Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
Rodzina Cayenne po liftingu powiększyła się o nową, mocną hybrydę z 3-litrowym silnikiem V6.
Niedawno debiutujące flagowe Cayenne Turbo E-Hybrid wywołało medialne poruszenie jako najmocniejszy SUV w historii Porsche, ale dla większości ludzi o wiele bardziej atrakcyjną opcją jest słabsza z hybryd - nowe Cayenne S E-Hybrid. Model ten kosztuje od 519 000 zł, czyli aż o 344 000 zł mniej niż topowy model. Mimo wszystko parametry i osiągi nadal mogą imponować właścicielom samochodów typowo sportowych.
Odświeżone Porsche Cayenne otrzymało aktualizację palety silnikowej w całym przekroju gamy, a konkretnie w hybrydach zmiany skupiają się wokół poprawy parametrów napędu i jego wydajności. Głównym elementem układu w Cayenne S E-Hybrid jest 3-litrowy silnik V6 o mocy 353 KM połączony z 176-konnym silnikiem elektrycznym. Razem system generuje 519 KM i 750 Nm. Z czasem do 100 km/h wynoszącym 4,7 s Cayenne S E-Hybrid przegrywa o kilka dziesiątych sekundy z BMW X5 M60i, ale dorównuje kroku sportowemu Caymanowi S. Żaden wstyd dla ciężkiego, dużego SUV-a.
Zestaw baterii o pojemności 25.9 kWh zapewnia elektryczny zasięg dochodzący do 90 km. Czas ładowania baterii wynosi 2,5 godziny dzięki wbudowanemu systemowi ładowania prądem przemiennym z mocą 11 kW.
Hybrydowy model S otrzymał te same zmiany w designie co wszystkie pozostałe odmiany Cayenne. Cały przód upodobniono do Taycana oraz dodano lampy przednie Matrix LED, tylne LED-y przez całe nadwozie i dwie podwójne stalowe końcówki układu wydechowego. Podobnie jak inne odmiany, Cayenne S E-Hybrid jest dostępny jako SUV i Coupe - pierwszy ma fabryczne detale w kolorze srebrnym, ten drugi w kolorze czarnym.

W kabinie także widać wyraźne zapatrzenie w Taycana - jest tu ten sam kształt kokpitu oraz wolnostojący, zakrzywiony ekran zegarów. Wybierak kierunku jazdy przeniesiono na deskę rozdzielczą, a konsolę środkową mocno wyczyszczono z przycisków. Za dopłatą można mieć jeszcze jeden ekran po stronie pasażera, który ma wtedy łatwiejszy dostęp do mediów, nawigacji i streamów video.
Oficjalny cennik i konfigurator są już dostępne na stronie Porsche Polska. Nowe Cayenne S E-Hybrid kosztuje minimum 519 000 zł. Wersja Coupe jest droższa o 20 000 zł.
Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
Na 14 listopada wyznaczono datę premiery lekkiego tylnonapędowego Bentleya serii Supersports.
MINI prezentuje specjalną edycję stworzoną z Paulem Smithem – elegancja, detale i limitowany styl.
Forch Racing by Atlas Ward bezkonkurencyjne w Porsche Sports Cup Deutschland 2025
Lamborghini świetnie radzi sobie na zmiennym rynku i notuje zysk operacyjny ponad 592 mln euro.
Na rok modelowy 2026 elektryczny wariant Maserati Grecale zyska istotne aktualizacje.
Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
OCHNIK w sezonie jesień–zima 2025 stawia na ponadczasową elegancję i miejski styl. Skórzane kurtki, płaszcze, torby i dodatki dla mężczyzn, którzy cenią klasę i komfort.
Nie GT R i nie Black Series - nowy torowy Mercedes-AMG nazywa się Track Sport i już rozpoczął testy.
Dwurotorowy silnik Wankla jest elementem nowego typu napędu PHEV do przyszłych modeli Mazdy.
Novitec prezentuje pakiet modyfikacji do Ferrari 12Cilindri obejmujący stronę wizualną i techniczną.
Wyjątkowy Mercedes 190E 2.3-16 trafi pod młotek. Pierwszym właścicielem był sam Ayrton Senna.