Zamów najnowsze wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Trzecie wydanie EVO Magazine to po raz kolejny gratka dla miłośników nietuzinkowej motoryzacji!
Jego okładkę zdobi klasyka gatunku od kilku już dekad pożądana przez każdego petrolhead’a - Porsche 911 w odmianie GT3. Sprawdzamy jak wersja ta zmieniała się na przestrzeni przeszło 20 lat oraz co niesie najnowsza jej odsłona.
Dla miłośników starszych ikon mamy tytułowych „plakatowych playboyów” - jesienne, podwarszawskie wietrzenie Ferrari Testarossa oraz Lamborghini Countach. Wolisz amerykańskie gwiazdy klasycznego kina? W filmowej scenerii spotykamy ze sobą trzy wielkoekranowe charaktery - Mustanga, Challengera oraz Impalę SS.
Na bok jednak głośne silniki, bo na scenę nowej odsłony EVO wchodzi Maserati 3500 GTi, którym jedziemy na konkurs elegancji oraz najświeższy Rolls-Royce Phantom, którym przemierzamy drogę z Łotwy do Warszawy. Redaktor naczelny swoim surowym okiem spogląda na Mercedesa-Maybacha GLS, topiąc się w luksusach tylnych foteli oraz zasiadając za jego kierownicą.
Młodzi gniewni polubią rywalizację aut z niemal bliźniaczym sercem - Toyotę GR Suprę oraz BMW M240i. EVO odsłania także liczne polskie wątki w historii marki Aston Martin, kulisy pracy Pawła Sudoła - polskiego droniarza z bogatym portfolio, szczegóły nadchodzących sezonów wyścigów długodystansowych, przebieg naszej autorskiej celebracji 50-lecia BMW M podczas europejskiej wycieczki oraz sposób na wejście w posiadanie prawdziwych sportowych ikon, które jeszcze przez chwilę mogą być naprawdę atrakcyjne cenowo.
Tradycyjnie nasi felietoniści: Gosia Rdest, Maciej Wisławski, Kajetan Kajetanowicz, Adam Małysz i Marcin Mroziewicz przedstawią ciekawostki, przemyślenia czy historie z własnego życia. Czym w świetle klasycznego Citroena DS jest nowe DS 9? Co zaoferuje klientom pierwsze podniesione, czteroosobowe Ferrari Purosangue? Czy elektryczny Mercedes-AMG EQS to godny rywal dla spalinowej klasy S? I wreszcie kto wygra redakcyjny pojedynek w wyścigowych Porsche na torze Silesia Ring? O tym wszystkim przeczytacie w najnowszym wydaniu EVO Magazine, które właśnie trafiło do sprzedaży.
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Mariusz Miękoś pokonuje Grzegorza Grzybowskiego w pierwszym wyścigu sezonu 2023 Wyścigowych Samochodowych Polski.
Nevera ma 1914 KM i mimo napędu elektrycznego zaliczamy go do czołówki "prawdziwych" samochodów.
Najbardziej ekstremalne Lamborghini Huracán okazuje się najbardziej użyteczne i sprawia dużo frajdy.
Otwieramy sezon razem z najwspanialszymi kąskami nieprzeciętnej motoryzacji.
Potężny pickup, który za nic ma sobie grawitację vs. równie gibka, ale jednak kobieta. Czy dogadają się ze sobą na 1000 km asfaltów, pól i bezdroży?
Zazwyczaj półśrodki typu X-Line cz Y-pakiet bywają mocnym nadużyciem ze strony producentów. Hyundai wybrał własną drogę.
Z okazji 75. urodzin Porsche samo sobie sprawiło prezent - elektryczny hipersamochód nowej generacji.
Na stulecie wyścigu 24h Le Mans Alpine przygotowało limitowaną edycję specjalną modelu A110 R.
Caterham chce zacząć erę napędów EV od zgrabnego sportowego coupe o współczesnej sylwetce.
Tesla Plaid ponownie jest najszybszym samochodem seryjnym z napędem elektrycznym na Nürburgringu.
Wzmocnione torowe SF90 otrzyma najbardziej agresywną aerodynamikę w historii drogowych Ferrari.
Nowy hypercar Bugatti ma być znacznie bardziej ekstremalny niż pozostałe modele z silnikiem W16.
Z okazji okrągłej rocznicy założenia firmy słynna tarcza Porsche otrzymała nowy design.
Golf R stał się mocniejszy niż kiedykolwiek - nowa limitowana do 333 sztuk wersja ma równo 333 KM.
Włoski startup chce wypuścić dwa nowe modele EV. Jeden z nich będzie konkurował z Porsche Taycan.
Dział SVO stworzył szybszą i bardziej muskularną wersję Range Rovera Sport z motorem V8.