Zamów najnowsze wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Żywot obecnej generacji Renault Megane zbliża się do końca, ale po ostatnich zmianach RS jest o wiele bardziej wszechstronnym hothatchem.
Trendy w designie przychodzą i odchodzą, ale proporcje pozostają odporne na upływ czasu, czego dowodem jest współczesne Renault Megane RS. Kiedy rozpoczęto prace nad tą generacją RS, Renault Sport nalegało na szerszą oś tylną, co wiązało się z ogromnym wydatkiem na stworzenie niemal odrębnego nadwozia tylko dla tej odmiany Megane.
To stworzyło fundament dla projektantów Renault, którzy w efekcie stworzyli coś, co długo było i wciąż jest najlepiej wyglądającym hothatchem jaki można obecnie kupić. W przeciwieństwie do wielu, jeśli nie wszystkich, rywali Megane ma naprawdę genialną, poszerzoną sylwetkę, której geniusz jest najbardziej widoczny właśnie w tylnej części nadwozia. Podkreślone jest to lampami tylnymi niemal na całą szerokość auta i emblematem z logo RS.W tylnej części krągłości są zaakcentowane przez (podobno) działający dyfuzor i centralną końcówkę układu wydechowego.
Efekt jest nie mniej imponujący z przodu, gdzie także są poszerzone błotniki kryjące szersze koła. Wąskie przednie światła i te unikalne dla RS światła dolne inspirowane flagą w szachownicę dbają o prawidłowe oświetlenie auta od przodu. Renault proponuje nabywcom całą gamę ciekawych kolorów, w tym kilka naprawdę interesujących, i trzy rodzaje alufelg do wyboru.
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Podstawowy Mercedes-AMG GT 43 ma pod maską dwulitrowe serce o mocy 422 KM.
Elektryczny Taycan przeszedł kurację w dziale GT. Efekt to najmocniejsze seryjne Porsche w historii.
Już za tydzień Porsche pokaże flagową wersję Taycana, jakiej jeszcze nie było.
Mate Rimac wyraził swoje zastrzeżenia do zapowiadanych przez Elona Muska osiągów Tesli Roadster.
Elektryczne GranCabrio Folgore to pierwszy na rynku kabriolet segmentu GT z napędem bezemisyjnym.
Kariera Alfy Romeo Milano trwała kilka dni. Włoski rząd zmusił producenta do zmiany nazwy na Junior.
Torowy GMA T.50 oznaczony literą ‘s’ jest lżejszy, mocniejszy i ma lepsze aero niż model drogowy.
Zbliża się debiut najmocniejszej Corvette w historii - nowego ZR1 generacji C8.
Pagani wraz z Instituto Europeo di Design stworzyło wizję Zondy w roli hipersamochodu przyszłości.
Toyota GT86 zmieniła rynek sportowych coupe, a późniejsze GR86 doprowadziło tę formułę do perfekcji.
W nowym Plus Four Morgan poprawił podwozie i wnętrze, ale pozostawił legendarny design z lat 30.
Jeśli żegnać kultowe V10 Lamborghini to w takim stylu - limitowanym, torowym modelem opartym na STO.
Następna generacja modeli EV Neue Klasse od BMW będzie korzystać z baterii opracowanych w Chorwacji.
Stylowy i luksusowy Mercedes S63 Coupe to niedoceniane, choć świetne GT za dobre pieniądze.
Na rok modelowy 2024 Audi wprowadza do S3 poprawki układu napędowego i odświeżony design.
BMW zdecydowało, że nowe M5 Touring będzie sprzedawane także za oceanem.