Zamów najnowsze wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Bazowe wersje Porsche 718 Cayman i Boxster zyskały nową wersję specjalną Style Edition.
Seria modeli 718 to najtańsze Porsche w gamie niemieckiego producenta, ale nawet takie wersje mogą mieć edycje specjalne. Tak jest w przypadku Style Edition, której głównymi wyróżnikami mają być rzucające się w oczy, kontrastowe zestawienia kolorystyczne i lepsze wyposażenie standardowe.
Lakier Ruby Star należy do panteonu klasycznych barw Porsche. Po raz pierwszy pojawił się na 911 generacji 964 w wersji Carrera RS i generalnie można go zamówić do dowolnego Porsche poprzez program Paint to Sample. W przypadku Style Edition Porsche stworzyło nową wersję tego kultowego lakieru pod nazwą Ruby Star Neo.
Oczywiście to nie jedyna opcja kolorystyczna dla serii 718, a obok innych ciekawych kolorów klienci mogą wybrać jeden z dwóch pakietów kontrastujących dodatków. Do pakietu można włączyć nie tylko naklejki dedykowane dla Caymana i Boxstera, ale także emblematy i koła w czarnym lub białym kolorze. Oba modele będą także dostępne ze stylowymi, 20-calowymi felgami i dekielkami z logo producenta - to detale do tej pory dostępne tylko w dużo droższym 718 Spyder.
Po bliższym zapoznaniu się ze zdjęciami można zauważyć kolejne ciekawe detale począwszy od wykończonych na czarno końcówek wydechu do wytłoczonego na materiale dachowym napisu ‘Boxster’ w przypadku wersji otwartej. W środku standardem jest skórzana tapicerka z wytłoczonymi logotypami Porsche na zagłówkach, podświetlane nakładki progów ze stali nierdzewnej i kontrastowe przeszycia.
Boxster i Cayman Style Edition nie różnią się parametrami technicznymi od pozostałych bazowych odmian tych modeli, więc centralnie umieszczony silnik nadal ma 300 KM i 380 Nm. Niezależnie od wersji nadwozia samochód przyspiesza do 100 km/h w 4,9 s i osiąga 275 km/h. Standardem wersji Style Edition jest skrzynia manualna, ale za dopłatą wynoszącą 14 539 PLN można dokupić dwusprzęgłowe PDK.
Edycja specjalna objęła modele bazowe z samego dołu gamy, ale w standardzie Porsche proponuje znacznie więcej wyposażenia m.in. biksenonowe reflektory, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, Apple CarPlay, podgrzewaną kierownicę i wiele innych. Kolejne elementy można dodawać już z listy płatnych opcji.
Porsche 718 Cayman Style Edition kosztuje od 306 tys. zł, a Boxster od 316 tys. zł. Oznacza to, że cena edycji specjalnej jest w obu wersjach nadwozia o 41 tys. złotych wyższa niż modeli, z których te auta się wywodzą. Konfigurator na oficjalnej stronie Porsche już działa, więc chętni od razu mogą składać zamówienia.
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Ustępująca zima sprzyja planowaniu motoryzacyjnych eskapad. Dokąd zabierzemy Was w tym roku?
Czy testowanie i recenzowanie nowych modeli samochodów to praca marzeń? A może praca jak każda inna? Pora spojrzeć na życie redaktora EVO od kuchni.
Podstawowy Mercedes-AMG GT 43 ma pod maską dwulitrowe serce o mocy 422 KM.
Elektryczny Taycan przeszedł kurację w dziale GT. Efekt to najmocniejsze seryjne Porsche w historii.
W sierpniu pierwsi brytyjscy klienci odbiorą kluczyki do elektrycznych roadsterów MG Cyberster.
OCTA będzie najszybszym i najdzielniejszym w terenie Defenderem w historii.
Ustępująca zima sprzyja planowaniu motoryzacyjnych eskapad. Dokąd zabierzemy Was w tym roku?
Druga generacja Modelu 3 Performance ma tak dobre osiągi, że w przyszłości może konkurować z BMW M3.
Czy testowanie i recenzowanie nowych modeli samochodów to praca marzeń? A może praca jak każda inna? Pora spojrzeć na życie redaktora EVO od kuchni.
Jeszcze w tym roku w salonach Lamborghini zawita Urus SE z napędem plug-in o mocy 800 KM.
Po latach zapowiedzi wreszcie jest - klasa G z napędem elektrycznym w swojej finalnej formie.
Seria 4 w wersji Gran Coupe oraz elektryczne i4 przeszły niewielkie odświeżenie designu i wnętrza.
Najtańsze BMW i4 ma mniejszą baterię, mniej mocy i kosztuje 259 tysięcy. Czy warto go wybrać?
Koncern JLR opublikował zdjęcia z testów pierwszego w historii elektrycznego Range Rovera.
Od roku modelowego 2024 Aston Martin DBX dostanie nowe wnętrze inspirowane nowym Vantage.
Najlepsze rzeczy z Cayenne Turbo GT poprzedniej generacji znalazły drugie życie w nowym Cayenne GTS.