Zamów najnowsze wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Fiesta ST to mocny zawodnik w swoim segmencie, gdyż nadal jeździ świetnie i angażująco.
Ogólny kształt sylwetki nowej Fiesty jest taki sam jak w poprzedniej generacji. Ford jedynie skupił się na detalach, a ST wyróżnia się głównie zestawem odpowiednich dla sportowej wersji kół. Do wyboru jest kilka ciekawych lakierów podkreślających kształty, ale na ogół to ta sama 3-drzwiowa Fiesta, którą dobrze znamy. Wariant 5-drzwiowy w wersji Edition akurat w Polsce jest niedostępny, ale w przypadku ST-2 i ST-3 taki wybór istnieje.
Jedna przewaga jaką ma nowy model nad poprzednikiem są lepsze proporcje, gdyż Fiesta wydaje się teraz niższa i szersza, a poprzednia z niektórych kątów wyglądał na zbyt wysoką i wąską. Jeśli mamy jakiekolwiek zastrzeżenia, to do tylnej części pojazdu, który wygląda trochę jak MPV. Stary model był w tym względzie o wiele lepszy. Wnętrze jest bardzo poprawione i bardziej praktyczne, a Ford nadal ma tendencję do wrzucania niektórych przydatnych gadżetów do tak niskich segmentów np. podgrzewana przednia szyba.
W wersji Edition Fiesta nie ma zwyczajowych felg o wzorze diamentu, a lżejsze, 8-ramienne felgi pomalowane w czarny połysk. Jest także czarny dach i obudowy lusterek, jak i ciemniejsze wkłady wokół wlotów przedniego zderzaka.
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Podstawowy Mercedes-AMG GT 43 ma pod maską dwulitrowe serce o mocy 422 KM.
Elektryczny Taycan przeszedł kurację w dziale GT. Efekt to najmocniejsze seryjne Porsche w historii.
Już za tydzień Porsche pokaże flagową wersję Taycana, jakiej jeszcze nie było.
Mate Rimac wyraził swoje zastrzeżenia do zapowiadanych przez Elona Muska osiągów Tesli Roadster.
Na bazie Maserati MC20 Włosi stworzyli torowy model specjalny wyposażony w 730-konny silnik V6.
Niektóre nowe AMG porzuciły V8 na rzecz silników czterocylindrowych, ale G63 ten trend nie dotyczy.
Za Peugeotem 9X8 w specyfikacji Le Mans Hypercar 2024 stoi gruntowna zmiana koncepcji aerodynamiki.
Amerykański Hennessey Venom F5 Revolution pobił rekord aut produkcyjnych na Circuit of the Americas.
Kultowe V12, ponad 800 KM i klasyczny wygląd GT - tak zapowiada się następca Ferrari 812 Superfast.
Modyfikacje opracowane dla Porsche Taycan mogą wkrótce trafić do pokrewnego Audi e-tron GT RS.
W ramach tegorocznego liftingu Continental GT po raz pierwszy otrzyma napęd hybrydowy typu plug-in.
Podstawowy Mercedes-AMG GT 43 ma pod maską dwulitrowe serce o mocy 422 KM.
Trzymiejscowy supercar SCG004 w wersji drogowej jest odrobinę bliżej oficjalnego debiutu.
GT-R zwyczajnie nie chce umrzeć. Teraz dostał poprawki silnika i kosmetyczne zmiany stylizacji.
W tym roku Ariel planuje wprowadzić na rynek ekstremalną wersję Atoma oraz drugą generacją Nomada.
Szykuje się nowa, szybka Lancia - model Ypsilon HF otrzyma napęd o mocy 240 KM.