BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Seria 4 w wersji Gran Coupe oraz elektryczne i4 przeszły niewielkie odświeżenie designu i wnętrza.
Trzy lata po rynkowym debiucie aktualnego BMW serii 4 Gran Coupe oraz elektrycznego i4 producent wprowadza do tych modeli niewielkie zmiany. Lifting jest bardzo kosmetyczny i obejmuje wygląd zewnętrzny obu modeli oraz ich wykończenie wewnętrzne. Rozszerzyła się także oferta dostępnych konfiguracji.
Fani tego modelu zauważą między innymi nowe matowe wykończenie przedniego grilla oraz nieco zmienione przednie reflektory i tylne lampy, ale na ogół wygląd obu modeli serii 4 nie uległ zmianie. Do konfiguratora wprowadzono dwie nowe barwy lakieru - Cape York Green oraz Fire Red - jak również kilka nowych wzorów felg w rozmiarach 19 i 20 cali.
W środku standardowe linie stylistyczne nowej serii 4 będą miały dwuramienną kierownicę. Tylko z pakietem M Sport w standardzie będzie sportowa kierownica trójramienna z czerwonym znacznikiem na godzinie 12 oraz płaskim dołem. W samochodach spalinowych będą montowane łopatki przy kierownicy do ręcznej obsługi 8-biegowego automatu.
Kokpit serii 4 Gran Coupe/i4 nadal będzie złożony z dwóch ekranów pod zakrzywioną taflą szkła, ale tym razem będzie można zamówić dodatkowo joystick sterujący systemem iDrive wykonany ze szkła CraftedClarity. Co ciekawe, nowe warianty serii 4 zostaną z oprogramowaniem iDrive 8.5 zamiast nowszego 9. W standardzie jest obsługa głosowa, head-up z rozszerzoną rzeczywistością i zdalny dostęp do wybranych funkcji auta z poziomu smartfona. Poza tym w elektrycznym i4 poprawiono działanie planera podróży zintegrowanego z nawigacją satelitarną.
Układy napędowe serii 4 Gran Coupe pozostaną bez najmniejszych zmian. Gama spalinowych Gran Coupe zaczyna się od 184-konnego 420i, a kończy na sześciocylindrowym 374-konnym M440i z napędem na wszystkie koła xDrive. Nadal można też wybierać wśród silników wysokoprężnych - BMW oferuje wersje 420d (190 KM) z napędem na tył lub obie osie, a także wariant 430d xDrive (286 KM). Polskie ceny odświeżonych BMW nie są jeszcze znane.
Tymczasem w i4 pojawiła się nowa odmiana xDrive40, czyli dotychczasowe eDrive40 z napędem na wszystkie koła. Moc tego modelu wynosi 401 KM, a zasięg ma się mieścić między 444, a 548 km. Pozostałe warianty bez zmian: gamę otwiera model eDrive35 (286 KM), potem jest eDrive40 (340 KM), a na szczycie gamy M50 o mocy 544 KM z dwóch silników.
Pierwsze dostawy BMW serii 4 Gran Coupe oraz i4 po modernizacji zaplanowano na lipiec tego roku.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Więcej jest teraz supersamochodów V12 niż aut miejskich. Do tego grona zamierza dołączyć Garagisti.
Temerario ma wysokoobrotowe V8 i trzy e-motory, ale czy technologia nie pozbawiła go duszy Lambo?
Porsche testuje poszerzony i wyposażony w ogromne skrzydło prototyp Tacyana. Pytanie tylko po co?
Może nie wygląda, ale to całkiem nowy Ariel Atom. Stanowi ogromny krok naprzód względem poprzednika.
Nowe Ducati V4 RS: Diavel i Multistrada w numerowanych seriach. Styl, lekkość i osiągi inspirowane MotoGP.
Analogue Automotive prezentuje projekt na bazie Elise z podobnym podejściem do lekkości jak w GMA.
W Europie póki co nie zobaczymy GR Yarisa z dodatkowym pakietem aero. To opcja tylko na Japonię.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Najmocniejsze Lamborghini w historii! Fenomeno 2025 z V12 i hybrydą ma 1080 KM, osiąga 350 km/h i powstanie tylko 29 egzemplarzy.
McLaren 750S JC96 – 61 egzemplarzy tylko dla Japonii. Limitowana edycja upamiętnia zwycięstwo McLarena F1 GTR w JGTC 1996.
Do katalogu części historycznych Toyoty dołączyły bloki i głowice do jednostki 4A-GE.
Lukę w gamie powstałą po wycofaniu linii SF90 Ferrari wypełnia nowym modelem 849 Testarossa.
Technologia T-Hybrid posłużyła Porsche do stworzenia najmocniejszego cywilnego 911 w historii.
Niby to tylko kolejny elektryczny SUV, ale realnie iX3 to początek nowej strategii produktowej BMW.