Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Rodzina Cayenne po liftingu powiększyła się o nową, mocną hybrydę z 3-litrowym silnikiem V6.
Niedawno debiutujące flagowe Cayenne Turbo E-Hybrid wywołało medialne poruszenie jako najmocniejszy SUV w historii Porsche, ale dla większości ludzi o wiele bardziej atrakcyjną opcją jest słabsza z hybryd - nowe Cayenne S E-Hybrid. Model ten kosztuje od 519 000 zł, czyli aż o 344 000 zł mniej niż topowy model. Mimo wszystko parametry i osiągi nadal mogą imponować właścicielom samochodów typowo sportowych.
Odświeżone Porsche Cayenne otrzymało aktualizację palety silnikowej w całym przekroju gamy, a konkretnie w hybrydach zmiany skupiają się wokół poprawy parametrów napędu i jego wydajności. Głównym elementem układu w Cayenne S E-Hybrid jest 3-litrowy silnik V6 o mocy 353 KM połączony z 176-konnym silnikiem elektrycznym. Razem system generuje 519 KM i 750 Nm. Z czasem do 100 km/h wynoszącym 4,7 s Cayenne S E-Hybrid przegrywa o kilka dziesiątych sekundy z BMW X5 M60i, ale dorównuje kroku sportowemu Caymanowi S. Żaden wstyd dla ciężkiego, dużego SUV-a.
Zestaw baterii o pojemności 25.9 kWh zapewnia elektryczny zasięg dochodzący do 90 km. Czas ładowania baterii wynosi 2,5 godziny dzięki wbudowanemu systemowi ładowania prądem przemiennym z mocą 11 kW.
Hybrydowy model S otrzymał te same zmiany w designie co wszystkie pozostałe odmiany Cayenne. Cały przód upodobniono do Taycana oraz dodano lampy przednie Matrix LED, tylne LED-y przez całe nadwozie i dwie podwójne stalowe końcówki układu wydechowego. Podobnie jak inne odmiany, Cayenne S E-Hybrid jest dostępny jako SUV i Coupe - pierwszy ma fabryczne detale w kolorze srebrnym, ten drugi w kolorze czarnym.
W kabinie także widać wyraźne zapatrzenie w Taycana - jest tu ten sam kształt kokpitu oraz wolnostojący, zakrzywiony ekran zegarów. Wybierak kierunku jazdy przeniesiono na deskę rozdzielczą, a konsolę środkową mocno wyczyszczono z przycisków. Za dopłatą można mieć jeszcze jeden ekran po stronie pasażera, który ma wtedy łatwiejszy dostęp do mediów, nawigacji i streamów video.
Oficjalny cennik i konfigurator są już dostępne na stronie Porsche Polska. Nowe Cayenne S E-Hybrid kosztuje minimum 519 000 zł. Wersja Coupe jest droższa o 20 000 zł.
Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Zawarta w nazwie „ochrona”, to niejedyna zaleta folii ochronnych. Sprawdź jak poprawić komfort użytkowania ekranów dotykowych.
„WE RIDE AS ONE” – hasło łączące dziesiątki tysięcy Ducatisti, czyli miłośników marki z Borgo Panigale.
Mazury to wymarzony kierunek na wakacyjną przygodę. Bawiliśmy się fantastycznie.
Inspirowany modelami Carrera 2.7 RS i GT3 RS 4.0 nowy European RS jest ultra-analogowym Porsche 911.
Zmodernizowane wersje dotychczasowego Porsche Cayenne na benzynę pozostaną w ofercie obok nowego EV.
Wykorzystując sztuczki z 765LT McLaren stworzył jeden z najlepszych supersamochodów naszych czasów.
Nabywcy hybrydowego BMW M5 będą mogli dokupić do niego karbonowe dodatki z palety M Performance.
Dwa Aston Martiny Valkyrie kategorii LMH pojawią się w stawce WEC podczas pełnego sezonu 2025.
Następca LaFerrari będzie pomostem między zespołem wyścigowym, a działem drogowym marki Ferrari.
Nowy napęd i liczne poprawki podwozia sprawiły, że 992 Carrera GTS powróciła do optymalnej formy.
Zmiana W12 na V8 plug-in spowoduje, że nowy Flying Spur będzie miał tyle mocy co Panamera Turbo S.
Panamera GTS i Panamera Turbo S E-Hybrid dołączają do gamy nowej generacji limuzyny Porsche.
W gamie Porsche Macan pojawiły się dwa nowe warianty: bazowy model z jednym motorem oraz mocne 4S.
Zmiany w nazewnictwie marki Audi spowodowały, że A4 sedan i kombi będą teraz nosić oznaczenie A5.
Większa moc, lepsze chłodzenie i opony Cup 2R mają zrobić z Mercedesa-AMG GT zabawkę na tor.