Zamów najnowsze wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Kobiety przejęły Tor Łódź! Za nami 6 edycja wydarzenia organizowanego przez Fastline Racing Academy.
W sobotę 14 stycznia 2022 roku na Torze Łódź, odbyło się szkolenie wyłącznie dla kobiet – Heels On The Track. To szkolenie jazdy sportowej na torze z elementami jazdy bezpiecznej. A to wszystko pod okiem Wyścigowego Mistrza Polski Mariusza Miękosia. Evo Magazine było partnerem medialnym tego wydarzenia, a dzięki uprzejmości organizatora także czynnym uczestnikiem.
Szkolenie miało formę 5-godzinnego eventu zawierającego zajęcia teoretyczne i praktyczne. Uczestniczki najpierw poznały szczegółowo zasady bezpiecznej jazdy, ale także techniki, które pozwalają jeździć na torze szybciej i pewniej. W agendzie znalazły się informacje o tym, czym jest test łosia, jak wyjść z poślizgu lub jak po prostu go uniknąć. Naprawdę gorąco zrobiło się jednak dopiero w części praktycznej!
Uczestniczki zostały podzielone na 3 grupy i rozpoczął się trening jazdy z kierowcami wyścigowymi. Przed tym, jak dziewczyny wsiadły za kierownicę, dostały praktyczne wskazówki na temat samochodów na torze, ich obsługi i specyfiki.
Nie zabrakło elementu rywalizacji. W dwóch ostatnich przejazdach każda uczestniczka otrzymała specjalne kostki, które mierzyły prędkość przejazdu. Na koniec zostały wyłonione trzy zwyciężczynie, do których trafiły specjalne nagrody. Każda z pań otrzymała także specjalny certyfikat ukończenia szkolenia oraz najnowsze wydanie Evo Magazine.
Gdyby atrakcji było mało, na torze pojawiła się gwiazda - Maserati MC20, którym doświadczyłyśmy race-taxi z Mariuszem Miękosiem. Tych emocji nie da się opisać. Możemy tylko zdradzić, że konieczne było mocne zapięcie pasów!
Takie eventy, to nie tylko nauka nowych umiejętności, ale także możliwość poznania nowych ludzi, wymiany doświadczeń. Między jazdami, panie mogły pracować nad refleksem i koncentracją z trenerem psychomotorycznym oraz porozmawiać z instruktorami i partnerami wydarzenia. Nie brak też było damskich rozmów, smacznych przekąsek oraz sesji zdjęciowej. To niezwykłe doświadczenie, które pozwala rozwinąć skrzydła i… duże prędkości pod okiem doświadczonych instruktorów.
Następne wydarzenie z cyklu Heels On The Track odbędzie się już niebawem. Bądźcie na bieżąco: www.fastlineracingacademy.pl
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Mariusz Miękoś pokonuje Grzegorza Grzybowskiego w pierwszym wyścigu sezonu 2023 Wyścigowych Samochodowych Polski.
Nevera ma 1914 KM i mimo napędu elektrycznego zaliczamy go do czołówki "prawdziwych" samochodów.
Najbardziej ekstremalne Lamborghini Huracán okazuje się najbardziej użyteczne i sprawia dużo frajdy.
Otwieramy sezon razem z najwspanialszymi kąskami nieprzeciętnej motoryzacji.
Z okazji okrągłej rocznicy założenia firmy słynna tarcza Porsche otrzymała nowy design.
Golf R stał się mocniejszy niż kiedykolwiek - nowa limitowana do 333 sztuk wersja ma równo 333 KM.
Włoski startup chce wypuścić dwa nowe modele EV. Jeden z nich będzie konkurował z Porsche Taycan.
Dział SVO stworzył szybszą i bardziej muskularną wersję Range Rovera Sport z motorem V8.
Porsche przygotowuje lekką, ekstremalną pochodną GT3 Touring inspirowaną dawnym modelem 911 ST.
Mariusz Miękoś pokonuje Grzegorza Grzybowskiego w pierwszym wyścigu sezonu 2023 Wyścigowych Samochodowych Polski.
Od dekad nie ma konkurencji i jest synonimem braku konieczności udowadniania czegokolwiek. Od teraz - z nienachalną personalizacją.
Od sezonu 2026 zielone bolidy Aston Martina będą wyposażone w kompletne układy napędowe Hondy.
Ledwo poznaliśmy nowe BMW M2, a już w fazie testów jest jego wersja rozwojowa CS.
Do walki z Bentleyem i Ferrari Aston Martin wystawia nowy model DB12 o mocy 680 KM.
Po 50 latach produkcji Caterham Seven wkracza w zupełnie nieznany sobie obszar bezemisyjnego napędu.
Nowa seria 5 ma bliźniaka w postaci elektrycznej limuzyny i5 M60, której moc przekracza 600 KM.