Znajdź informacje o wybranym aucie
Reklama

O czym przeczytasz w najnowszym EVO magazine?

Trzecie wydanie EVO Magazine to po raz kolejny gratka dla miłośników nietuzinkowej motoryzacji!

Redakcja EVO

autor: Redakcja Evo

3 listopada 2022
Trzecie wydanie EVO magazine
5

Jego okładkę zdobi klasyka gatunku od kilku już dekad pożądana przez każdego petrolhead’a - Porsche 911 w odmianie GT3. Sprawdzamy jak wersja ta zmieniała się na przestrzeni przeszło 20 lat oraz co niesie najnowsza jej odsłona.

Prenumerata magazynu EVO

Dla miłośników starszych ikon mamy tytułowych „plakatowych playboyów” - jesienne, podwarszawskie wietrzenie Ferrari Testarossa oraz Lamborghini Countach. Wolisz amerykańskie gwiazdy klasycznego kina? W filmowej scenerii spotykamy ze sobą trzy wielkoekranowe charaktery - Mustanga, Challengera oraz Impalę SS.

Trzecie wydanie EVO - Testarossa vs Countach
5

Na bok jednak głośne silniki, bo na scenę nowej odsłony EVO wchodzi Maserati 3500 GTi, którym jedziemy na konkurs elegancji oraz najświeższy Rolls-Royce Phantom, którym przemierzamy drogę z Łotwy do Warszawy. Redaktor naczelny swoim surowym okiem spogląda na Mercedesa-Maybacha GLS, topiąc się w luksusach tylnych foteli oraz zasiadając za jego kierownicą.

Reklama
Trzecie wydanie EVO - Rolls-royce Phatnom
5

Młodzi gniewni polubią rywalizację aut z niemal bliźniaczym sercem - Toyotę GR Suprę oraz BMW M240i. EVO odsłania także liczne polskie wątki w historii marki Aston Martin, kulisy pracy Pawła Sudoła - polskiego droniarza z bogatym portfolio, szczegóły nadchodzących sezonów wyścigów długodystansowych, przebieg naszej autorskiej celebracji 50-lecia BMW M podczas europejskiej wycieczki oraz sposób na wejście w posiadanie prawdziwych sportowych ikon, które jeszcze przez chwilę mogą być naprawdę atrakcyjne cenowo.

Tradycyjnie nasi felietoniści: Gosia Rdest, Maciej Wisławski, Kajetan Kajetanowicz, Adam MałyszMarcin Mroziewicz przedstawią ciekawostki, przemyślenia czy historie z własnego życia. Czym w świetle klasycznego Citroena DS jest nowe DS 9? Co zaoferuje klientom pierwsze podniesione, czteroosobowe Ferrari Purosangue? Czy elektryczny Mercedes-AMG EQS to godny rywal dla spalinowej klasy S? I wreszcie kto wygra redakcyjny pojedynek w wyścigowych Porsche na torze Silesia Ring? O tym wszystkim przeczytacie w najnowszym wydaniu EVO Magazine, które właśnie trafiło do sprzedaży.

Trzecie wydanie EVO magazine

Zamów trzecie wydanie magazynu EVO

Już dziś możesz zamówić trzeci numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w dobrych salonach prasowych.

Alpine A110 na torze w Laponii
Prezentacja Partnera
Fastline Ice Driving Experience w Laponii

Już wkrótce możesz driftować w najgorętszych autach sportowych świata na lodowych torach w Laponii

24 listopada 2022
Mercedes-AMG Project One na Nordschleife
Mercedes / AMG Project One
Mercedes-AMG One najszybszym autem produkcyjnym na Nurburgringu

Maro Engel poprowadził AMG Project One do rekordu okrążenia samochodów produkcyjnych na Nordschleife.

10 listopada 2022
Trzecie wydanie EVO magazine
EVO magazine
O czym przeczytasz w najnowszym EVO magazine?

Trzecie wydanie EVO Magazine to po raz kolejny gratka dla miłośników nietuzinkowej motoryzacji!

3 listopada 2022
Nowe Alpine A110R
Alpine / A110
Debiutuje Alpine A110R Fernando Alonso jako limitowany model specjalny

Świeżo zaprezentowane Alpine A110R zyskało wersję specjalną na cześć legendy F1 - Fernando Alonso.

23 października 2022
Alfa Romeo Giulia SWB Zagato
Alfa Romeo / Giulia SWB Zagato
W 2023 roku zadebiutuje limitowana Alfa Romeo Giulia SWB Zagato

Legendarne włoskie studio Zagato stworzy limitowaną Alfę Romeo bazującą na Giulii sedan.

8 grudnia 2022
Radical Project 25 w studiu
Radical / Project 25
Radical idzie o krok dalej i tworzy 860-konny samochód torowy

Project 25 ma być flagowym produktem Radicala i demonstracją możliwości w budowie torowych zabawek.

7 grudnia 2022
Mercedes-AMG S63 E-Performance
Mercedes / S63 AMG
Mercedes-AMG S63 E-Performance - hybrydowy flagowiec

Najnowsza klasa S od AMG generuje ponad 800 hybrydowych koni mechanicznych i 1430 Nm.

7 grudnia 2022
Honda Civic Type R - podczas testów
Honda / Civic
Honda Civic Type R FL5 - powrót króla

Nowy Civic Type R dużo kosztuje, ale niezmiennie należy do światowej czołówki hot hatchy.

6 grudnia 2022
Lexus Electrified Sport - widok z tyłu
Lexus
Koncept Lexus Electrified Sport trafi do produkcji

W koncernie Toyota rolę sportowej marki EV przejmie Lexus, a na szczycie gamy zobaczymy duchowego następcę LFA.

6 grudnia 2022
Toyota Supra - manualna skrzynia biegów
Technologia
Manual dla „elektryków”? Lexus już nad tym pracuje

Brzmi jak oksymoron, ale Japończycy z Lexusa pracują nad „wirtualnym spalinowym układem napędowym”.

6 grudnia 2022
Sportowy zegarek Patek Philippe z linii Aquanaut
Luksus
Kameralna wystawa zegarków marki Patek Philippe

W warszawskim salonie W.KRUK zaprezentowane zostały luksusowe modele zegarków marki Patek Philippe.

1 grudnia 2022
Wyjątkowe Lamborghini LM002
Podcast
Rodzinne, praktyczne i… nierozsądne V12

Nadchodząca zima zachęca do rozejrzenia się za autem lubiącym grząski teren. A gdyby tak zboczyć nieco z utartych szlaków wyboru?

30 listopada 2022
Nowe Audi RS6 Performance
Audi / RS6
Nowe Audi RS6 Performance - czy może być lepiej?

RS6 i RS7 Performance mają teraz 630 KM, więcej wyposażenia i niższą masę własną.

30 listopada 2022
Debiutuje De Tomaso P900
De Tomaso / P900
Debiutuje De Tomaso P900 z V12 kręcącym się do 12300 obrotów

Legendarna marka supersamochodów prezentuje torowego potwora z nowatorskim silnikiem V12.

30 listopada 2022
Aston Martin DBS Volante
Aston Martin / DBS
Aston Martin DBS Volante - otwarte GT z V12

Brak stałego dachu tylko wzmacnia wrażenia jakie oferuje duże GT od Aston Martina

28 listopada 2022
Mazda zapowiada model sportowy
Sportowa Mazda
Mazda zapowiada model sportowy - czy to nowe MX-5 lub RX-7?

Niezależnie czy to nowe MX-5, RX-7 czy RX-8, liczy się sam fakt tworzenia nowej sportowej Mazdy.

28 listopada 2022