Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Żywot obecnej generacji Renault Megane zbliża się do końca, ale po ostatnich zmianach RS jest o wiele bardziej wszechstronnym hothatchem.
Czasy potrafią się bardzo zmienić. Gdy w 2017 roku debiutowało aktualne Megane RS nikt jeszcze nie stosował normy WLTP, a oficjalne zużycie paliwa tego samochodu ze skrzynią EDC było podawane jako 6,9 l /100 km. Według nowej normy jest to już 8,3 l/ 100 km i ta wartość znacznie lepiej oddaje faktyczne wyniki.
Ta liczba i tak jest dość mocno naciągana, bo na papierze to wynik lepszy niż u większości rywali, ale stosunkowo krótka, sześciobiegowa skrzynia bez prawdziwego przełożenia na autostrady nie ułatwia śrubowania wyników. Mimo wszystko jest to kompromis, który jesteśmy w stanie zaakceptować.
Standardowe Megane RS jeździ na 18-calowych kołach z oponami ContiSportContact 3 w rozmiarze 235/40/18. Jedna taka opona kosztuje około 560 zł w popularnych serwisach internetowych. Model Trophy ma w standardzie większe koła i opony o bardziej sportowym charakterze Bridgestone Potenza S001 w rozmiarze 245/35/19. Jak możecie przypuszczać, są droższe, bo jedna opona kosztuje 760 zł.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Pojawiają się przesłanki, że Lamborghini pracuje nad limitowanym hipersamochodem o nazwie Fenomeno.
Elektryczne super-GT o mocy 1000 KM wyznaczy kierunek rozwoju Jaguara. Na razie trwają testy.
Odwiedziliśmy Amerykę, aby przejechać kilka testowych kilometrów w pocisku o mocy 2059 KM.
Innowacyjna technologia silników i rewolucyjne baterie to główne cechy konceptu czterodrzwiowego AMG.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.
Z 1875-konnym V12 w modelu Aurora Zenvo ma ambicje wejść na poziom Koenigsegga. Produkcja w 2026.
BMW opracowało nowy, przyjazny środowisku kompozyt, który może być zastępstwem dla włókna węglowego.
Szlagier Dacii w ostatnich latach nie ma lekko. Czy niedawny lifting i nowe wersje silnikowe umocnią jego pozycję?
VW wreszcie spuszcza ze smyczy Golfa MK8 GTI i prezentuje torowo usposobioną wersję Edition 50.
Z okazji 30. rocznicy zwycięstwa w Le Mans, Lanzante tworzy samochód inspirowany kultowym F1 GTR.
Wersja specjalna Defender Trophy odnosi się do wielkiej tradycji Land Rovera w rajdzie Camel Trophy.
Twórcy Mercedesa CLK GTR i silników Pagani V12 wystartują restomodem Mercedesa 190E Evo II w N24.