Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Żywot obecnej generacji Renault Megane zbliża się do końca, ale po ostatnich zmianach RS jest o wiele bardziej wszechstronnym hothatchem.
Trendy w designie przychodzą i odchodzą, ale proporcje pozostają odporne na upływ czasu, czego dowodem jest współczesne Renault Megane RS. Kiedy rozpoczęto prace nad tą generacją RS, Renault Sport nalegało na szerszą oś tylną, co wiązało się z ogromnym wydatkiem na stworzenie niemal odrębnego nadwozia tylko dla tej odmiany Megane.
To stworzyło fundament dla projektantów Renault, którzy w efekcie stworzyli coś, co długo było i wciąż jest najlepiej wyglądającym hothatchem jaki można obecnie kupić. W przeciwieństwie do wielu, jeśli nie wszystkich, rywali Megane ma naprawdę genialną, poszerzoną sylwetkę, której geniusz jest najbardziej widoczny właśnie w tylnej części nadwozia. Podkreślone jest to lampami tylnymi niemal na całą szerokość auta i emblematem z logo RS.W tylnej części krągłości są zaakcentowane przez (podobno) działający dyfuzor i centralną końcówkę układu wydechowego.
Efekt jest nie mniej imponujący z przodu, gdzie także są poszerzone błotniki kryjące szersze koła. Wąskie przednie światła i te unikalne dla RS światła dolne inspirowane flagą w szachownicę dbają o prawidłowe oświetlenie auta od przodu. Renault proponuje nabywcom całą gamę ciekawych kolorów, w tym kilka naprawdę interesujących, i trzy rodzaje alufelg do wyboru.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Długo wyczekiwany system Apple CarPlay Ultra debiutuje na pokładzie wszystkich modeli Aston Martina.
BMW planuje wyprodukować 50 egzemplarzy efektownego roadstera Skytop bazującego na M8.
Tajemniczy prototyp Porsche 911 wyróżnia się znacznie poszerzonym tyłem i agresywną aerodynamiką.
Zaprezentowany pierwszy raz w 2019 roku butikowy hipersamochód De Tomaso P72 doczeka się produkcji.
Na drogach pojawiły się nowe, mniej zamaskowane i bardziej agresywne, prototypy Genesis GV60 Magma.
Elektryczna Skoda Enyaq RS w ramach liftingu otrzymała odświeżający design i wzrost wydajności.
Jak zapewnia Chevrolet, wnętrze nowej Corvette C8 zyskało głównie na ergonomii i technologii.
Nowa odsłona popularnej gry wyścigowej z 2014 roku właśnie zyskała pierwszą aktualizację.
Land Rover jako oficjalny partner Dakaru 2026 nie mógł pominąć okazji do posłania w bój Defendera.
Mija prawie połowa roku, a nadal niewiele wiemy o testowanym elektrycznym Porsche Cayman/Boxster.
Nowe AMG GT wygląda dobrze, ale jego długoterminowa wartość będzie zależała od sukcesu filmu “F1”.
Nowy Singer oprócz wyjątkowej jakości zawiera odrobinę wyścigowego know-how Red Bulla i Coswortha.