Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Żywot obecnej generacji Renault Megane zbliża się do końca, ale po ostatnich zmianach RS jest o wiele bardziej wszechstronnym hothatchem.
Obie wersje Megane RS potrafią ze startu zatrzymanego przyspieszyć do 100 km/h w 5,7 s i osiągają maksymalnie 255 km/h. Silnik w Mégane sprawia wrażenie znacznie mocniejszego niż w Alpine, nawet bardziej niż mogłoby się wydawać po pojemności 1.8 litra. Nie tylko jest mocny, ale też odczuwa się jego wyrafinowanie i charakter o wiele bardziej złożony niż najnowsze jednostki z rodziny EA888 w grupie VAG. Ma też w sobie więcej entuzjazmu niż jednostka Theta w Hyundaiu i30 N.
Pierwsze uderzenie momentu obrotowego pojawia się dość wcześnie, a silnik Renault potrafi szybko wspinać się na obroty bez żadnego zawahania aż do czerwonego pola. Tak jak wszystkie współczesne jednostki czterocylindrowe z turbo czerwone pole znajduje się tu dość nisko, bo przy 6250 obrotów.
Po włączeniu w Megane trybu Race nienarzucający się dźwięk z wydechu zostaje zagłuszony przez głośny, syntetyczny hałas z głośników. To nie tylko nie brzmi zbyt dobrze, ale w ogóle ledwo przypomina dźwięki silnika. Na szczęście istnieje tryb Perso, gdzie można ustawić sobie wszystkie udogodnienia trybu Race z wyjątkiem dźwięku z głośników. Idealnie.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Alpine przechodzi na elektryczność i zaczyna od hatchbacka A290. Czy model ten ma DNA Alpine?
Wiele już powiedziano na temat hybrydowego M5, ale czas przestać gadać. Czas się przejechać.
Od przeszło 100 lat światy aut i motocykli romansują ze sobą. Ducati z Bentleyem spotykają się po raz pierwszy.
Nieznana do tej pory kolekcja 69 bolidów Formuły 1 Berniego Ecclestone’a trafi na aukcję.
Ostatni spalinowy Lotus - Emira - może dostać od losu jeszcze jedną szansę - wersję hybrydową.
Katarczycy przejęli około 30% udziałów w zespole Formuły 1 Audi, który pojawi się na gridzie w 2026.
Elektryczne Lamborghini nie pojawi się przed 2030 rokiem, za to marka zapowiada nowy hipersamochód.
W 2026 roku Lotus chce powrócić do częściowo spalinowych napędów za sprawą technologii Hyper Hybrid.
Większa moc i poprawione ustawienia wersji Final Edition mogą w końcu uwolnić pełny potencjał Supry.
Gama Lamborghini Temerario wkrótce rozrośnie się o kolejne warianty, także z RWD i większą mocą.
Niedawno pokazany supersamochód Alfy Romeo osiągnął 333 km/h podczas testów dynamicznych w Nardò.
G63 nie jest lepsze niż DBX707 czy RR Sport SV, za to ma więcej fejmu niż dwaj rywale razem wzięci.
W 2026 roku Land Rover zostanie oficjalnym partnerem i uczestnikiem rajdu Dakar.
911 GT3 RS od Manthey Racing ma świetne osiągi, brakuje tylko oficjalnego czasu na Nürburgringu.
Lamborghini nie będzie kontynuować przygody z WEC w sezonie 2025. Zadecydowała zmiana regulaminu.