Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Fiesta ST to mocny zawodnik w swoim segmencie, gdyż nadal jeździ świetnie i angażująco.
Ogólny kształt sylwetki nowej Fiesty jest taki sam jak w poprzedniej generacji. Ford jedynie skupił się na detalach, a ST wyróżnia się głównie zestawem odpowiednich dla sportowej wersji kół. Do wyboru jest kilka ciekawych lakierów podkreślających kształty, ale na ogół to ta sama 3-drzwiowa Fiesta, którą dobrze znamy. Wariant 5-drzwiowy w wersji Edition akurat w Polsce jest niedostępny, ale w przypadku ST-2 i ST-3 taki wybór istnieje.
Jedna przewaga jaką ma nowy model nad poprzednikiem są lepsze proporcje, gdyż Fiesta wydaje się teraz niższa i szersza, a poprzednia z niektórych kątów wyglądał na zbyt wysoką i wąską. Jeśli mamy jakiekolwiek zastrzeżenia, to do tylnej części pojazdu, który wygląda trochę jak MPV. Stary model był w tym względzie o wiele lepszy. Wnętrze jest bardzo poprawione i bardziej praktyczne, a Ford nadal ma tendencję do wrzucania niektórych przydatnych gadżetów do tak niskich segmentów np. podgrzewana przednia szyba.
W wersji Edition Fiesta nie ma zwyczajowych felg o wzorze diamentu, a lżejsze, 8-ramienne felgi pomalowane w czarny połysk. Jest także czarny dach i obudowy lusterek, jak i ciemniejsze wkłady wokół wlotów przedniego zderzaka.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Długo wyczekiwany system Apple CarPlay Ultra debiutuje na pokładzie wszystkich modeli Aston Martina.
BMW planuje wyprodukować 50 egzemplarzy efektownego roadstera Skytop bazującego na M8.
Tajemniczy prototyp Porsche 911 wyróżnia się znacznie poszerzonym tyłem i agresywną aerodynamiką.
Zaprezentowany pierwszy raz w 2019 roku butikowy hipersamochód De Tomaso P72 doczeka się produkcji.
Na drogach pojawiły się nowe, mniej zamaskowane i bardziej agresywne, prototypy Genesis GV60 Magma.
Elektryczna Skoda Enyaq RS w ramach liftingu otrzymała odświeżający design i wzrost wydajności.
Jak zapewnia Chevrolet, wnętrze nowej Corvette C8 zyskało głównie na ergonomii i technologii.
Nowa odsłona popularnej gry wyścigowej z 2014 roku właśnie zyskała pierwszą aktualizację.
Land Rover jako oficjalny partner Dakaru 2026 nie mógł pominąć okazji do posłania w bój Defendera.
Mija prawie połowa roku, a nadal niewiele wiemy o testowanym elektrycznym Porsche Cayman/Boxster.
Nowe AMG GT wygląda dobrze, ale jego długoterminowa wartość będzie zależała od sukcesu filmu “F1”.
Nowy Singer oprócz wyjątkowej jakości zawiera odrobinę wyścigowego know-how Red Bulla i Coswortha.