Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Kobiety przejęły Tor Łódź! Za nami 6 edycja wydarzenia organizowanego przez Fastline Racing Academy.
W sobotę 14 stycznia 2022 roku na Torze Łódź, odbyło się szkolenie wyłącznie dla kobiet – Heels On The Track. To szkolenie jazdy sportowej na torze z elementami jazdy bezpiecznej. A to wszystko pod okiem Wyścigowego Mistrza Polski Mariusza Miękosia. Evo Magazine było partnerem medialnym tego wydarzenia, a dzięki uprzejmości organizatora także czynnym uczestnikiem.
Szkolenie miało formę 5-godzinnego eventu zawierającego zajęcia teoretyczne i praktyczne. Uczestniczki najpierw poznały szczegółowo zasady bezpiecznej jazdy, ale także techniki, które pozwalają jeździć na torze szybciej i pewniej. W agendzie znalazły się informacje o tym, czym jest test łosia, jak wyjść z poślizgu lub jak po prostu go uniknąć. Naprawdę gorąco zrobiło się jednak dopiero w części praktycznej!
Uczestniczki zostały podzielone na 3 grupy i rozpoczął się trening jazdy z kierowcami wyścigowymi. Przed tym, jak dziewczyny wsiadły za kierownicę, dostały praktyczne wskazówki na temat samochodów na torze, ich obsługi i specyfiki.
Nie zabrakło elementu rywalizacji. W dwóch ostatnich przejazdach każda uczestniczka otrzymała specjalne kostki, które mierzyły prędkość przejazdu. Na koniec zostały wyłonione trzy zwyciężczynie, do których trafiły specjalne nagrody. Każda z pań otrzymała także specjalny certyfikat ukończenia szkolenia oraz najnowsze wydanie Evo Magazine.
Gdyby atrakcji było mało, na torze pojawiła się gwiazda - Maserati MC20, którym doświadczyłyśmy race-taxi z Mariuszem Miękosiem. Tych emocji nie da się opisać. Możemy tylko zdradzić, że konieczne było mocne zapięcie pasów!
Takie eventy, to nie tylko nauka nowych umiejętności, ale także możliwość poznania nowych ludzi, wymiany doświadczeń. Między jazdami, panie mogły pracować nad refleksem i koncentracją z trenerem psychomotorycznym oraz porozmawiać z instruktorami i partnerami wydarzenia. Nie brak też było damskich rozmów, smacznych przekąsek oraz sesji zdjęciowej. To niezwykłe doświadczenie, które pozwala rozwinąć skrzydła i… duże prędkości pod okiem doświadczonych instruktorów.
Następne wydarzenie z cyklu Heels On The Track odbędzie się już niebawem. Bądźcie na bieżąco: www.fastlineracingacademy.pl
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Od przeszło 100 lat światy aut i motocykli romansują ze sobą. Ducati z Bentleyem spotykają się po raz pierwszy.
To pierwszy raz, kiedy na okładce gości nie tylko samochód! O co chodzi w zestawieniu auta i motocykla?
Zapraszamy w okolice Gór Świętokrzyskich, jednego z najstarszych pasm górskich w Europie.
Jaguar pracuje nad rywalem dla Porsche Taycan - mamy pierwsze zdjęcie konceptu tego auta.
Aston Martin wreszcie pokazał kosmiczne osiągi Valkyrie. Samochód ten pobił rekord toru Silverstone.
W 2025 roku Mercedes powraca do Le Mans z AMG GT dostosowanym do wymogów klasy LMGT3.
Singer i Alfaholics zbyt oklepane? Oto doładowany Jaguar XJS V12 o mocy 670 KM z manualną skrzynią.
Final Five to ostatnia seria F22 i pożegnanie z silnikami Audi. W tle już czeka nowy hipersamochód.
Nadchodzące BMW serii 3 z rodziny Neue Klasse otrzyma napędy spalinowe, hybrydowe i elektryczne.
Roma, najmniejsze GT Ferrari, zostanie zastąpiona nowym modelem w 2025 roku. Prototypy już jeżdżą.
Podobnie jak Veyron i Chiron, ostatnie Bugatti z W16 żegna się niebagatelnym rekordem prędkości.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Taycan GTS jest lżejszy niż M5 i niemal tak samo mocny. Możesz go mieć także w wersji Sport Turismo.
CSR Twenty to limitowana wersja Seven stworzona do jazdy przede wszystkim po drogach publicznych.
Alpine przechodzi na elektryczność i zaczyna od hatchbacka A290. Czy model ten ma DNA Alpine?