BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Bazowe wersje Porsche 718 Cayman i Boxster zyskały nową wersję specjalną Style Edition.
Seria modeli 718 to najtańsze Porsche w gamie niemieckiego producenta, ale nawet takie wersje mogą mieć edycje specjalne. Tak jest w przypadku Style Edition, której głównymi wyróżnikami mają być rzucające się w oczy, kontrastowe zestawienia kolorystyczne i lepsze wyposażenie standardowe.
Lakier Ruby Star należy do panteonu klasycznych barw Porsche. Po raz pierwszy pojawił się na 911 generacji 964 w wersji Carrera RS i generalnie można go zamówić do dowolnego Porsche poprzez program Paint to Sample. W przypadku Style Edition Porsche stworzyło nową wersję tego kultowego lakieru pod nazwą Ruby Star Neo.
Oczywiście to nie jedyna opcja kolorystyczna dla serii 718, a obok innych ciekawych kolorów klienci mogą wybrać jeden z dwóch pakietów kontrastujących dodatków. Do pakietu można włączyć nie tylko naklejki dedykowane dla Caymana i Boxstera, ale także emblematy i koła w czarnym lub białym kolorze. Oba modele będą także dostępne ze stylowymi, 20-calowymi felgami i dekielkami z logo producenta - to detale do tej pory dostępne tylko w dużo droższym 718 Spyder.
Po bliższym zapoznaniu się ze zdjęciami można zauważyć kolejne ciekawe detale począwszy od wykończonych na czarno końcówek wydechu do wytłoczonego na materiale dachowym napisu ‘Boxster’ w przypadku wersji otwartej. W środku standardem jest skórzana tapicerka z wytłoczonymi logotypami Porsche na zagłówkach, podświetlane nakładki progów ze stali nierdzewnej i kontrastowe przeszycia.
Boxster i Cayman Style Edition nie różnią się parametrami technicznymi od pozostałych bazowych odmian tych modeli, więc centralnie umieszczony silnik nadal ma 300 KM i 380 Nm. Niezależnie od wersji nadwozia samochód przyspiesza do 100 km/h w 4,9 s i osiąga 275 km/h. Standardem wersji Style Edition jest skrzynia manualna, ale za dopłatą wynoszącą 14 539 PLN można dokupić dwusprzęgłowe PDK.
Edycja specjalna objęła modele bazowe z samego dołu gamy, ale w standardzie Porsche proponuje znacznie więcej wyposażenia m.in. biksenonowe reflektory, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, Apple CarPlay, podgrzewaną kierownicę i wiele innych. Kolejne elementy można dodawać już z listy płatnych opcji.
Porsche 718 Cayman Style Edition kosztuje od 306 tys. zł, a Boxster od 316 tys. zł. Oznacza to, że cena edycji specjalnej jest w obu wersjach nadwozia o 41 tys. złotych wyższa niż modeli, z których te auta się wywodzą. Konfigurator na oficjalnej stronie Porsche już działa, więc chętni od razu mogą składać zamówienia.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Więcej jest teraz supersamochodów V12 niż aut miejskich. Do tego grona zamierza dołączyć Garagisti.
Temerario ma wysokoobrotowe V8 i trzy e-motory, ale czy technologia nie pozbawiła go duszy Lambo?
Porsche testuje poszerzony i wyposażony w ogromne skrzydło prototyp Tacyana. Pytanie tylko po co?
Może nie wygląda, ale to całkiem nowy Ariel Atom. Stanowi ogromny krok naprzód względem poprzednika.
Nowe Ducati V4 RS: Diavel i Multistrada w numerowanych seriach. Styl, lekkość i osiągi inspirowane MotoGP.
Analogue Automotive prezentuje projekt na bazie Elise z podobnym podejściem do lekkości jak w GMA.
W Europie póki co nie zobaczymy GR Yarisa z dodatkowym pakietem aero. To opcja tylko na Japonię.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Najmocniejsze Lamborghini w historii! Fenomeno 2025 z V12 i hybrydą ma 1080 KM, osiąga 350 km/h i powstanie tylko 29 egzemplarzy.
McLaren 750S JC96 – 61 egzemplarzy tylko dla Japonii. Limitowana edycja upamiętnia zwycięstwo McLarena F1 GTR w JGTC 1996.
Do katalogu części historycznych Toyoty dołączyły bloki i głowice do jednostki 4A-GE.
Lukę w gamie powstałą po wycofaniu linii SF90 Ferrari wypełnia nowym modelem 849 Testarossa.
Technologia T-Hybrid posłużyła Porsche do stworzenia najmocniejszego cywilnego 911 w historii.
Niby to tylko kolejny elektryczny SUV, ale realnie iX3 to początek nowej strategii produktowej BMW.