Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Fiesta ST to mocny zawodnik w swoim segmencie, gdyż nadal jeździ świetnie i angażująco.
Ogólny kształt sylwetki nowej Fiesty jest taki sam jak w poprzedniej generacji. Ford jedynie skupił się na detalach, a ST wyróżnia się głównie zestawem odpowiednich dla sportowej wersji kół. Do wyboru jest kilka ciekawych lakierów podkreślających kształty, ale na ogół to ta sama 3-drzwiowa Fiesta, którą dobrze znamy. Wariant 5-drzwiowy w wersji Edition akurat w Polsce jest niedostępny, ale w przypadku ST-2 i ST-3 taki wybór istnieje.
Jedna przewaga jaką ma nowy model nad poprzednikiem są lepsze proporcje, gdyż Fiesta wydaje się teraz niższa i szersza, a poprzednia z niektórych kątów wyglądał na zbyt wysoką i wąską. Jeśli mamy jakiekolwiek zastrzeżenia, to do tylnej części pojazdu, który wygląda trochę jak MPV. Stary model był w tym względzie o wiele lepszy. Wnętrze jest bardzo poprawione i bardziej praktyczne, a Ford nadal ma tendencję do wrzucania niektórych przydatnych gadżetów do tak niskich segmentów np. podgrzewana przednia szyba.
W wersji Edition Fiesta nie ma zwyczajowych felg o wzorze diamentu, a lżejsze, 8-ramienne felgi pomalowane w czarny połysk. Jest także czarny dach i obudowy lusterek, jak i ciemniejsze wkłady wokół wlotów przedniego zderzaka.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Pagani pozbawiło swój klejnot koronny dachu i dodało opcję manualnej skrzyni. Hipersamochód idealny?
Podkręcony silnik Hondy Type R wystarcza, aby nowy Atom 4RR miał więcej mocy niż potężny Atom V8.
Tylko pozornie model ten jest elektryczną wersją udanego HR-V.
Przywiązani do klasycznego furgonu z Niemiec mogą nie znaleźć wspólnego języka z T7. I nie chodzi tu o to, co oferuje.
DBX nie miał dobrych początków, ale zdaje się, że wkracza na odpowiednią ścieżkę.
Debiutuje poliftowe Porsche 911 992 w wersji AWD oraz z nadwoziem Targa.
Nowa nazwa, odświeżony design i wnętrze - Ferrari Amalfi ma być nowym bazowym GT w miejsce Romy.
Pojawiają się przesłanki, że Lamborghini pracuje nad limitowanym hipersamochodem o nazwie Fenomeno.
Elektryczne super-GT o mocy 1000 KM wyznaczy kierunek rozwoju Jaguara. Na razie trwają testy.
Odwiedziliśmy Amerykę, aby przejechać kilka testowych kilometrów w pocisku o mocy 2059 KM.
Innowacyjna technologia silników i rewolucyjne baterie to główne cechy konceptu czterodrzwiowego AMG.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.