Test zimowej opony Yokohama Advan Winter V907 w alpejskich warunkach. Sprawdzamy zachowanie na śniegu oraz na mokrym i suchym asfalcie.
Nowe Ducati V4 RS: Diavel i Multistrada w numerowanych seriach. Styl, lekkość i osiągi inspirowane MotoGP.
Podczas Grand Prix San Marino i Rimini Ducati zaprezentowało nową gamę RS – Diavel V4 RS oraz Multistradę V4 RS. Premiera odbyła się na torze im. Marco Simoncellego w Misano, gdzie Marc Márquez i Pecco Bagnaia zaprezentowali motocykle w spektakularny sposób, kończąc widowiskowy film prezentacyjny pojedynkiem na torze.

Nowa linia RS powstała z myślą o pasjonatach marki, którzy oczekują perfekcji w każdym detalu, najwyższych osiągów i bezkompromisowego stylu. Motocykle produkowane w numerowanych seriach łączą technologię z MotoGP, ekskluzywne komponenty oraz lekkie materiały, takie jak tytan i włókno węglowe. Sercem modeli jest silnik Desmosedici Stradale 1103 cm³ z desmodromicznym rozrządem i zapłonem Twin Pulse – jednocześnie elastyczny przy niskich i średnich obrotach oraz dziki i bezkompromisowy przy wysokich. To jednostka, której brzmienie wydechu i charakter są natychmiast rozpoznawalne.

Nazwa Diavel zawsze była synonimem brutalnego przyspieszenia. Nowa wersja V4 RS przesuwa tę granicę jeszcze dalej – 182 KM i sprint 0–100 km/h w zaledwie 2,52 sekundy czynią go najszybciej przyspieszającym motocyklem produkcyjnym Ducati. Wyposażony w przeciwbieżny wał korbowy, zawieszenie Öhlins, jednostronny aluminiowy wahacz, hamulce z Panigale V4 oraz kute felgi, Diavel V4 RS oferuje unikalne połączenie ekscytujących osiągów i designerskiego stylu. Nowy projekt Centro Stile Ducati wyróżniają elementy z włókna węglowego i dedykowane logo RS, które pojawia się m.in. w animacji ekranu startowego. Motocykl jest też lżejszy o 3 kg w stosunku do standardowego Diavela V4.

Multistrada V4 RS, pierwszy raz zaprezentowana w 2023 roku, powraca w jeszcze bardziej dopracowanej formie. To najbardziej sportowa i wyrafinowana Multistrada w historii. Pod jej karbonowym i tytanowym szkieletorem pracuje silnik Desmosedici Stradale o mocy 180 KM, suchym sprzęgle i sportowym tłumiku Akrapovič. Całość uzupełnia zawieszenie Öhlins Smart EC 2.0, nowe kute felgi, lekki akumulator litowo-jonowy i tylna rama pomocnicza z tytanu, przystosowana do kufra centralnego. Elektronika została wzbogacona o Ducati Vehicle Observer – algorytm rodem z MotoGP, który dodatkowo poprawia efektywność podwozia i bezpieczeństwo jazdy. Dzięki temu Multistrada V4 RS zachowuje idealny balans pomiędzy sportowym charakterem a komfortem dalekich podróży. Całość uzupełnia ekskluzywne malowanie RS, liczne detale z włókna węglowego oraz system hamulcowy z Cornering ABS i większą tylną tarczą (280 mm).

Zarówno Diavel V4 RS, jak i Multistrada V4 RS będą dostępne w numerowanych egzemplarzach, co dodatkowo podkreśla ich ekskluzywny charakter. Multistrada V4 RS objęta jest programem 4Ever Ducati – czteroletnią gwarancją bez limitu kilometrów.
Diavel V4 RS to muskularny power cruiser, nastawiony na brutalne przyspieszenia i bezkompromisowy styl. Multistrada V4 RS to sportowo-turystyczny motocykl, oferujący z jednej strony komfort podróży, a z drugiej osiągi rodem z toru wyścigowego.
Oba motocykle korzystają z silnika Desmosedici Stradale V4 o pojemności 1103 cm³, wywodzącego się bezpośrednio z MotoGP. Silnik ma rozrząd desmodromiczny i zapłon Twin Pulse, oferując płynność w niskim zakresie i sportowy charakter przy wysokich obrotach.
Diavel V4 RS osiąga 182 KM i rozpędza się od 0 do 100 km/h w zaledwie 2,52 sekundy. To najszybciej przyspieszający motocykl drogowy w historii Ducati.
Tak. Multistrada V4 RS zachowuje wszystkie atuty rodziny Multistrada – wygodną pozycję i komfort jazdy – jednocześnie oferując najbardziej sportowe osiągi i elektronikę w historii tej serii.
Najważniejsze nowości to Ducati Vehicle Observer – algorytm stworzony na bazie doświadczeń z MotoGP – oraz zawieszenie Öhlins Smart EC 2.0, Cornering ABS i lekka rama pomocnicza z tytanu.
Tak, ale w limitowanych, numerowanych seriach. To oznacza, że każdy egzemplarz będzie posiadał swój unikatowy numer produkcyjny.
Model objęty jest programem 4Ever Ducati, czyli czteroletnią gwarancją bez limitu kilometrów.
Test zimowej opony Yokohama Advan Winter V907 w alpejskich warunkach. Sprawdzamy zachowanie na śniegu oraz na mokrym i suchym asfalcie.
Nowe projekty wokół klasycznych aut w Europie i Polsce. Community, emocje i kultura zamiast konkursów i inwestycji
Unikatowe auta, supercary, klasyki i ikony motorsportu wracają na PGE Narodowy. Odkryj nową edycję Wystawy Castrol Ikony Motoryzacji.
Kalendarz Pirelli 2026 „Elements” Sundsbø to filmowa opowieść o żywiołach, naturze i emocjach redefiniujących „The Cal”.
Poddana fabrycznej renowacji Carrera GT składa hołd zwycięzcom 1970 24h Le Mans w Porsche 917.
Tylko 10 lojalnych klientów Rimaca dostało przywilej nabycia dedykowanej Nevery R Founder’s Edition.
Silniki i skrzynie biegów BMW już od 25 lat stanowią podstawę napędów wszystkich modeli Morgana.
Nowoczesne powłoki ceramiczne, folie PPF i innowacyjne rozwiązania Ceramic Pro chronią lakier, zmieniają wygląd auta i podkreślają jego styl.
Test zimowej opony Yokohama Advan Winter V907 w alpejskich warunkach. Sprawdzamy zachowanie na śniegu oraz na mokrym i suchym asfalcie.
Testujemy GAC Hyptec HT – elektrycznego SUV-a z Chin, który stawia na komfort, jakość i dojrzały styl.
Nowe projekty wokół klasycznych aut w Europie i Polsce. Community, emocje i kultura zamiast konkursów i inwestycji
Sezon 2026 Formuły 1 będzie pierwszym dla Audi jako samodzielnego producenta, a ambicje są ogromne.
F.A. “Butzi” Porsche - twórca sylwetki 911 - został uhonorowany w edycji specjalnej modelu GT3.
Nie tylko AMG i Porsche, ale także Bentley Continental GT stał się obiektem zainteresowania Brabusa.
MSO i brytyjska artystka Nat Bowen stworzyli McLarena 750S pokrytego innowacyjną warstwą lakieru.
Projekty takie jak G90 Wingback Concept Genesis mają podkreślić sportowe aspiracje marki Genesis.