Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Żywot obecnej generacji Renault Megane zbliża się do końca, ale po ostatnich zmianach RS jest o wiele bardziej wszechstronnym hothatchem.
Czasy potrafią się bardzo zmienić. Gdy w 2017 roku debiutowało aktualne Megane RS nikt jeszcze nie stosował normy WLTP, a oficjalne zużycie paliwa tego samochodu ze skrzynią EDC było podawane jako 6,9 l /100 km. Według nowej normy jest to już 8,3 l/ 100 km i ta wartość znacznie lepiej oddaje faktyczne wyniki.
Ta liczba i tak jest dość mocno naciągana, bo na papierze to wynik lepszy niż u większości rywali, ale stosunkowo krótka, sześciobiegowa skrzynia bez prawdziwego przełożenia na autostrady nie ułatwia śrubowania wyników. Mimo wszystko jest to kompromis, który jesteśmy w stanie zaakceptować.
Standardowe Megane RS jeździ na 18-calowych kołach z oponami ContiSportContact 3 w rozmiarze 235/40/18. Jedna taka opona kosztuje około 560 zł w popularnych serwisach internetowych. Model Trophy ma w standardzie większe koła i opony o bardziej sportowym charakterze Bridgestone Potenza S001 w rozmiarze 245/35/19. Jak możecie przypuszczać, są droższe, bo jedna opona kosztuje 760 zł.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Długo wyczekiwany system Apple CarPlay Ultra debiutuje na pokładzie wszystkich modeli Aston Martina.
BMW planuje wyprodukować 50 egzemplarzy efektownego roadstera Skytop bazującego na M8.
Tajemniczy prototyp Porsche 911 wyróżnia się znacznie poszerzonym tyłem i agresywną aerodynamiką.
Zaprezentowany pierwszy raz w 2019 roku butikowy hipersamochód De Tomaso P72 doczeka się produkcji.
Na drogach pojawiły się nowe, mniej zamaskowane i bardziej agresywne, prototypy Genesis GV60 Magma.
Elektryczna Skoda Enyaq RS w ramach liftingu otrzymała odświeżający design i wzrost wydajności.
Jak zapewnia Chevrolet, wnętrze nowej Corvette C8 zyskało głównie na ergonomii i technologii.
Nowa odsłona popularnej gry wyścigowej z 2014 roku właśnie zyskała pierwszą aktualizację.
Land Rover jako oficjalny partner Dakaru 2026 nie mógł pominąć okazji do posłania w bój Defendera.
Mija prawie połowa roku, a nadal niewiele wiemy o testowanym elektrycznym Porsche Cayman/Boxster.
Nowe AMG GT wygląda dobrze, ale jego długoterminowa wartość będzie zależała od sukcesu filmu “F1”.
Nowy Singer oprócz wyjątkowej jakości zawiera odrobinę wyścigowego know-how Red Bulla i Coswortha.