Czytelnicy wybierają cel, my ruszamy w drogę – te proste zasady zmieniły się dla nas w wymarzoną przygodę.
Kobiety przejęły Tor Łódź! Za nami 6 edycja wydarzenia organizowanego przez Fastline Racing Academy.
W sobotę 14 stycznia 2022 roku na Torze Łódź, odbyło się szkolenie wyłącznie dla kobiet – Heels On The Track. To szkolenie jazdy sportowej na torze z elementami jazdy bezpiecznej. A to wszystko pod okiem Wyścigowego Mistrza Polski Mariusza Miękosia. Evo Magazine było partnerem medialnym tego wydarzenia, a dzięki uprzejmości organizatora także czynnym uczestnikiem.
Szkolenie miało formę 5-godzinnego eventu zawierającego zajęcia teoretyczne i praktyczne. Uczestniczki najpierw poznały szczegółowo zasady bezpiecznej jazdy, ale także techniki, które pozwalają jeździć na torze szybciej i pewniej. W agendzie znalazły się informacje o tym, czym jest test łosia, jak wyjść z poślizgu lub jak po prostu go uniknąć. Naprawdę gorąco zrobiło się jednak dopiero w części praktycznej!
Uczestniczki zostały podzielone na 3 grupy i rozpoczął się trening jazdy z kierowcami wyścigowymi. Przed tym, jak dziewczyny wsiadły za kierownicę, dostały praktyczne wskazówki na temat samochodów na torze, ich obsługi i specyfiki.
Nie zabrakło elementu rywalizacji. W dwóch ostatnich przejazdach każda uczestniczka otrzymała specjalne kostki, które mierzyły prędkość przejazdu. Na koniec zostały wyłonione trzy zwyciężczynie, do których trafiły specjalne nagrody. Każda z pań otrzymała także specjalny certyfikat ukończenia szkolenia oraz najnowsze wydanie Evo Magazine.
Gdyby atrakcji było mało, na torze pojawiła się gwiazda - Maserati MC20, którym doświadczyłyśmy race-taxi z Mariuszem Miękosiem. Tych emocji nie da się opisać. Możemy tylko zdradzić, że konieczne było mocne zapięcie pasów!
Takie eventy, to nie tylko nauka nowych umiejętności, ale także możliwość poznania nowych ludzi, wymiany doświadczeń. Między jazdami, panie mogły pracować nad refleksem i koncentracją z trenerem psychomotorycznym oraz porozmawiać z instruktorami i partnerami wydarzenia. Nie brak też było damskich rozmów, smacznych przekąsek oraz sesji zdjęciowej. To niezwykłe doświadczenie, które pozwala rozwinąć skrzydła i… duże prędkości pod okiem doświadczonych instruktorów.
Następne wydarzenie z cyklu Heels On The Track odbędzie się już niebawem. Bądźcie na bieżąco: www.fastlineracingacademy.pl
Czytelnicy wybierają cel, my ruszamy w drogę – te proste zasady zmieniły się dla nas w wymarzoną przygodę.
Włoski hot hatch na bazie Fiata 500 miał długie i owocne życie, ale nadszedł czas pożegnania.
Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Zawarta w nazwie „ochrona”, to niejedyna zaleta folii ochronnych. Sprawdź jak poprawić komfort użytkowania ekranów dotykowych.
Lando Norris miał okazję przetestować na Silverstone odtworzonego z klocków Lego McLarena P1.
Nabywcy hybrydowego BMW M5 będą mogli dokupić lekkie karbonowe dodatki z palety M Performance.
16 września Lotus pokaże koncept Theory 1, który potencjalnie może być elektrycznym następcą Emiry.
Najbardziej analogowy model z rodziny Venoma F5 nadal ma 1842 KM, ale obsługiwane trzema pedałami.
Silniki elektryczne w połączeniu z V8 twin turbo skutkują najmocniejszym sedanem w historii Bentleya.
Najważniejszym zadaniem Adriana Neweya będzie przygotowanie bolidu Aston Martin na sezon 2026.
Pięć lat po prezentacji konceptu, drogowa Ginetta z wolnossącym silnikiem V8 wchodzi do produkcji.
Elektryczne Renault R17 to jeden z tych konceptów, które bardzo byśmy chcieli zobaczyć w produkcji.
Nowy wóz Alonso brzmi lepiej niż bolid i jest prawie tak samo szybki. Ale ma tablice rejestracyjne…
Cupra Terramar to sportowy kuzyn VW Tiguana z silnikiem od Golfa GTI lub hybrydą plug-in.
Aston Martin Vanquish w 2024 roku powraca z nowym designem i podwójnie uturbionym V12 o mocy 835 KM.
Czytelnicy wybierają cel, my ruszamy w drogę – te proste zasady zmieniły się dla nas w wymarzoną przygodę.