Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Żywot obecnej generacji Renault Megane zbliża się do końca, ale po ostatnich zmianach RS jest o wiele bardziej wszechstronnym hothatchem.
Ogólnie Renault mocno się poprawiło w ostatnich latach jeśli chodzi o pozycję za kierownicą, ale Megane nadal wymaga chwili aklimatyzacji po zajęciu miejsca w środku. To przede wszystkim efekt dziwnie wysokiej deski rozdzielczej.
Przy okazji modernizacji Renault próbowało sprawić, by wnętrze nabrało nowocześniejszego charakteru w porównaniu do pierwotnej wersji Megane IV z 2016 roku. W pewnym stopniu się to udało, ale problem polega na tym, że postęp w digitalizacji jest w tym momencie tak duży, że wnętrze Renault wygląda teraz na starsze niż parę lat temu.
We wnętrzu znajduje się cała gama miękkich, przyjemnych w dotyku materiałów, ale szorstkie krawędzie, ostre cięcia i ślady formowania niektórych plastików oraz okazjonalne chybotanie się przycisków osłabiają ten efekt. Fotele są jednak świetne, niezależnie od tego, czy siedzisz w fotelach standardowych, czy w regulowanych kubełkach Recaro w Trophy.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Pojawiają się przesłanki, że Lamborghini pracuje nad limitowanym hipersamochodem o nazwie Fenomeno.
Elektryczne super-GT o mocy 1000 KM wyznaczy kierunek rozwoju Jaguara. Na razie trwają testy.
Odwiedziliśmy Amerykę, aby przejechać kilka testowych kilometrów w pocisku o mocy 2059 KM.
Innowacyjna technologia silników i rewolucyjne baterie to główne cechy konceptu czterodrzwiowego AMG.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.
Z 1875-konnym V12 w modelu Aurora Zenvo ma ambicje wejść na poziom Koenigsegga. Produkcja w 2026.
BMW opracowało nowy, przyjazny środowisku kompozyt, który może być zastępstwem dla włókna węglowego.
Szlagier Dacii w ostatnich latach nie ma lekko. Czy niedawny lifting i nowe wersje silnikowe umocnią jego pozycję?
VW wreszcie spuszcza ze smyczy Golfa MK8 GTI i prezentuje torowo usposobioną wersję Edition 50.
Z okazji 30. rocznicy zwycięstwa w Le Mans, Lanzante tworzy samochód inspirowany kultowym F1 GTR.
Wersja specjalna Defender Trophy odnosi się do wielkiej tradycji Land Rovera w rajdzie Camel Trophy.
Twórcy Mercedesa CLK GTR i silników Pagani V12 wystartują restomodem Mercedesa 190E Evo II w N24.