Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
W ramach modernizacji w gamie Porsche 911 prawdopodobnie pojawi się wersja hybrydowa.
Po raz kolejny możemy bliżej przyjrzeć się nowemu Porsche 911 generacji 992.2, czyli po liftingu. Pozornie zmiany są kosmetyczne, ale pod maską prawdopodobnie pojawi się duża nowość - napęd hybrydowy. Oznacza to dla Porsche kluczową zmianę filozofii, dzięki której producent odblokuje nowy potencjał swojego flagowego auta sportowego.
Moduł hybrydowy zostanie zintegrowany z istniejącym silnikiem typu bokser, gdyż model 992 od początku był projektowany z myślą o jego implementacji. Pierwsza w historii hybryda w 911 miała się pojawić już na początku istnienia generacji 992, ale Porsche postanowiło odłożyć tę zmianę do czasu standardowego liftingu w połowie cyklu rynkowego.
Na razie nieoficjalnie mówi się, że będzie to raczej miękka hybryda niż pełny plug-in, a mała bateria powędruje w okolice tylnej kanapy. Silnik elektryczny miałby pracować między silnikiem, a skrzynią biegów PDK.
W tej chwili nie wiemy czy moduł hybrydowy zostanie zastosowany tylko w jednej odmianie 911, czy znajdzie się na pokładzie wszystkich wersji. Na pewno przyczyni się on do zwiększenia osiągów (oraz, oczywiście, masy) poprzez wypełnienie momentem obrotowym “dziur” w dostarczaniu mocy przez sześciocylindrowy silnik Porsche. Układ mild hybrid powinien przyczynić się też do poprawy wydajności, gdyż zdejmuje on część obciążenia z silnika benzynowego.
Jak zawsze, lifting 911 pod względem designu będzie czystą kosmetyką. Widzieliśmy już wcześniej prototyp wyposażony w opcjonalny pakiet aero, a teraz spotterzy złapali przyszłą Targę. Kultowy dach tej wersji z charakterystycznym pałąkiem i zakrzywioną tylną szybą zostanie zachowany, ale lifting przyniesie pewne zmiany w wyglądzie świateł LED, przedniego zderzaka i tylnego pasa. Można się spodziewać nowych wzorów felg i rozszerzonej palety barw zaczerpniętej z dotychczasowej oferty usług Paint to Sample.
Z kolei wnętrze 992.2 ma się upodobnić do elektrycznego Taycana. Możliwe, że pojawi się opcjonalny ekran multimediów po stronie pasażera. Ekran ten w innych modelach jest wyposażony w filtr kierunkowy, dzięki któremu osoba towarzysząca może oglądać ulubione treści podczas jazdy bez rozpraszania kierowcy. Pozostałe zmiany obejmą najnowsze oprogramowanie informacyjno-rozrywkowe Porsche PCM i łączność ze smartfonem Apple CarPlay+. Nowe 911 może powielić schemat z Cayenne i Panamery, gdzie dźwignia zmiany biegów powędrowała na deskę obok kierownicy, a tablica przyrządów jest w pełni cyfrowa.
Premiera Porsche 911 992.2 powinna nastąpić za kilka miesięcy, a potem będziemy czekać na kolejne wersje, w tym nowe hybrydowe Turbo.
Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Zawarta w nazwie „ochrona”, to niejedyna zaleta folii ochronnych. Sprawdź jak poprawić komfort użytkowania ekranów dotykowych.
„WE RIDE AS ONE” – hasło łączące dziesiątki tysięcy Ducatisti, czyli miłośników marki z Borgo Panigale.
Mazury to wymarzony kierunek na wakacyjną przygodę. Bawiliśmy się fantastycznie.
Inspirowany modelami Carrera 2.7 RS i GT3 RS 4.0 nowy European RS jest ultra-analogowym Porsche 911.
Zmodernizowane wersje dotychczasowego Porsche Cayenne na benzynę pozostaną w ofercie obok nowego EV.
Wykorzystując sztuczki z 765LT McLaren stworzył jeden z najlepszych supersamochodów naszych czasów.
Nabywcy hybrydowego BMW M5 będą mogli dokupić do niego karbonowe dodatki z palety M Performance.
Dwa Aston Martiny Valkyrie kategorii LMH pojawią się w stawce WEC podczas pełnego sezonu 2025.
Następca LaFerrari będzie pomostem między zespołem wyścigowym, a działem drogowym marki Ferrari.
Nowy napęd i liczne poprawki podwozia sprawiły, że 992 Carrera GTS powróciła do optymalnej formy.
Zmiana W12 na V8 plug-in spowoduje, że nowy Flying Spur będzie miał tyle mocy co Panamera Turbo S.
Panamera GTS i Panamera Turbo S E-Hybrid dołączają do gamy nowej generacji limuzyny Porsche.
W gamie Porsche Macan pojawiły się dwa nowe warianty: bazowy model z jednym motorem oraz mocne 4S.
Zmiany w nazewnictwie marki Audi spowodowały, że A4 sedan i kombi będą teraz nosić oznaczenie A5.
Większa moc, lepsze chłodzenie i opony Cup 2R mają zrobić z Mercedesa-AMG GT zabawkę na tor.