnych, które można łączyć w dwutonowe wzory.
Pod tą warstwą ultra luksusowego wykończenia spoczywa napęd Ultra Performance Hybrid generujący systemowo 782 KM i 1000 Nm z jednostki 4.0 V8 połączonej z motorem elektrycznym. Nowy Continental potrafi pokonać bezemisyjnie do 80 km i rozpędzić się aż do 335 km/h.
Cennik Bentleya Continental GT Mulliner nie jest w tym momencie znany. Z pewnością model ten jest droższy niż Speed, którego cena zaczyna się od 1,3 mln zł.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Długo wyczekiwany system Apple CarPlay Ultra debiutuje na pokładzie wszystkich modeli Aston Martina.
BMW planuje wyprodukować 50 egzemplarzy efektownego roadstera Skytop bazującego na M8.
Tajemniczy prototyp Porsche 911 wyróżnia się znacznie poszerzonym tyłem i agresywną aerodynamiką.
Zaprezentowany pierwszy raz w 2019 roku butikowy hipersamochód De Tomaso P72 doczeka się produkcji.
Na drogach pojawiły się nowe, mniej zamaskowane i bardziej agresywne, prototypy Genesis GV60 Magma.
Elektryczna Skoda Enyaq RS w ramach liftingu otrzymała odświeżający design i wzrost wydajności.
Jak zapewnia Chevrolet, wnętrze nowej Corvette C8 zyskało głównie na ergonomii i technologii.
Nowa odsłona popularnej gry wyścigowej z 2014 roku właśnie zyskała pierwszą aktualizację.
Land Rover jako oficjalny partner Dakaru 2026 nie mógł pominąć okazji do posłania w bój Defendera.
Mija prawie połowa roku, a nadal niewiele wiemy o testowanym elektrycznym Porsche Cayman/Boxster.
Nowe AMG GT wygląda dobrze, ale jego długoterminowa wartość będzie zależała od sukcesu filmu “F1”.
Nowy Singer oprócz wyjątkowej jakości zawiera odrobinę wyścigowego know-how Red Bulla i Coswortha.