Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Żywot obecnej generacji Renault Megane zbliża się do końca, ale po ostatnich zmianach RS jest o wiele bardziej wszechstronnym hothatchem.
Obie wersje Megane RS potrafią ze startu zatrzymanego przyspieszyć do 100 km/h w 5,7 s i osiągają maksymalnie 255 km/h. Silnik w Mégane sprawia wrażenie znacznie mocniejszego niż w Alpine, nawet bardziej niż mogłoby się wydawać po pojemności 1.8 litra. Nie tylko jest mocny, ale też odczuwa się jego wyrafinowanie i charakter o wiele bardziej złożony niż najnowsze jednostki z rodziny EA888 w grupie VAG. Ma też w sobie więcej entuzjazmu niż jednostka Theta w Hyundaiu i30 N.

Pierwsze uderzenie momentu obrotowego pojawia się dość wcześnie, a silnik Renault potrafi szybko wspinać się na obroty bez żadnego zawahania aż do czerwonego pola. Tak jak wszystkie współczesne jednostki czterocylindrowe z turbo czerwone pole znajduje się tu dość nisko, bo przy 6250 obrotów.
Po włączeniu w Megane trybu Race nienarzucający się dźwięk z wydechu zostaje zagłuszony przez głośny, syntetyczny hałas z głośników. To nie tylko nie brzmi zbyt dobrze, ale w ogóle ledwo przypomina dźwięki silnika. Na szczęście istnieje tryb Perso, gdzie można ustawić sobie wszystkie udogodnienia trybu Race z wyjątkiem dźwięku z głośników. Idealnie.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Nie GT R i nie Black Series - nowy torowy Mercedes-AMG nazywa się Track Sport i już rozpoczął testy.
Dwurotorowy silnik Wankla jest elementem nowego typu napędu PHEV do przyszłych modeli Mazdy.
Novitec prezentuje pakiet modyfikacji do Ferrari 12Cilindri obejmujący stronę wizualną i techniczną.
Wyjątkowy Mercedes 190E 2.3-16 trafi pod młotek. Pierwszym właścicielem był sam Ayrton Senna.
Prelude powraca jako zgrabne coupe z wydajnym napędem hybrydowym i sportowym charakterem.
Chery świętuje w Polsce dostarczenie 5-milionowego auta i prezentuje dwa nowe modele – Tiggo 4 HEV oraz Tiggo 9 PHEV.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Rolls-Royce świętuje 100 lat Phantoma limitowaną, wyjątkową edycją Centenary Private Collection.
Między Macana 4S i Turbo Porsche wprowadza nowy wariant GTS o typowo sportowym charakterze.
Dział projektów specjalnych Ferrari przedstawia SC40 - one-off jawnie inspirowany kultowym F40.
Stylowy SUV Alfy Romeo przeszedł lifting obejmujący wygląd, wyposażenie i technologie pokładowe.
Cupra jeszcze nie żegna się z silnikiem 2.5 TFSI i przywraca model Formentor VZ5 do czasowej oferty.