BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Aston Martin niedługo kończy 110 lat, a na rocznicę przygotowuje coś specjalnego.
Marka Aston Martin obchodzi w tym roku 110. urodziny i właśnie poznaliśmy plany brytyjskiego producenta na jubileuszowy rok. Obejmują one wypuszczenie ściśle limitowanego modelu rocznicowego - kolejnego z wielu modeli specjalnych tworzonych w Gaydon. 10 lat temu z okazji okrągłych, setnych urodzin stworzono kilka egzemplarzy Aston Martina CC100 Concept, ale nowe dzieło ma być czymś jeszcze bardziej widowiskowym.
Jubileuszowy samochód może być stworzony na dwa sposoby. Albo będzie to bardzo ekskluzywny, limitowany do kilku sztuk model w stylu DBS GT Zagato, albo one-off jak niedawno prezentowany Victor. Zwłaszcza ten drugi projekt reprezentuje pełne spektrum personalizacji jakie Aston Martin ma do zaoferowania. Klient, który zamówił ten samochód, był zaangażowany w każdy etap jego tworzenia i budowy.
Jest jeszcze trzecia opcja - limitowany, niskoseryjny model podobny do V12 Speedstera stworzonego w liczbie 88 sztuk. Skoro marka obchodzi 110 lat istnienia możliwe, że będą chcieli stworzyć serię liczącą 110 egzemplarzy.
Oprócz planów na nowe modele Aston Martin chce też aktywnie zaakcentować wyjątkową rocznicę podczas największych imprez plenerowych takich jak Goodwood Festival of Speed, Grand Prix Wielkiej Brytanii czy Konkurs Elegancji w Pebble Beach.
Obecny rok jest ważny dla Aston Martina jeszcze z innego powodu. W drugiej połowie 2023 planowana jest ofensywa modelowa polegająca na znacznej modernizacji wszystkich modeli z silnikami umieszczonymi z przodu, przede wszystkim w najpopularniejszym DB11. Ma to pomóc firmie wydostać się z długotrwałych kłopotów finansowych.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Więcej jest teraz supersamochodów V12 niż aut miejskich. Do tego grona zamierza dołączyć Garagisti.
Temerario ma wysokoobrotowe V8 i trzy e-motory, ale czy technologia nie pozbawiła go duszy Lambo?
Porsche testuje poszerzony i wyposażony w ogromne skrzydło prototyp Tacyana. Pytanie tylko po co?
Może nie wygląda, ale to całkiem nowy Ariel Atom. Stanowi ogromny krok naprzód względem poprzednika.
Nowe Ducati V4 RS: Diavel i Multistrada w numerowanych seriach. Styl, lekkość i osiągi inspirowane MotoGP.
Analogue Automotive prezentuje projekt na bazie Elise z podobnym podejściem do lekkości jak w GMA.
W Europie póki co nie zobaczymy GR Yarisa z dodatkowym pakietem aero. To opcja tylko na Japonię.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Najmocniejsze Lamborghini w historii! Fenomeno 2025 z V12 i hybrydą ma 1080 KM, osiąga 350 km/h i powstanie tylko 29 egzemplarzy.
McLaren 750S JC96 – 61 egzemplarzy tylko dla Japonii. Limitowana edycja upamiętnia zwycięstwo McLarena F1 GTR w JGTC 1996.
Do katalogu części historycznych Toyoty dołączyły bloki i głowice do jednostki 4A-GE.
Lukę w gamie powstałą po wycofaniu linii SF90 Ferrari wypełnia nowym modelem 849 Testarossa.
Technologia T-Hybrid posłużyła Porsche do stworzenia najmocniejszego cywilnego 911 w historii.
Niby to tylko kolejny elektryczny SUV, ale realnie iX3 to początek nowej strategii produktowej BMW.